• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    SVORO
    SVORO --- ---
    NAGASAWA: What he dead? in kiwispeak :D
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    HANOUCH: He may be dead.
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    RUDOLF: kdo to je dean ?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: přítíží GPU..

    únava
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: přesněji.. co začalo před dvěma rokama, byla úprava ToH engine na klient-server architekturu, což je základ pro bezpečnou architekturu multiplayerovek, během toho předělali inventář, připravili Hive, server apod. základy, nějakou grafiku a dean si psal game design manuál nebo něco takovýho. Před rokem v prosinci to spustili, zjistili že to lidi furt kupujou a udělali si hrubej program a cíle na 3 roky a co jsou z těch peněz schopný zaplatit. Díky tomu postupně vytvořili současnej tým lidí.

    V rámci těch cílů jim vyšlo, že můžou zainvestovat do nového renderingu, sound engine apod. Jenomže ten ToH engine je asi dost šílenost napsaná z velký části neobjektově, což znamená, že je dost těžký upravit jednu část tak, abys nerozbil druhou. Ten kód je do sebe příliš zakleslej, když to řeknu primitivně. No a ty měsíce co dělali na renderingu bylo, že se snažili kód game engine a render engine od sebe oddělit - tj. defakto nevyvíjeli nic nového, jen v tom dělali pořádek a udělali ten program přehledný a podle nějakých OO pravidel. Tj. ve finále, tj. v Q1 to bude vše zvenku vypadat stejně, ale bude se s tím v příštím desetilietí snáze pracovat, protože engine a renderingu spolu budou komunikovat přes nějaké definové rozhraní a budeš moci změnit rendering nebo engine, bez toho aby si rozbil to druhé. No a během té seperace engien a renderingu, udělali nějaké optimalizace v renderingu, který způsobovali pokles FPS ve městech. Tj, opravili to co měli.

    No a teď zůstane DX9 pro všechy davesade like chlapíky co maj rádi své win xp a pro ostatní se bude vyvíjet DX11+ verze s novými technologiemi a optimalizacemi. Tj. největší podíl práce půjde do nového renderingu, DX9 bude jen poladěna.

    Můj odhad je, že ve finále se uleví CPU a přitíží CPU.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: nene, oni se snažej oddělit rendering od engine. Jakmile to dokážou, tj. Q1, tak budou vytářet novej redenring pod novým DX.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: Počkej, takže oni to do teď vyvíjeli pro neaktuální DX jestli to chápu správně?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Ad novej renderer: během Q1 by se měl mergnout na experimental, jde o DX9 a očekává se 30%-40% nárůst FPS. DX9 verze nebude nijak vizuálně lepší, jen se pro ni připraví editor částic (tj. tipuji krvácení, světlo, možná voda) a upraví se blesky. Poté se bude vyvíjet render pod vyšší verzí DX - tipuji 11, ale 12 by mohl být zajímavý experiment od BI:-) Další můj odhad je, že by renderer mohli dělat lidi co ho připravovali pro A3 - ale to je jen wild guess. Stejně jako jestli to bude oddělený tým pro rendering na konzolích a PC nebo budou mít společný tým.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Ukradeno z vtipů:

    "Tak mam EpiPen. Kamos mi ho dal tesne pred smrti. Vypadalo to ze mu hodne zalezi na tom, abych ho mel."
    SVORO
    SVORO --- ---
    LACHY:
    NAGASAWA:
    Tak je tam jen ten TDM o tom Free Modu psali, že ho chtějí udělat do konce roku 2014 a 6.2. 2015 je na stránkách článek jak by to mělo vypadat, ale žádný datum...
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    LACHY: jj taky bych to tak videl.
    LACHY
    LACHY --- ---
    NAGASAWA: Řekl bych, že je pořád na malé mapě. Něco jako CoD. Tohle se teprve chystá
    SVORO
    SVORO --- ---
    NAGASAWA: Hele to netuším, ale dám pak vědět.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    SVORO: btw neni ta beta porad o arenach?
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    LACHY: hral jsem MP mod v bete pred pul rokem, kterej me moc nebavil. Mala mapa, kde se dva teamy pretahovaly o par artefaktu nebyla zadna slava, ale jestli se jim to povedlo prevest na velkou mapu survival stylem, tak by to mohlo stat za to.
    SVORO
    SVORO --- ---
    LACHY: Maj open betu ;) jdu to zkusit :D
    LACHY
    LACHY --- ---
    Trochu z jiného soudku, ale pokud by se to povedlo, bylo by asi o jednu konkurenci více :) http://games.tiscali.cz/...od-postapokalypticke-akce-survarium-sazi-na-rpg-prvky-a-velke-mapy-247691
    DIOM
    DIOM --- ---
    RUDOLF: supr gif, ale jinak mi to úplně zabilo internety..nechceš to dát raději odkazem?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    WILL: to je úplně boží!
    WILL
    WILL --- ---
    Tak tohle vypadá slibně:
    DayZ Standalone: Hitting with baseball bat
    https://www.youtube.com/watch?v=YSc2bSWdgBw
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam