BURKE: celkem rozumnej nezaujatej popis stavu současnýho stable..
tak jen k tomu, co se brzo vyřeší a co se možná vyřeší:-)
Zajímavý že hlavní problém co jsem měl u zedů, že zedi prozrazují hráče - bere jako výhodu Modu:-) Jádro jeho argumentu, že je těžké narazit na hráče a spawnují zedi při přítomnosti, jsou dobrá mechaniky, jak odhalit hráče. Pokud se podaří optimalizaovat servery na zvládnutí 100 slotů a zachovat tisíce zedů na serveru, pak myslím že SA bude mít dobrou dynamiku v odhalování hráčů - páč né každý bude hrát pokradmu. .. ETA, pokud se vydaří imho až někdy v 1.0 tj. v roce 2017
ty bugy ve videu s jídlem a odstraněním zbraně jsou vyřešení v .58 která brzo dorazí na stable..
Hi/Lo object details snad pořešení novej rendering, tak že všichni pojedou na high, páč to nebuou must snižovat kvůli městům. .. ETA doufám že do konce roku 2015..
Ad.. že nenajde u zbraně automaticky i zásobník — to už je imho kouzlo SA, taháš sebou zbraně, vybíráš kterou si vzít a jakou máš šanci na nalezení střeliva… tady je už otázka, co koho baví..
ad testování některých věcí: single mode bude někde s BETA v roce 2016
random/ghost sounds - vyřešený v .58