• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    EZECHIAS: Beru to tak, že se snaží do 1.0 splnit to, co si naložili v první Roadmapě (2014), protože jsem se zatim nesetkal s ničim, o čem dřív nemluvili, že plánujou pro plnou hru. Takže obsah je sice vymyšlenej a mnohdy i připravenej, jen vyhnívá kvůli přechodu na novej engine. Např. ve frontě je momentálně 14+ novejch zbraní, ale do hry některý přes rok nemůžou, protože nemá smysl je v mezičase roubovat na starej anim. systém.

    Zahrabání věcí ukázali minulej listopad a s maskovacíma sítěma na stany si už vesele hrajou rusáci v cracklý verzi...
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    Musim souhlasit s Maorem... Az bude vsechno fungovat jak ma, tak pro 5-10 clenou skupinu hezkej tabor i s megavezi...

    Ovsem k cemu mi to je, kdyz mi porad chybi moznost si treba neco nekam zahrabat do "stash", nebo si prestrikat ten idiotskej svitive modrej stan na zelenou barvu, atd...

    Mam porad pocit, ze panove porad makaj na "big bang" releasu (tj. jeste pridame tohle a tamhleto), ale nejak to vyhniva... U novy hry, budiz... Ale u neceho co ma obsah prakticky vymyslenej nekolika letym hranim... Arma 2 je tu od 2009, MOD je tu od 2012... DayZ oficialne od 2013...

    MAOR
    MAOR --- ---
    ZOMBO: taky to tak vidím se stavbou "základny" a ta na obrázku mi přijde, že je stavěná pro celý server, takže nezbyde nikdo, kdo by na ni útočil, když vynechám zomby :D
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    BLAF: štafle jsou imho blbý z gameplay stránky, lezeš nahoru a chceš mít aspoň trochu šanci sejmout týpka co na tebe čeká.
    BLAF
    BLAF --- ---
    ZOMBO: Tjn, ale treba ty plechy bych udelal kazdej jinej, misto schodu rezavy stafle a tak
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    BLAF: Přitom oni se tomuhle dojmu chtěj vyhnout, aby nevznikaly x-patrový budovy/zdi s opakovanou texturou. Na druhou stranu, tenhle materiál si nebudeš řezat a hoblovat na koleni z poraženejch stromů, má spawnovat jako crashka – např. prkna pohromadě někde na pile.

    MAOR: basebuilding jde osobně mimo mě, já jsem spíš na malej improvizovanej, zamaskovanej stan někde v lese:)

    Takhle by to mělo vypadat v poměru k bázi
    MAOR
    MAOR --- ---
    ZOMBO: tak velká věž odpovídá tak základně přes celé město. minimálně zeleno... v něčem menším to bude vypadat docela trapně. za sebe říkám ne, tohle by si postavil jen blázen
    BLAF
    BLAF --- ---
    ZOMBO: Jako pekny, ale imho je to na postapo DIY trochu moc pravidelny...
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: Otázka jestli .62 bude opět na 3-6 měsíců, ale zedi jsou imho velká část zážitku. Každopádně nejlíp udělá každej kdo si to zahraje jako 1.0.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Počkal bych na tohle od Birana: "I'd like to compile a 1.0 feature set we can keep on our forums that will give people an idea of exactly what to expect of the final version (within a margin for error of course)", protože ve frontě za controllerem toho neni zrovna málo (vousy, soft skilly, biohazard...). K tomu si přičti boj s desyncem vozidel/letadel a celej base-building – dlouhý měsíce testování, než to pustěj do bety.

    RUDOLF: Zombíci nebo i ty zvuky dobrý, ale obávám se, že to na zabavení masy do 0.62 stačit nebude, jako to dokázala 0.60.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ale jako .61 je slušnej příšlib, jestli budou zedi, solidní networking pro vehikly a plus jsme zvědavej, jak budou fungovat dynamický světla na dálku.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: jj, tím "Be sure that character controller will be mentioned often later" asi bohužel nemyslej late 2016;-) Kdyby early 2017, tak by už snad mohli jít rovnou do beta, páč konečně feature-complete a můžou začít s drcením švábů.

    ještě si přihřeuju trollí polévčičku

    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Celej ten report se povedl... Jestli chtěj střelbu z vozidel, tak si musej ku*va věřit s tim snížením desyncu...

    Buzz words roadmap:
    2016 Renderer
    2017 Player controller

    Status Report - 28 Sept 2016 | DayZ | Official website
    https://dayz.com/blog/status-report-28-sept-2016
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Current Must Fix Open Issues for .61

    Client crash after exiting title
    Player SFX sounds near silent
    Players can become severely out of sync
    Some firearms not firing on first mouse click
    Player position stuttering under 100+ ms network conditions
    Some lighting conditions not casting proper shadows
    Known 0.60 item duplication methods
    Magazine capacity issues
    New methods for players swimming in ground
    UI Zeroing not present
    Glock muzzle flash / SFX not present for other players

    A vlci možná .61 stihnou

    Predators (Wolves)
    Internal Testing is very optimistic, several fixes to behavior have been merged over - and programmers are focused on addressing several server crash issues potentially tied to the predator AI.
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    BLAF: tak urcite taky ale je pravda ze ja se s vetsinou zbrani setkal prvne v arme potazmo dayz modu
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    DESTROYER: Pokud jsi viděl tohle video, kde se spawnujou na hráče někde za rohem, tak bych je moc nepřivolával. Budeme ještě vzpomínat na Z-free DayZ...
    WILL
    WILL --- ---
    DESTROYER: Zombies se odstěhovali do Humpolce...
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    ZOMBO: Co zombieci? Nevidel nekdo nejake zombies? ;)
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    Vesničko má, středisková...
    https://www.youtube.com/watch?v=jZRHuvqyXuk
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    ZOMBO: Štefan!
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam