• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    OMNISLASH: Drtivá většina hráčů i nehráčů DayZ má podobnej názor jako ty: nečte devblogy a obrázek o vývoji si udělá hraním nebo útržkovitejma informacema. A ruku na srdce, hlavní části novýho enginu se do hry dostávaj až letos, takže se těžko někdo může přít o to, že to trvá a ještě dlouho trvat bude.

    Ta tvoje teorie o dobře placenym koníčku a kašlání na fanoušky pokulhává proto, že DayZ zřejmě vidíš jako kickstarter a ne novou značku zavedenýho herního studia, notabene soukromý firmy, kde si zisk nerozdělujou vývojáři a jejíž cíl je vydělávat co nejvíc bez ohledu na to, kolik produkt s takovym potenciálem a konkurencí v nedohlednu vydělal doteď.

    Fanoušci si přejou
    - vyšší fps: 0.60 novej renderer
    - slyšitelnost výstřelů: 0.61 novej zvuk. systém
    - větší počet zombíků ve městech: 0.61 dynamickej systém spawnování AI
    - plynulej pohyb postavy: 0.62+ novej systém ovládání/animování postav (se kterym je spojenej nespočet neopravenejch bugů)

    Hra mohla bez tohohle všeho dávno vyjít, kdyby si v BI řekli, že nepotřebuje pevnej základ pro vydávání DLC, módů a všeho, co MMO potenciálně prodá v dalších 5 letech po 1.0.

    Kravinama máš nejspíš na mysli elementy PvE, což je i z mýho pohledu jako si dát salát v mekáči, ale neodepsal bych celou RP komunitu, která tomuhle stylu dává přednost.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    OMNISLASH: vzhledem k tomu, že celý vývoj sleduju velmi bedlivě od roku 2012, tak mám o něm velmi dobrou představu. Samozřejmě nemám přístup k interním informacím ale i z veřejných zdrojů si jde udělat velmi dobrý obrázek. Ano, vývoj se táhne - ale jsou k tomu velmi objektivní technologické a organizační důvody.

    Nevím ani kde jsi vztal, že vývojáři kašlou na přání hráčů. Pokud to vezmu od začátku - přání číslo jedna, bylo efektivní potírání cheaterů. To byla priorita číslo jedna, při rozhodování o tom, co je potřeba udělat při vývoji SA. Můžeme si dokonce říct, že si vzala BI sousto na úrovni největších firem v průmyslu co řeší MMO a multiplayer hry obecně - tady žádné dokonalé řešení neexistuje. Ale existuje řešení na úrovni architektury engine, na tom co je v kompetenci klienta a co serveru. Minulej rok dokonce dosáhli stavu, že pár měsíců nefungovali žádný cheaty. Teď o nějakých cheatech vím, z nichž stále neřešitelné bude ESP - páč je na úrovni klienta a server žádnou divnou aktivitu pravděpodobně neodhalí. Ale všechny výbušný cheaty, zrychlení apod. - ty se řeší vlnama BANů, aby výrobci cheatů neměli okamžitou zpětnou vazbu, zda je cheat detekovatelný nebo ne. Žádná multiplayer hra tenhle problém asi nikdy nevyřeší, ale SA se dostalo na velmi solidní úroveň.

    Ad bugy apod.. na to je taky velmi dobrá odpověď.
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    RUDOLF: ty jsi taky dojem :) opravdu veris tomu, ze nekdo, kdo neni hardcore fanousek a dovede se na veci podivat trochu objektivne, zakonite pri pohledu na dayz nedojde k zaveru, ze je to aktualne jeden z nejhure se vyvijejicich early accessu na steamu? kdyz se pokusis alespon o trochu one objektivity, nemuzes rict, ze to, co hraci vytykaji tem horam podelanych ea, nesedi jako ulite prave na dayz (vyvoj trva roky, postup je minimalni, vyvojari kaslou na prani hracu, neresi se bugy, vymysleji kraviny, o ktere stoji malokdo / nikdo, etc., etc.)
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    RUDOLF: btw vcera ve fightclubu rikali, ze vyvojari vubec nepocitali s moznosti, ze by se tam prvni den vubec nekdo potkal, prej to aby se hraci navzajem videli je otazka dalsich patchu
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    RUDOLF: Tohle me teda taky zasahlo
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Sledoval jsem naživo, dost to připomínalo atmosféru při prvním hledání se s ostatníma v Černarusi. I přes zklamání to ale bylo napínavý, přece jen šance jedna ku miliardě...
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Co říkáte na drama s No Man's Sky? To je hrozný, jak ty vývojáři naslibovali, co?

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    OMNISLASH: díky za dojmy
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    abyste se kluci neuminustkovali :) ale ne, ja chapu, ze ta realita jednoduse musi zamrzet. bohuzel to na veci nic nemeni - jak na misty zaslepenem a nepochopitelem chovani fandu, tak na az moc free chovani vyvojaru
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    REDSNAKE: proc? protoze muzou. maji to jako dobre placeny konicek, nad kterym neexistuje smysluplny dozor. a verim, ze z casti si za to hraci muz sami - kdysi velmi davno jsem sem prisel zjistit, zda je to opravdu takova neume uplacana sracka, jak to na me pusobilo a jako reakce (a obavam se, ze to nebyl vtip) se mi dostalo: "to je dayz, vole! dayz!". hraci maji, co chteli. jak si vyvojare vychovali, tak na ne ted oni serou
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: vlky vyvíjí jedno z jejich miliónu oddělení - přesněji to bratislavské, vyvíjí se paralelně, takže k brždění nedochází.

    Spíš bych tipl že když tým co má vlky řekne, že jsou ready. Naplánuje se spojení jejich větve s exp. buildem a QA tým začne testovat výsledek toho spojení. To je imho úzký hrdo. Páč se objeví tuna věcí, který vlčí tým neobjevil nebo s kterýma nepočítal. A to je přesně okamžik, kdy to protahuje release buildů. Plus zrovna vlci jsou další AI, co musí počítat server - takže potřebujou vědět, kolik agentů zvládne server najednou.

    Nevím co je teď konrétně za bug se zedy, ale největší bug je, že jich je málo. A to se snad vyřeští tímhle buildem.

    MAOR: no, neopravovali to páč si spočítli, že oprava nebude triviální a že to celý nakonec nahraděj;-) To je celkem klasika, který se držej. Když se to bude měnit, neopravuj to, pokud to teda není trivialita.
    MAOR
    MAOR --- ---
    WILL: je mi to jasné, ale je mi celkem u zadku, jestli NEuslyším výstřel v kvalitě apex, nebo jako doteď. takže jen doufám, že krom zkrášlení zvuku je sakra taky opraví..
    za celou podělanou dobu nebyli schopni opravit němé zvuky výstřelů.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Proč se vlastně na vlky nevyprdnou a neimplementujou to co maj a nejedou dál a vlky může vyvíjet jedno z jejich milionu oddělení? Stejně, vlci, něco co asi nikdo nechtěl, teď to je sice nice to have, ale přeci jen, že by se mi líbilo, že brzdí vývoj..

    Kdyby radši opravovali chyby co tam jsou, třeba zedy.
    WILL
    WILL --- ---
    MAOR: To záleží na tom, jestli se po síti bude posílat stejným způsobem jako doteď. Pokud ne, tak by měl být spolehlivej.
    MAOR
    MAOR --- ---
    RUDOLF: ten zvuk bude jen hezčí, nebo konečně taky funkční?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: nebo ho nechat mluvit česky/slovenky a dodělat eng titulky - mrda víc práce, ale imho čistší výsledek.. ať si eng. mluvej na konferencích, tam to má účel - ale když si dělaj PR ve videích, tak mně to bolí.. Jak sám mluvím ang. jako prase, tak si tadši poslechnu crowa nebo klidně deana.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: tak stačí kouknout na A3;-)
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Přitom by stačil zákulisní model, co dělaj Warhorse v rámci devlogu, kde talking head střídaj ukázky, na čem zrovna pracujou.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    1 hour 18 minutes.. wobo testuje přejetí pěchnotní miny trabantem..

    Twitch
    https://www.twitch.tv/wobostreams/v/82288886
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: a stav .61 podle minulého útery:

    Server waiting Queue - interní QA - pokročilé testování
    Apex, otestováný a ready ( 21 zbraní má nové zvuky)
    Zedi - úvodní interní QA testování
    Vlci - duchy vlků zmateně bloudí ve městech, vypadávají jim zuby a trpí chronickou neschopností se rozhodnout.

    Issues with navigation in urban / dense areas.
    Overall physics related issues.
    Damage application against non player targets.
    AI Targeting priority.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: teda jinak, ofiko jede .60, .61 je next experimental.. s vlkama, zedama, waiting queue a apex zvukem.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam