OMNISLASH: Drtivá většina hráčů i nehráčů DayZ má podobnej názor jako ty: nečte devblogy a obrázek o vývoji si udělá hraním nebo útržkovitejma informacema. A ruku na srdce, hlavní části novýho enginu se do hry dostávaj až letos, takže se těžko někdo může přít o to, že to trvá a ještě dlouho trvat bude.
Ta tvoje teorie o dobře placenym koníčku a kašlání na fanoušky pokulhává proto, že DayZ zřejmě vidíš jako kickstarter a ne novou značku zavedenýho herního studia, notabene soukromý firmy, kde si zisk nerozdělujou vývojáři a jejíž cíl je vydělávat co nejvíc bez ohledu na to, kolik produkt s takovym potenciálem a konkurencí v nedohlednu vydělal doteď.
Fanoušci si přejou
- vyšší fps: 0.60 novej renderer
- slyšitelnost výstřelů: 0.61 novej zvuk. systém
- větší počet zombíků ve městech: 0.61 dynamickej systém spawnování AI
- plynulej pohyb postavy: 0.62+ novej systém ovládání/animování postav (se kterym je spojenej nespočet neopravenejch bugů)
Hra mohla bez tohohle všeho dávno vyjít, kdyby si v BI řekli, že nepotřebuje pevnej základ pro vydávání DLC, módů a všeho, co MMO potenciálně prodá v dalších 5 letech po 1.0.
Kravinama máš nejspíš na mysli elementy PvE, což je i z mýho pohledu jako si dát salát v mekáči, ale neodepsal bych celou RP komunitu, která tomuhle stylu dává přednost.