• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    map of fags 6 PM CET

    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    SVORO: jo jo predevcirem jsme sli v bande peti lidi skrz celou mapu v brensku jsme zahlidli tipone co lootoval vyrazil jsem na nej a z jednoho byli dva poslal jsem je na spawn a zbytek byl na druhe strane mesta kde jim prijel plnej pick up survaku ozvaly se ctyri ruzny zbrane a bylo po survacich :)

    jo jo je to mela :)
    SVORO
    SVORO --- ---
    Jako 100 lidí na Namalsku?! to mi připomíná: "Pane jsme obklíčeni!" "Výborně aspoň můžeme střílet do všech stran!!"
    LACHY
    LACHY --- ---
    DUBAS_: Většina lidí najde zbraň a zakempí do nedávna jediné 2 spawnpointy :(
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    HANOUCH: jj potrebujou to votestovat i pri 100lidech to jede dobre

    jinak kdyz chces tak behas kdyz ne tak sedis a cekas az ti prijde cil :)
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    LACHY: Tak třeba díky tomu nemuseli čekat na novej renderer, 1000+1 zbraň a plechovku a kompletní remodelling všech modelů. A vsadim se, že tam sou i auta a vrtulník! :-D
    LACHY
    LACHY --- ---
    HANOUCH: jj je to šílenost. Mapa max. na 40lidí.
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    LACHY: 100 slotů na namalsku...

    LACHY
    LACHY --- ---
    ELPASO: jj Koupíš , stáhneš a hraješ. Zatím je to ale jen jeden zkušební server, kterej poběží ještě max. týden. Pak to pude až po vydání mapy. která je zdarma. Ten jedinej server, je 100 slotů a večer bývá nacpáno
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    ELPASO: je to zatim v testovaci verzi a neplati se za to, jen za A3
    ELPASO
    ELPASO --- ---
    DUBAS_: takze koupim ARMU3, stahnu mod a hraju? nebo se plati jeste solo mod? je tam dost lidi?
    LACHY
    LACHY --- ---
    DUBAS_: U Tebe bych mluvil spíše o tisíci, než stovce :D
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    no ja zatim pecu na SA tohle mi vyplni par stovek hodin
    EXILE MOD - NAMALSK CINEMATIC PROMO
    https://www.youtube.com/watch?v=s8LQ8jG21WQ&feature=youtu.be


    a snad za rok dva to vydaj
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    joa za mně osmej tarantino, nejlešpí tarantino
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Ale občas jsem se trefil:

    že pro bis je enfusion investice - únor 2014:-)
    [ RUDOLF @ DayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps ]

    LOD jako killer FPS - taky 2014
    [ RUDOLF @ DayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps ]

    auta jsem trefil na 2015:-) vrtulníky ne.. - březen 2014
    [ RUDOLF @ DayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps ]

    RUDOLF --- --- 12:20:06 1.4.2014 (+4)
    SA je na nic, vraťte se k modu!

    RUDOLF --- --- 15:13:25 15.9.2014 (+1) -- hmmm.. takže rendering Q1 2016:-)
    HIDESPY: Q1 2015 by voko od Hickse.. chlapík co na tom dělá abstrahuje renderovací logiku od engine.. jestli pak napíšou vlastní renderer, upravěj ten současnej, či použijou nějakej jinek - nikdo zatím neřekl.. ale týpek co to dělá, asi ví co, tak snad maj ty odhady správný.. každopádně pokud Q1 tak jen první release se spoustou vizuálních bugů a pak teprve začne práce na funcích renderingu.. takže na konci roku 2015:-)

    Tady proč se všechno tak táhle...
    "Ripping something out of this beast is just insane. 1.2mil lines of code where game and engine are not separated. Loads of simulation blocks and interconnections with not enough documentation. But as I said it has its merits. Loads of modules will change down the road. It just takes time."

    RUDOLF --- --- 12:54:46 8.11.2014 / 1 odpověď -- tj. půlka 2016, podle hickse při nejlepším..
    takže minimálně ještě rok a půl vývoje nás čeká..
    At best we're a year and a half from 1.0 right now - and we're still at the point in which things are prototype.

    RUDOLF --- --- 0:36:34 15.3.2015 / 1 odpověď
    REESHA: počkej na konec roku 2016:-)

    bude to dobrá hra, uvidíme jak odladěná -- když se jim podaří nový renderer tenhle rok a odladí server performance, tak mají šanci naplnit svoje sliby.

    Tady trochu slepé naděje:
    Otázkou teď bude, až si ta hra v roce 2015 sedne a začne se optimalizovat, zda prohloubení survival elementů a komplexnější herní prvky jsou ke škodě nebo dobru.

    [ RUDOLF @ DayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps ]
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    SPINGEE: To není prav...

    The Scout rifle - this is a unique item in that it has a detachable box mag, built-in bipod system, and flip up iron sights but can also accept any optic which fits on a picatinny rail. Chambered in 5.56x45mm NATO, this will be the first bolt action sub-30 caliber rifle added to DayZ.

    DZS
    DZS --- ---
    Já si myslím, že pravdu maj všichni. Teda kromě mě, takže zapomeňte, že jsem něco řek'
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: to jdeš na ten novej western? Dej pak echo jaký to bylo. Za OT se omlouvat nebudu, tady v tom chlívu se to ztratí...
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: každopádně, nic zásadního se nemění

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Jinak jsem dal dvě hodiny své práce, abych se věnoval sebezpytu mnou řečeného v auditku..

    Rendering měl být Q1 2015 a jeho nástup jsem čekal každý nový build:-) Je bolestivé po sobě číst tyto zmínky. V dubnu 2015 se releasly low-res shoty v renderingu a řeklo se, že problém je hlavně v oddělení renderingu od engine.

    Např: 19:05:27 1.4.2015 (+2)
    RUDOLF: do konci května by mohla být venku podpora DX11

    Mám toho více na srdci, ale musím na Tarantina:-) Ták adio později..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam