• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ZOMBO: boze muj, chce se mi brecet. vlci co vypadaj spis jak polarni lisky, hitujou jak kdyby klofali zobakama, chybi jim animace typicky psich/vlcich utoku a snesou pet raxn devitkou do palice. Boze to je banda kretenu tohle...
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    DEUSOPTIM: na to si jeste pamatuju....
    DEUSOPTIM
    DEUSOPTIM --- ---
    Památné věty na mumble..
    Dubas: ty vole vysypal jsem do surváka dávku a odběhl... Tak dobrý na druhou dávku padnul..
    Hnízdo :tak to jsi ho vlastně předávkoval...
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    HALCYON: Pokud okopcili ten audio engine z army 3 poradne, tak myslim ze jo. V A3 to funguje dobre.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    ZOMBO: Je moc pěkné, že otestovali vzdálenost 200, 300, 500 metrů, ale co vzdálenosti mezi tím hmm? Tam jsou výstřely slyšet?
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    ZOMBO: Jako že po tý době čekání na nějaký zajímavý progress v rámci DayZ už povolují svěrače? :D
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Objevilo se první svědectví o vlcích na exp 0.61. Odteď lootuju náhradní kalhoty...

    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    DayZ Development on Twitter: "Survivors! We are updating Experimental/Unstable servers now. 30 EXP servers will be online after the update. Let's fill them up and test!"
    https://twitter.com/dayzdevteam/status/795578508974100480
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Kéž by, preferoval bych vytí před výstřelem z kozlice, co se teď rozlehl celym lesem. Pozdravil jsem na dálku zásobníkem z FNX a radši utekl dál na sever.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    0.61 Update: Gunshot Sound Test - 100m, 300m, 500m!
    https://www.youtube.com/watch?v=MxPxuOLAMm4
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: jen v lese mezi vlky
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    dokud budou zedi hitovat na dalku, mimo animaci, skrz zdi a vubec celej close combat bude nemocnej, tak snad aby je radsi vypli..
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    ZOMBO: Ze by konecne...? ;)
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Po 0.61 už mě najdete jen v lese...



    ZOMBO
    ZOMBO --- ---

    DayZ Development on Twitter: "Wasn't able to make it to PAX Aus? Don't worry! The contents of the DayZ panel will make it into the next Status Report!"
    https://twitter.com/dayzdevteam/status/795152102033014784
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---



    The new lighting system changes everything [4k 0.61 exp content] : dayz
    https://www.reddit.com/r/dayz/comments/5ayqwn/the_new_lighting_system_changes_everything_4k_061/
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    Ne.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    HALCYON: A byla by to ještě Arma, kdyby ne? Nerad bych si zvykal na nějakej plynulej pohyb postavy, to si radši naliju sklenici medu pod myš.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    V tom pripade bych to všechno prepsal jeste jednou, aby se do army 4 nedostala ejaka mrdka.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    jinak skok si nebudete muset plánovat vteřinu předem, aby vám to schválil server:

    "Mirek informed me that jumping was rewritten to operate in the same way as other player movement."
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    BURKE: já moc nechápu, proč hodnotit podle vývojového buildu, na kterým je zapnutej profiling, kterej pravděpodobně dává naprdel výkonu celého serveru.

    vykrádačky z A3 se týkaj asi tak toho A3 audio engine a pár jinejch drobností. Networking je největší trabl co maj, páč ho dělaj kompletně jinak než v předchozích titulech. Jináč enfusion engine, bude imho velmi pravděpodobně engine pro A4 někdy v budoucnosti. A3 větev pravděpodobně skončí (nic proti ní), maximálně přeportujou nějaké nové technologie do enfusion. I když je pravda že teď na ní běží Project Argo, ale hry z inkubátoru, můžou kdykoliv přestat vyvíjet.
    MAOR
    MAOR --- ---
    REDSNAKE: Chápu, že tohle je detail, ale jak bylo řečeno v Mariňákovi "detaily pánové, ty vás udrží při životě!" :D Ono to jde ruku v ruce prostě od drobností, přes velké srance... Mě osobně to prostě přijde jako fušeřina. Buď to dělám pořádně komplet, nebo se na to můžu vysrat. Ale co, hlavně že si na sebe můžeme obléknout nádherné růžové šatičky...
    BURKE
    BURKE --- ---
    RUDOLF:1) Chápu, že nemůžou mít 500 interních lidí na testy. 2) To, co jsem včera viděl byl skok tak o pár světelných let (u jiné hry bych řekl max. pár měsíců) zpět, ikdyž tohle je spíš na dno. Takže 0.61 za 12 měs. na experimentálu, když jim to vyjde a ještě více vykradou A3 engine možná i dříve (nebo později ?).Jak to mám chápat ? A to ještě navíc tenhle build neobsahoval většinu vozidel a zbraní viz dole. Nevím nevím ale aby to za chvíli někdo z devs neodnesl nějakým tím neblahým syndromem ....
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    BURKE: bylo info, že právě tyhle bugy se neprojevěj při interním testování, proto to dávaj na exp.
    BURKE
    BURKE --- ---
    REDSNAKE: Mě včera pobavil exp. , kterej byl zaplej cca 2h. Nikdy jsem nevidel aby hra vydrzela cca 2 min s 10 fps a pak spadla. To byl jako dobrej joke. To nemuzou nahnat na tyhle nedodelany buildy interni testery nez si udelaji ostudu public ? Celkem zbytecny probuzovat v lidech falesnou nadeji a pak je konfrontovat s buildem , ktery nebezi vic jak 2 min ? Jo vlastne to je experimental /UNSTABLE :-D
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    MAOR: Kdyby tohle byl největší problém DayZ tak zatnu zuby a asi bych to i zapl :D

    Ale pokud budou přidávat věci, které nefungujou, nebo rozbíjet fungující věci, tak to moc posun není.
    Třeba jsem se těšil na auta. Jakože by člověk měl trochu motivaci zas to hrát, nějaký cíl běhání po okolí a tím by bylo sbírání součástek. Těšil jsem se na to jak malej jarda, až si spravím první auto a budu s ním jezdit po okolí než mě někdo zastřelí. Jaké bylo ale moje zklamání, když jsem auto opravil, ujel s ním sotva sto metrů a kvůli bugu ho poslal do sraček. Nebo přijel k jinému autu a tím nešlo to první ovládat. A podobně....To pak má člověk málo chutí to hrát.
    MAOR
    MAOR --- ---
    BURKHAR: no nejsem slepý a moc dobře vidím, že celý ten bok je z jednoho kusu, ta žlutě nastříkaná část není žádné oddělitelné víko... tak mi vysvětli, jak to že je žlutá část skoro jak z fabriky a ta šedá je rozmrdaná...
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    MAOR: A plast už jsi někdy viděl?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam