NAGASAWA: to je celkem standardní průřez neinformovanou veřejností.
NAGASAWA: tak ono to dává smysl, když není early access jako early access. Rust si to postavil na unity, takže nemusel celý vývoj řešit funknčnost engine a mohl se soustředit na rozvoj gameplay a ladění na stabilním engine. Stejně to fungovalo pro ARK. Dead linger vychcípal, prej kvůli tomu, že se nazaměřil na PvP hráče a vyschli jim zdroje. SA je bugfest, protože v rámci EA vytvářej novej engine a jsou v pohodě, protože prodali přes 3 mega kopií a maj předplacených několik let vývoje.
Chápu ten hate z pohledu uživatelů - všichni si EA představujou jako u Rust/ARK nebo prostě A3, která to zvládla solidně a byla to myslím i první hra, která vyšla z EA. Z toho pohledu je to fakt otřesný EA. Ale z jiného pohledu, je právě to předělání engine v rámci EA to nejlepší co se mohlo stát.
Co se týče enfusion/SA, brzo uvidíme, jestli komunitě bude stačit nárůst FPS s novým renderingem. Zrovna tenhle merge bude dost zlomový, páč velká část komunity čeká na akceptovatelný FPS ve velkým městech. Takže očekávm větší pump:-) A nějaký stabilnější růst čekám až když se odladěj zombies, přibudou vlci a začne to být celé víc v stable.
HALCYON: přijdou nový rudolfové!