• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    LITTLEBOY007CZ: Podle mně jsi byl svědkem závodu. Žadnej changelog jsem nečetl, ale hráli li si s počtem aut na exp, tak je možný cokoliv.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    LITTLEBOY007CZ: a kde to? Na stable?
    LITTLEBOY007CZ
    LITTLEBOY007CZ --- ---
    Nemáte nějaký info o navýšení počtu V3S? Dneska jsem cestou z Výboru do Krasna našel dvě a další tři jeli proti mě..
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    REDSNAKE: [Full Sellout Mode ON] Jedinej způsob, jak z nich udělat větší hrozbu, je výrazně zvýšit damage a počty. Takhle prostě neodejdeš z boje při přímym střetu bez škrábance a příště si rozmyslíš, jestli je radši nezastřelit, utéct jim nebo nedělat rámus v jejich blízkosti. A furt je ještě můžeš někde zamknout, teda za předpokladu, že těma dveřma neprojdou, což se v tomhle updatu občas stane.

    Taky jsem se nechal za poslední rok rozmazlit, ale zároveň mě štvalo, že se ze zombíků stalo jen něco otravnýho, co tě ruší při lootování a focení zahradních škůdců.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    SPINGEE: a da se jim i rozumne uteci... preskocit dva ploty, obehnout dva baraky a ztratej te a nechaj toho..
    SPINGEE
    SPINGEE --- ---
    Ty zombici jdou obejit stealthem, pokud nemas poradnou zbran tak se snazit vyhejbat a pohybovat obezretne, je to pomalejsi ale tak to ma bejt
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ZOMBO: řešení kolečka a seknutí tím, že se zvýší obtížnost? To je zvláštní přístup...
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    DUBAS_: Zombíci nějakej ten měsíc ještě potřebujou, ale vidim to jako řešení toho, že u těch starejch stačilo udělat kolečko a seknout sekerou.
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    SVORO: hmm tak to mi nejak neprijde ty novy zedi maji sice hezkou animaci ale zabit je to je nadlidsky vykon, cloveka mlati ikdyz je od nej tri metry

    jediny co jsem zaznamenal jako zlepseni je navyseni fps po uprave enginu
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    REDSNAKE: Ne, pokud seš si jistej, že ji tam někdo nenechal, ale to by si snad nedovolil...
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    já si se soudy ještě počkám na ukončení alfy a snad přidaj i zvrtnutí kotníčku a rýmu.

    Btw. už se musí desinfikovat i voda nalezená v petkách?
    SVORO
    SVORO --- ---
    DUBAS_: Já si taky nemůžu pomoct a přijde mi, že z té sračky se pomalu stává něco solidnějšího :)
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    nemuzu si pomoct ale z SAcka je cimdal tim vetsi sracka
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    jináč hráči si novýho systému distribuce lootu zatím bažej, každej dům může mít cokoliv.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Nejsem si jistej, jestli kluci ještě dneska vydaj changelog, tak jsem jen spojil předchozí EXPy:

    0.55:

    - zombíci: prototyp nové AI, vyšší počet, nové spawny na severu mapy
    - nový způsob distribuce lootu po mapě
    - nový zaměřovač
    - riziko nákazy cholerou po vypití nedezinfikované vody (použijte tablety)
    - zahradní škůdci
    - munice, plynová láhev a sprej v ohni exploduje

    PŘEDMĚTY
    - motorová pila
    - nášlapná mina
    - past na medvědy
    - březová a dubová kůra (odříznete nožem ze stromu), která se dá použít na podpal
    - rozdělení ráže 7,62 na .308 Winchester/7,62×51 mm (Blaze 95, LongHorn) a 7,62×54 mm R (Mosin)

    MAPA
    - letní tábory
    - nový typ budovy: dřevěná chatka
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: Over 4,000 cheaters have been banned from DayZ since the begining of February.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF:

    Be it person to person contact, consuming contaminated water sources, or the cost of a comprimised immune system exposed to the harsh conditions of Chernarus weather - the risk and costs of maintaining player characters health has been something long anticipated. Hitting experimental branch late in Q1, the initial implementation of communicable diseases made its arrival with cholera.

    As development continues this initial implementation will of course expand into a more complex system. Fully integrating with the medical and health mechanics currently in game, and expanding into more complex diseases such as influenza, typhoid fever, and many more. Wrapping up Q1, stable branch will see the bodies of water across Chernarus carrying a chance of the presence of cholera. Survivor immune systems, as well as water purification tablets will be crucial to surviving as you trek across the map.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    připravte plenky

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: do konci května by mohla být venku podpora DX11
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: bye bye xp:-)

    Internal review has shown that the additional time spent to hook DirectX 9 into the new rendering module is near identical to the time that would be required to add in DirectX 11 support. As the original intent to support DirectX 9 in tandem with DirectX 12 gave way to increased DirectX 12 support within the industry, the decision was made to ditch DirectX 9 support for the new rendering module and move directly into supporting DirectX 11. As supporting three seperate platforms (DirectX 9, DirectX 11, and DirectX 12) is not feesible, DirectX 11 was the clear winner for the "mainstream" platform target.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    mapa lootu

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam