• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: krokodýly v čr nechceme.. ale sorry, evidentně nemáš žádnou představu o tom, jak se vyvýjej komplexní systémy. Chápu že otevřenej vývoj engine trápí hráče, stejně tak si asi dokážu představit, že si neuměli představit do čeho tou koupí jdou. A teď jsou nasraný, když zjišťujou že různý early access se od sebe můžou diametrálně lišit. A že je stále riziko, že to do sebe na konci nezapadne. Jestli je pro tebe nižší cena malá záplata na tři roky rakoviny - nic s tím už neuděláš. U EA se peníze nevracej. Asi je pro příště lepší zaplatit celou cenu až to vyjde i s recenzema, abys měl představu o co jde. Nebo si počkat na sales. Ale rozumím, před rokem a půl byl early access novinka a lidi kupovali SA s různýma představama.

    Hra není web appka, kde na sebe stavíš bloky kódu, který byli napsaný milionkrát - takový části tam teda taky jsou - ale na ty si nikdo nestěžuje. Ale AI, klient-server performance apod. jsou problémy s mnoha řešeníma, kde není jedno správný řešení, který na papíře vymyslíš a hotovo - ale předěláváš a předěláváš. Takže tvoje představa, že pár měsíců merglí AI co má vliv na performance, je znak dilatanství, je prostě úplně mimo. S tímhle se setkávaj všichni vývojáři, včetně těch geniálních, klidně u malejch projektů.

    A na konec, když ti tu několikrát někdo řekne:
    a.) peníze se nerovnají hotový produkt
    b.) merglí kód se bude dál ladit
    c.) it is fucking alpha

    tak sorry ale not this shit again..

    btw. když na konci 2016 vypnou zedy, aby zjistili zdroj nějakýho problému, no fucking problem - protože to bude furt beta..
    BURKE
    BURKE --- ---
    REDSNAKE: To uz davno(2016) budou pracovat na PS4 verzi, takže to půjde ještě víc doprdele :-)
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    REDSNAKE: Ten krokouš doufám jen na crashkách!

    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: jo, jasně...Jsem zvědavej jak dlouho je ještě budeš obhajovat. Až budou na vánoce 2016 vypínat zedy, protože server performance a pak pod stromeček přidaj pps41 a klobouk z krokodýla, kterej půjde ukraftit překvapivě z krokodýla?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: you know nothing jon snow
    SPINGEE
    SPINGEE --- ---
    Je to mizerie :(
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: ze uz by to snad mohli mit vyreseny.. tyve i za krale kiwiho to slo vic dopredu a neco se delo. Pripadaj mi jak amateri, co se ucej metodou pokus/omyl a pritom je to mega prodavana hra. Kdovi kdo ty prachy ztopil. Uz se tesim az vydaji prvni dlc a budou brecet, ze uz nemaj korunky na vyvoj....lemplove
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: lol... tohle resej tak po paty...
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Status Report - 14 May 15 - Developer Discussion & Status Reports - DayZ Forums
    http://forums.dayzgame.com/index.php?/topic/225029-status-report-14-may-15/

    ve zkratce, řešej se dopady AI na server performance, tak se prej budou vypínat zedi i na stablech.. // As the programming team moves ahead on investigating infected costs on server side performance, we'll be disabling infected spawning on stable branch servers (post-stable update)to ensure the highest quality of gameplay on that branch.

    BLAF
    BLAF --- ---
    U me to takhle vypada i s GTX 660Ti, hry na VR enginu nikdy nebyly moc o grafarne :)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ZOMBO: nj, s GTX 970 bych se taky nebál tomu přikouřit :D
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Bez server-hopkání je investice do gearu z crashek na můj vkus zbytečně riskantní, vzhledem k tomu, kolik času strávíš hledáním a co tě může v alfě zabít/smazat. Takhle obejdeš pár posedů a máš zbraň, kterou ohrozíš i toho nejnagearovanějšího bastarda.

    REDSNAKE: Dřív jsem to vytavil jen kvůli fotkám, teď už s tim takhle hraju díky nový sestavě (grafika GTX 970, courtesy of Hnízdo). Nárůst FPS ve městech mi připadá při snížení detailů mizivej, tak to nechávám všechno na max.

    Render se interně testuje až na konci května. (Podzim!)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: ty stromy má zombo nějaký hezký právě...
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: mám tři roky story grafárnu za 3,5k a taky jedu skoro na max.. v lesích není problém a městům se do novýho renderu vyhýbám - ale to platilo i pro čistou armu..
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ZOMBO: To hraješ na takhle vysoký detaily nebo jen pro účely focení? Co máš za grafiku?

    Nějaký zásadnější novinky, měl být render v květnu, ne?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: jj, podle mně dobře.. jakmile máš military gear, tak to znamená, že jsi někoho šikovně zabil nebo hraješ dlouho a šikovně.. btw.. blaze má strašne sexy cílidlo..
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Dneska jsem dosáhnul na hiking/hunting level a bohatě stačí...



    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    dohledávání ultra rare předmětů začíná být takový jaký má.. bude existovat celá mapa černarusy, nebo budeme mít jen jednotlivá města.. to levelování podle předmětů si evidentně dali k srdci, casual stuff –> hiking stuff -> military stuff

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Dayz Standalone - Bear Sounds
    http://www.youtube.com/watch?v=lET0B27m54Y
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    [EXP 0.56] Vintorez Vengeance
    https://www.youtube.com/watch?v=U8obdF9nfCM
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    #DayZ ~ 0.56 Experimental Experience ~ Listen To Working Radio!
    https://www.youtube.com/watch?v=jzq4KWNScOk
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam