• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    WILL
    WILL --- ---
    RUDOLF: Myslím že to se nedá úplně odhadnout. To jsou ty bugy, které dokážeš vyřešit za 10 minut a nebo možná za 2 týdny. To se hlavně týká toho druhého a předposledního bugu, myslím.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO:

    "I'll do my best to fill you guys in on what the dang hold up is, and our progress against getting it onto experimental/unstable branch since the last Status Report. "

    Přičemž scumbag Brian neřekne v jaké fázy jsou tyhle issues;-) Jestli jsou fixed tak cajk, ale deklamovat jedno a činnit druhé;-) to už je na nominaci.. poslední výklade je, že s nima jakkoliv nehlo.

    Client crash when exiting title
    Player position hitching when navigating collision
    Magazine ammo count quantity reporting incorrectly
    Items can be stuck in hands under certain cancel action situations
    Dynamic Infected spawning without player trigger
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Status Report - 11 Oct 2016 | DayZ | Official website
    https://dayz.com/blog/status-report-11-oct-2016



    SHULDAA
    SHULDAA --- ---
    vcera sem k tomu vraku doplaval ( ten nalevo uprostred) a vubec neslo se nikam dostat
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    DUBAS_: Furt říkám, že crashky jsou hybnej element, co by si zasloužil dál rozvíjet, ale rozhodně ne takhle.

    V situaci, kdy se postava neumí/nebude umět potápět (na rozdíl od A3) a plave pomaleji než já, by představení napůl potopenejch vraků byla vyslovená provokace. Navíc se o motorovym člunu, se kterym by ses tam dostal rychleji, mluvilo dodnes jen minimálně. V plánu asi je, jen daleko za helinou a práškovacim letadlem.

    Kachna vycházela zřejmě z tohohle rok starýho screenu s rozdělanym redesignem Černa:



    NAGASAWA: Že jsem za tenhle post (na FB) nedostal čočku, je mi dodnes záhadou. Asi apatie...
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    NAGASAWA: A ja dalsi oteviratelnou mistnost v kulne..
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Ja bych bral novej zvuk brokovnice..
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    ZOMBO: ze by kachna? no aspon se tu zas o necem psalo a nebylo jen o tom ze pridaj kalhoty ci dalsi tricko
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    DUBAS_: Očividně to není z oficiálního zdroje, pokud autor nemluví o svejch plánech pro vlastní mód do DayZ.
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    ZOMBO: duvod?
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    DUBAS_: Dej si facku:)
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    DUBAS_: I see... BIG BRASS..
    tvuj kram nebo?
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    Trhání peří ze slepic už neshazuje server a voni chtěj dělat lodě z druhý světový? Bůh s náma.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    Deane vrat se, vse odpusteno.. )
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    A co ufoni? Ja chci ufony.
    WILL
    WILL --- ---
    DUBAS_: Tohle je jako real? Dynamicky se potápějící bitevní lodě z druhý světový?
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    i voda se bude dat lootovat, spawn valecne lode ktera se ma dynamicky potapet bude na ni spawn military lootu

    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    EZECHIAS: Beru to tak, že se snaží do 1.0 splnit to, co si naložili v první Roadmapě (2014), protože jsem se zatim nesetkal s ničim, o čem dřív nemluvili, že plánujou pro plnou hru. Takže obsah je sice vymyšlenej a mnohdy i připravenej, jen vyhnívá kvůli přechodu na novej engine. Např. ve frontě je momentálně 14+ novejch zbraní, ale do hry některý přes rok nemůžou, protože nemá smysl je v mezičase roubovat na starej anim. systém.

    Zahrabání věcí ukázali minulej listopad a s maskovacíma sítěma na stany si už vesele hrajou rusáci v cracklý verzi...
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    Musim souhlasit s Maorem... Az bude vsechno fungovat jak ma, tak pro 5-10 clenou skupinu hezkej tabor i s megavezi...

    Ovsem k cemu mi to je, kdyz mi porad chybi moznost si treba neco nekam zahrabat do "stash", nebo si prestrikat ten idiotskej svitive modrej stan na zelenou barvu, atd...

    Mam porad pocit, ze panove porad makaj na "big bang" releasu (tj. jeste pridame tohle a tamhleto), ale nejak to vyhniva... U novy hry, budiz... Ale u neceho co ma obsah prakticky vymyslenej nekolika letym hranim... Arma 2 je tu od 2009, MOD je tu od 2012... DayZ oficialne od 2013...

    MAOR
    MAOR --- ---
    ZOMBO: taky to tak vidím se stavbou "základny" a ta na obrázku mi přijde, že je stavěná pro celý server, takže nezbyde nikdo, kdo by na ni útočil, když vynechám zomby :D
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    BLAF: štafle jsou imho blbý z gameplay stránky, lezeš nahoru a chceš mít aspoň trochu šanci sejmout týpka co na tebe čeká.
    BLAF
    BLAF --- ---
    ZOMBO: Tjn, ale treba ty plechy bych udelal kazdej jinej, misto schodu rezavy stafle a tak
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    BLAF: Přitom oni se tomuhle dojmu chtěj vyhnout, aby nevznikaly x-patrový budovy/zdi s opakovanou texturou. Na druhou stranu, tenhle materiál si nebudeš řezat a hoblovat na koleni z poraženejch stromů, má spawnovat jako crashka – např. prkna pohromadě někde na pile.

    MAOR: basebuilding jde osobně mimo mě, já jsem spíš na malej improvizovanej, zamaskovanej stan někde v lese:)

    Takhle by to mělo vypadat v poměru k bázi
    MAOR
    MAOR --- ---
    ZOMBO: tak velká věž odpovídá tak základně přes celé město. minimálně zeleno... v něčem menším to bude vypadat docela trapně. za sebe říkám ne, tohle by si postavil jen blázen
    BLAF
    BLAF --- ---
    ZOMBO: Jako pekny, ale imho je to na postapo DIY trochu moc pravidelny...
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: Otázka jestli .62 bude opět na 3-6 měsíců, ale zedi jsou imho velká část zážitku. Každopádně nejlíp udělá každej kdo si to zahraje jako 1.0.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Počkal bych na tohle od Birana: "I'd like to compile a 1.0 feature set we can keep on our forums that will give people an idea of exactly what to expect of the final version (within a margin for error of course)", protože ve frontě za controllerem toho neni zrovna málo (vousy, soft skilly, biohazard...). K tomu si přičti boj s desyncem vozidel/letadel a celej base-building – dlouhý měsíce testování, než to pustěj do bety.

    RUDOLF: Zombíci nebo i ty zvuky dobrý, ale obávám se, že to na zabavení masy do 0.62 stačit nebude, jako to dokázala 0.60.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam