• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    RUDOLF: Potrebujes nahrat cisty zvuk, ale s plnou dynamikou. K tomu je potreba prostredi kde nebude ozvena, dozvuk, nebude nic rezonovat nebo se divne odrazet + odpovidajici mikrofon(y) co to zachyti (rozhodne dost slozita prace). Rozhodne nic neorezavas, jen potrebujes dobry sampl na ktery pak muzes lepit ty vsechny dalsi efekty (ozvena atd..).
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DESTROYER: poslechni si to video dole, jestli to funguje nebo ne, jsou tam zvuky přímo ze hry.. já ze zbraně nikdy nestřílel, takže nemám představu.. ale jasně chápu, že střelba v uzavřeném prostoru by měla být kule rvoucí a bylo by fajn to nějak prezentovat ve hře, bez toho, aby hráči ohluchli..

    no a jestli děláš v oboru, to mně vlastně zajímá, co přesně potřebuješ zachytit v samplu.. imho prostorový efekty dodáváš při hře dle kontextu, zda jsi v lese, domě, na louce apod.. pak bude něco na vzdálenost + efekty na ozvěnu + prostor kde jsi.. jestli rozumím správně problému samplování, tak je, že pro účely hry potřebuješ ten plnej zvuk ořezat o vlastnosti, který pak dodáš později efektem?
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    RUDOLF: Oboje to zni velice plose, bez dynamiky. 1911 jeste celkem ok, brokovnice spatny.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    RUDOLF: Ja zvukarinu a zvukovej design uz nejakej ten rok delam.. A to co pises 100% souhlasi. Kazdopadne ty samply jsou uz od zakladu spatne, postradaji dynamiku skutecneho vystrelu a s tim nic moc neudelas. V A3 je to takovy promenlivy.. neco zni celkem dobre a neco jak ze zadku.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    tady chlapík střílí 1911 a ze brokovnice..

    DAYZ .61 GAMEPLAY - Gunshot Sounds & Zombie Looting
    https://www.youtube.com/watch?v=8NYR3yt7jX0&feature=share
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    L4MA: upřímně nevím;-)

    DESTROYER: nemyslím nutně, ty zvuky zněj dost neutrálně a jednoduše.. imho musíš vědět, jak se samplem pak budeš dál pracovat. Koukni někdy, co chtěj koloristi za obraz z kamery. Chtěj neutrální, skoro až vyblitej výstup z kamery. Protože to pak obarvej lépe, než když už ten obraz má nějakej barvenej charakter.

    .. mám navíc trochu pocit, že se zbraně pro armu 3 i DayZ samplovali spolu.. a na A3 si zas tak tolik nikdo neztěžuje..

    ale jasně, pokud někdo vytáhne samply z A3 a budej znít lépe, tak to fantazíruju nesmysly.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    RUDOLF: To chapu. Ale i nejvic sebelepsi engine (mix/efektor atd.) s tim nic moc nenadela, kdyz je jako zaklad dodan naprosto priserny sampl.
    L4MA
    L4MA --- ---
    RUDOLF: pockej, to fakt neni trolba?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DUBAS_: DESTROYER: to asi nemá cenu řešit, dokud to neuslyšíš ve hře - audio engine to dost překope podle kontextu, kdy ten zvuk uslyšíš.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    DUBAS_: To je trolling nebo real? Nevim totiz jestli se smat nebo brecet. :D
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    Tak nevim jestli ty novy zvuky jsou lepsi pripadaj me vsechny stejny
    DayZ 0.61 Old Weapon Sounds Vs New Weapon Sounds
    https://www.youtube.com/watch?v=YFwjQDC0ktI
    MAOR
    MAOR --- ---
    He, člověk se vrátí z líbánek a tady tolik novinek! ..vrtulník, bergen, dřív jsem si tu všiml i multikáry ... to jsou prostě samá pozitiva! Akorát mám pocit, že tohle všechno ve hře zažiju, až mí potomci odejdou z domu (momentálně žádné nemám a nejsou ani na cestě).
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    SPINGEE: Několik modelů od Black Elementu se nakonec dostalo do hry, tak třeba někdy i ten britskej Bergen...

    WILL
    WILL --- ---
    ZOMBO: Koukám, že Fido je ještě ze staré školy, která říká "enžajn".
    SPINGEE
    SPINGEE --- ---
    DEUSOPTIM: Ten bágl by meli dat do dayz
    DEUSOPTIM
    DEUSOPTIM --- ---
    Když v Armě vidíte evoluci na vlastní oči :D

    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    DayZ: Enfusion Lead Filip Doksanský Q&A
    https://www.youtube.com/watch?v=j6lZ41Q89hY
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    [EXP] 0.61 – neoficiální poznámky:

    - nový prohlížeč serverů
    - fronta při připojování na plný server
    - nový zvukový systém z updatu Army 3 – Eden
    - nové zvuky zbraní
    - dynamické osvětlení a stíny
    - lepší synchronizace
    - zombíci: dynamické spawnování, náhodný loot v inventáři, nové modely, dupou stejně jako hráči
    - displej (HUD) vozidel ukazuje zařazený rychlostní stupeň a rychlost v km/h
    - displej debug pro testování experimentální verze
    - otevření inventáře rozmaže vidění okolního světa

    PŘEDMĚTY
    - ochranný oblek
    - taktické rukavice: černé, zelené, béžové
    - tenisky (conversky)
    - nepromokavý vak má nyní 12 míst

    MAPA
    - přestavěné vesnice a okolí: Myškino, Sosnovka, Pulkovo, Guglovo, Dolina, Solničnij
    - nové průchozí budovy: kasárny ve tvaru L (např. Balota), radnice (Černogorsk), středně velký kostel (Prigorodki)

    DayZ Standalone - Short 0.61 EXP Showcase (New Browser, Queuing System and Gun Shots)
    https://www.youtube.com/watch?v=-KDQbz9nRMQ
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: bylo to omezeno na 2 hodiny
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    už to je zas po smrti?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam