• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: "Ono těch pár fps asi museli někde vzít a nekrást, tak zkrouhli zas jiný věci, třeba spawn lootu, co." : Zbytek je jen tvoje snaha to uhrát na nekompetenci devs, obviňování z lazy practicee apod. Čemuž zatím nic moc nenaznačuje. Takže si jen otvíráš hubu. // Sorry ale s arogancí jsi podle mích měřítek začal ty. Jasně, můžeš říct že jsi to byl joke. Ale no fun have been made.

    "To je jako schválně jo? Co si od toho slibujou? By design je taky to, že se spavnujou v určitých budovách poměrně pořád se opakující se věci? " .. you will experience unfinished features, problematic design decisions ..

    Z mého pohledu sem naběhneš, nepromyslíš si ani elementární spojitosti a skočíš k závěrům. Děláš to tak často a ano mně to nebaví a jsem zpruzenej. Většinou při komunikaci očekávám nějakou snahu druhé strany o pochopení zjevných souvislostí.

    Early Access vznikl také kvůli tomu, aby mohli měnit game design a sledovat jaký to má vliv na hráče. Tak to bylo řečený když EA oznámili. A tak činí již od vydání EA. --> Každý build testuje chování hráčů. Mohl jsi toho všimnout, když Brian sledoval distribuce předmětů černem a jak upravoval, kde se co má spawnovat, aby čerstvý spawni měli základ k přežitití při přesunu do vnitrozemí. --> K zásadnějšímu omezení nábojů/zásobníků myslím ani nedošlo, jen se změnila jejich distribuce po černarusy. --> ... you will experience unfinished features, problematic design decisions ..
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: nechápu tvoje arogantní chování kdy mě napadáš jen za to, že jsem se slušně zeptal, čeho se snaží dosáhnout, když sníží spawn nábojů. Byla to normálně, vážně a bez nějakého útoku míněná otázka.

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: jestli si nedokážeš odpovědět pomocí tohoto textu, tak je komunikace s tebou zcela zbytečná.



    Zbytek je jen tvoje snaha to uhrát na nekompetenci devs, obviňování z lazy practicee apod. Čemuž zatím nic moc nenaznačuje. Takže si jen otvíráš hubu.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: To je jako schválně jo? Co si od toho slibujou? By design je taky to, že se spavnujou v určitých budovách poměrně pořád se opakující se věci? Ono těch pár fps asi museli někde vzít a nekrást, tak zkrouhli zas jiný věci, třeba spawn lootu, co.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: však hej, to je by design:-)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Experimental se opět povedl. Všude osm prdelí zbraní ale nezavadíš ani o nábojnici... Aneb: "Vyřešili jsme KOS"...
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Právě mě uspal týpek krumpáčem, trochu jsme se pošťuchovali, pak mě zafačoval, omluvil se mi, ale z bezvědomí se ne a ne probudit...
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Stejně jsem s tim nikdy nic netrefil...

    VSS Vintorez & SP-6 Round Guide | DayZ Standalone
    https://www.youtube.com/watch?v=oRuTAcrMUeY
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    0.59: New Enterable Buildings - Album on Imgur
    http://imgur.com/a/wEmer
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    prosim o zatezovy test pokud muzete prijdte diky
    A3 Exile chernarus
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Oni to asi s těma 99 % otevřenejch budov mysleli vážně... Měly by tam bejt všechny z 0.59 – viz album

    Tenhle kabaninskej kostel + pilu (nemyslim sawko... i když!) jsem měl na wishlistu od 2012



    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    john rambo level

    Gfycat - jiffier gifs through HTML5 Video Conversion. Fast, simple gif hosting without size limits.
    http://gfycat.com/UglyFaintFiddlercrab
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    lolíček

    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    BURKE: Joey tam nechal obě. Co že se předělalo na tý starý?

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    SMETA: to málo je podle dostupných indícií, tak na rok:-)
    SMETA
    SMETA --- ---
    RUDOLF: Já doufám, že dřív. Staci mi víc zombiku a trochu méně sekavy města :-) mě stačí málo :-)
    WILL
    WILL --- ---
    RUDOLF: Spíš než světla to chce zvuky. Plížit se v noci a slyšet mouchy byl můj oblíbený adrenaline rush.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    SMETA: jestli se BI s novým rendering postupně podaří zvětšit počet a vzdálenost dosahu světelných zdrojů v noci, jestli nebudou prosvítat baterky barákama, tak se o ztrátu atmo nebojím. Už jen osamocený oheň nebo pohozená světlice zvyšujou paranoiu a adrenalin. Tohle se nikdy neztratilo. Ta hra prostě čeká na odladění buildu a technologií, který v buildu ještě ani nejsu, takže pa pá v roce 2017.
    SMETA
    SMETA --- ---
    Malinko se bojím že ta hra už nikdy nebude mít tu atmosféru co měla :-( adehrano 160 hodin. Za posledního půl roku 2 hodiny.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam