my sme uz pred 3 mi rokmi robili ovela viac advanced veci ako takethislolipop, (neviem ci si videl MAG campaign co sme robili pre Sony Entertainment...)
Nasa facebook integracia bola motiontracked, takze obrazky su aplikovane za pohybu kamery, pricom aplikujeme ligtning a adaptive motion blur..
Robime to tak ze natocime zabery a potom pouzivame mocha + after effect na vygenerovanie 4points tracking coordinates, ktore potom vyexportujeme z mochy a naimportujeme do flashu.
Teraz momentalne robime kampan pre serial Suits (interaktive interview z postavou z Suits - Luis Litt) , kde tiez pouzivame takyto postup (ak to bude live, tak dam linku na illustraciu,..) ale sme co raz tym viac tlaceny aby to fungovalo aj v HTML..
v HTML su s tym kopec problemov, ako performance, kompatibilita z browsermi (IE verzie bez podpory canvasu) a video formatmi (mp4 vs WebM vs ogg) ..
Dalej su tam take male ale podstatne prekazky typu, na canvas musis pohybovat veci o cele pixely, kdezte vo flashi mozes pouzivat subpixely .. (co robi synchronizaciu pohynu s videom smooth, zatial co v html trhanu) vo flashi mozes pouzivat embed fonts na canvas nie..
A co sa tyka mobilnych browserov, tak to je este ovela horsie. Performance je shit, na apple devices nemozes mat viac nez 1 ! zvuk sucasne (teda pokial nepouzivas iOS 6+ (iPad3 iPhone5) a web audio api, ale aj to je tam dost buggy) a apple ti nedovoli preloadnut video automaticky - user musi kliknut .. takze buffering and buffering...:( )
a este nech mi niekto tvrdi ze html 5 v pohode nahradi flash ! :(