úvod
témata
události
tržiště
diskuze
nástěnka
přihlásit
přezdívka
heslo
přihlásit
pamatuj si mě
registrace
ztracené heslo?
DayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
https://discord.gg/Zu7Y4wk
Krevní transfůze a náměry:
DayZ SA Feedback
http://feedback.dayzgame.com/
DayZ Chernarus+ Standalone Map
https://www.izurvive.com
Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
rozbalit záhlaví
HALCYON
---
---
21:00:38 2.6.2016
+1
DUBAS_
: Jenom eskalujou atmosféru mezi tříštičema komunity, než vyplivnou hotové SA.
DUBAS_
---
---
20:36:02 2.6.2016
1 odpověď
+1
RUDOLF
: at si do tej perdele narvou ty tycky co jim zbyly
RUDOLF
---
---
17:07:48 2.6.2016
1 odpověď
akademické měření délky postavneí stanu
RUDOLF
---
---
17:06:24 2.6.2016
+1
každý má svůj svět
DayZ glitched up arm
https://www.youtube.com/watch?v=2iUQjU_2EHU
RUDOLF
---
---
22:22:24 1.6.2016
+1
RUDOLF
---
---
22:13:43 1.6.2016
REDSNAKE
: jj, vtipná shoda okolností
REDSNAKE
---
---
22:13:12 1.6.2016
1 odpověď
+1
RUDOLF
: seš protivnej, teď to vypadá, že chválím za ten obrázek a já přitom jen trapně hejtuju za update s neshazováním po opečení kuřete.
REDSNAKE
---
---
22:12:38 1.6.2016
Přichází nextgen
RUDOLF
---
---
22:12:33 1.6.2016
1 odpověď
+5
4k
DESTROYER
---
---
21:58:48 1.6.2016
OMNISLASH
: best update ever... :D
OMNISLASH
---
---
21:52:34 1.6.2016
1 odpověď
"opékání kuřete už neshazuje server"? :D :D
ZOMBO
---
---
18:27:26 1.6.2016
+5
https://www.reddit.com/r/dayz/comments/4lw0k0/exp_60_update_community_changelog_may_31/
Změny po exp. patchi 0.60.133258 (188,8 MB) – neoficiální poznámky:
- nová (nedokončená) budova: sovětský radar P-70 v základně Tisy
- náhradní kola spawnují u vraků aut
- mraky už je možné zapnout v nastavení grafiky
- tlumiče už zase fungují
- mrtvoly mizí po 20 vteřinách přes funkci schování těla (Hide Body)
- inventáře mrtvol se už zobrazují v blízkosti hráče (sloupec Vicinity v inventáři postavy)
- opékání kuřete už neshazuje server
To by se před 4 rokama stát nemohlo!
DayZ (nyx.cz): Pečení Dexe
https://www.youtube.com/watch?v=cGDtPQN8VXs
ELPASO
---
---
6:14:14 1.6.2016
+1
tak vcera a dnes poprve .60 :)
a je to teda super 0 ani jeden pad serveru, hejbe se to, gui funguje... dobry :) jen je malo serveru
RUDOLF
---
---
17:26:53 31.5.2016
RUDOLF
: tak login issue zdá se pořešený, servery padaj - ale to je prej cajk, zejtra budou analyzovat crash dumps;-)
HANOUCH
---
---
17:18:52 31.5.2016
±0
REDSNAKE
: na tyhle masine jsem na hotelu hral division dayz nepremava ? ze se ani nedivim :)
RUDOLF
---
---
16:31:54 31.5.2016
1 odpověď
+1
prej se už maj build co vypadá nadějně.. tak možná dneska, pokud vás to nevyplaví.
REDSNAKE
---
---
19:57:36 30.5.2016
RUDOLF
: jojo, ze sniper hillu už se nedá moc dobře snajprovat.
RUDOLF
---
---
19:38:51 30.5.2016
1 odpověď
jsem si ani nevšiml..
DUBAS_
---
---
16:54:00 30.5.2016
+1
DUBAS_
: tak prave ted vydali patch na armu3 za chvilku se jdu projit po chrenu+
SPOTREP #00056 | Dev Hub | Arma 3
https://dev.arma3.com/post/spotrep-00056
RUDOLF
---
---
16:43:54 30.5.2016
+1
jinak důvod proč nenahoděj na EXP poslední funkční build je, že EXP backend (central hive) maj svázanej s testovacím prosředím. Nahodit poslední build je asi easy, ale ta backend databáze není často zpětně kompatibilní. Jestli tomu rozumím správně, tak jednoduše řešeno, nemají EXP public hive a EXP internal hive. Jejich interní hive asi používaj na jiný věci.
A Few Thoughts On.. (Exp Iteration, Testing, etc) - Developer Discussion & Status Reports - DayZ Forums
https://forums.dayz.com/topic/233821-a-few-thoughts-on-exp-iteration-testing-etc/
mj. jeden ze současných blocekrů pro EXP je, že server odmítne jedenáctého hráče;-)
RUDOLF
---
---
16:24:45 30.5.2016
REDSNAKE
: ten dvou týdenní timout bez EXP je mrzutý.. ale, trochu bych ubral na pátku - nic proti moderům, šikovný kluci jsou tu - ale skriptoavcí jazykem uděláš jen to, co ti umožní engine pod ním. Tj. jestli je SA EXP build rozesraný, tak s tím kluci moderský neudělaj ani ň, maximálně kolem té případné katastrofy obalí nějaký vlastní game design.
<<
<
>
>>
Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam