• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: maj tam už měsíc puštěnej aktivní antihack, zatím jen analyzuje a nebanuje.. s vac budou dělat další integraci.. ale jestli se stane zázrak, kdo ví.

    glitche/bugy a tak se budou řešit až se zamrazí vývoj nových features v betě, nebo aspoň je to myslím normální přístup.. myslím že docela rozdíl proti h1z1, kde hlavně stavěj content a engine/net code maj odladěnej z planetscape.. každej early access je fakt jinej.

    ale myslím že to už parkrát padlo:-)
    BURKE
    BURKE --- ---
    zase dávaj mínuska za pravdu , to pak vystihuje ten printscreen dole.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    cool, další patch ve stylu páska na ruku, nový pistole, nová puška. Glitche, bugy, hacky zůstavají, show must go on
    KLEINZACH
    KLEINZACH --- ---
    wait for iiiiit :)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    prej soon

    BLAF
    BLAF --- ---
    RUDOLF: Fajne, ale priznam se, ze nechapu "we didn't have possibility to attach the new light source to the projectiles till now". Ve vsech Armach uz od OFP jsou preci svetlice normalne...
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    We finally gets our hands on the flare gun projectile which was waiting for some time to be configured as we didn't have possibility to attach the new light source to the projectiles till now. However recently our programmers made this option available for us and also allowed light sources to be generated with the shooting of the weapon. Which means that now you can spot someones cover by actual illumination of its surroundings while he is shooting at you. Then with a flare gun you are free to lighten up surrounding environment or use it as a signal for others.



    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    GETTING STARTED! - H1Z1 - Ep.1
    https://www.youtube.com/watch?v=2V4Zq2psXcg


    No tem mechanikam (crafteni atd.) se clovek fakt musi smat.. Pak placeny dropy v testovaci alpha verzi eh.
    A ta grafika... :D Ve dne ve stinu je vetsi tma nez v noci :)
    KLEINZACH
    KLEINZACH --- ---
    MOTTE: zvlast cast o clopperrech :D jedna z tech veci "what can be seen cannot be unseen".
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    RUDOLF: Je to prostě Americký. Připomíná mi to post-apo mapu ála GTA: San Andreas. Dneska sem to viděl u kamoša, co to vůl koupil. No, popravdě nevim, co si o tom myslet... Já bych to nehrál.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    MOTTE: ee.. já spíš hentai/disney crossover
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    MOTTE: co jsi provedl Lachymu bastarde?!?
    MOTTE
    MOTTE --- ---
    RUDOLF: Ses Bronie? Nedavno sem o nichn videl dokument :)
    BULWARK
    BULWARK --- ---
    MCFLY: Díky tomu glitchi, kdy se ti hodí kanystr vedle rukavic(mimo sloty) se dá normál přenášet a dokonce převážet ve V3S(vyzkoušeno :) )
    BULWARK
    BULWARK --- ---
    Jeden depresivní výlet s milovanou Vejtřaskou.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Vzpomínky na můj Goodbye Pussy Mobile v Epochu... A DPM camo:(

    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Animace nabití světlice do signální pistole od Viktora

    $$$ Koření musí proudit $$$


    Animation showcase: Reloading for flaregun - Animation - DayZ Forums
    http://forums.dayzgame.com/index.php?/topic/219592-animation-showcase-reloading-for-flaregun/
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    RUDOLF: Předpokládám H1Z1?
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: Kontext? To je mapa z Transport tycoonu?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    nevím jak je to přesné..

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam