• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF:

    ou can await FN Trombone which can be disassembled into the parts to save your inventory space which makes it a perfect firearm for those who wants to carry second rifle directly in theirs inventory and then there is a flare gun which was waiting for some time to be configured as we didn’t have possibility to attach the new light source to the projectiles till now which means that now you are free to lighten up surrounding environment or use it as a signal for others.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: btw.. jestli fára budou mít persistence, tak možná už je bude třeba i opravovat..

    Changes to Skalisty Island
    Vehicle Persistence
    And so much more

    jo a bude stable.hive reset.. asi ad. anticheating featuress
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Status Report - Week of 19 Jan 15 | DAYZ
    http://dayzdev.tumblr.com/post/109398908396/status-report-week-of-19-jan-15

    v buildu bude vězení s vězeňským komplexem
    JAZDA
    JAZDA --- ---
    REDSNAKE: jo, chapu co tim chces rict. diky za odpoved.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: nevím jestli ti s tím vývoj pomůže..
    já spíš čekám na novej render engine, na persistenci (kde se ke stanu můžu vrátit po dvou týdnech), na vyřešení světel v noci, na zombie a animal AI, stelath gameplay a první vrtuhlník, na zlepšení UX.

    Co bych chtěl nedjřív je persistence a rendering (abych věděl jestli mám dát upgrade grafiky nebo procíku) a pak AI a funkční plížení. Pak hra má pro mně smysl.

    Mně ten gameplay vyhovuje. Když skomplikujou survival skrze zranění a nemoci, není problém.

    No a pak se ukáže jak se rozjede steam workshop, na moddingu se podle braina už pracuje, k dispozici bude nějakej porkočilejší jazyk než sqf.

    REDSNAKE: já asi třikrát..
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: Já jsem s hackingem v DayzSA nikdy neměl problém. Nebo o tom možná nevim. Mě zabíjí skilleři.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    JAZDA: Hele, já chápu, že to je ve vývoji. Chápu, že jsem si koupil předprodukční verzi. Chápu, že jsem spíš přispěl na vývoj než že bych si koupil hotový produkt, který mě bude bavit.

    Já jen nechápu, že s těma prachama a lidma je ten vývoj táááááááááákhle pomalý. A i když budu respektovat rychlost vývoje, jakože s tím asi ani já ani oni nic moc neudělají a zřejmě je to fakt hrozně náročný, tak. Jen jsem si myslel, že třeba budou dělat hru zajímavou i pro hráče, což by klidně mohli, kdyby trochu udrželi koncept a všechny ty věci co tam jsou přetavili v něco zajímavého, zábavného, použitelného. Víš co tím chci říct? Je to všechno scrap. Jsou tam zbraně, celá zábavnost dayz je dneska o KOS a hledání tříbarevné V3S.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: .53 je prej o antihackingu: ze streamu s brianem co právě poslouchám, ten novej BE antihack odhalí všechny známý DayZ cheaty, info je starý někde ze čtvrtka/pátku.. takže jestli to zapnou na stable, tak by mohl být pár dní klid od cheatů:-)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: Tak to aby se poslední měsíc začali kopat do prdele teda.
    JAZDA
    JAZDA --- ---
    REDSNAKE: vsak klid. ja se jen uplne obycejne ptam. naprosto chapu, ze o tom ma kazdy jiny predstavy a informace. proto se ptam.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: ber to tak, že to má před sebou dva roky vývoje.. a že to má za sebou rok vývoje..
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: Mě tou vaší argumentací jen ženete do většího hejtu. Všechno beru, ale doprdele, mají několik milionů prodaných kopií? Jestli má být v únoru render, tak to beru a budu trpělivě čekat. Další měsíc, rok, několik let..
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    JAZDA: ale to přeci vůbec není o tom co bych si představoval já.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: ten engine vykuchali, to co vykuchali, dělaj od začátku.. musíš to brát tak, že herní sw, je monstrózně velkej - pochopit ho koncepčně, pochopit jednotlivý části jak do sebe zapadaj a prgat to tak, aby jsi to nerozbil ale zlepšoval, je první liga - takový lidi jsou drahý a stejně dost času stráví tím, aby porozuměli tomu na čem dělají, vzlášť u engine, kterej bude mít spoustu legacy prvků.. třeba právě ten renderer.
    JAZDA
    JAZDA --- ---
    REDSNAKE: ciste ze zvedavosti. jak dlouho si tak predstavujes, ze muze trvat napsat engine? a jak dlouho takovy, kde je treba neustale drzet hru ve ktere ho menis v chodu v minimalne stale stejne urovni a jeste ji rozvijet? nehodlam o tom nijak hloubeji polemizovat, jen by me zajimal nazor. jak dlouha doba by podle tebe byla 'tak akorat'.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    WILL: Fakt ten engine dělali od začátku? Myslíš, že neměli ani malinký kousek kódu? To docela pochybuju, ale je to v principu jedno.
    WILL
    WILL --- ---
    REDSNAKE: Jo, budování novýho enginu se nestíhá za půl roku:) Ale v únoru by měl být renderer, pak přijdou další věci, který hodně usnadní programátorům práci a budou schopný je udělat designéři samotní. A mezitím se dostane i na slavné zombie AI a předělání melee boje tak, aby byli zedi zase sranda.
    REESHA
    REESHA --- ---
    REDSNAKE: Je uz vlastne nekde hodnoverne popsano, PROC to vlastne tak dlouho trva?
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    WILL: ten základ už budou plácat druhej rok za chvíli? Nebo jak dlouho se s tím mrcasí...
    WILL
    WILL --- ---
    Hele, občas se objeví víc věcí naráz, což všichni oslavujou, občas se dlouho čeká na nové věci, což kažýho sere, ale pravda je ta, že dokud nebudou dodělaný základní technologie, na kterých má DayZ běžet, tak to lepší nebude, protože nemá cenu leštit něco, co stejně za chvíli vyměníš.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam