• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DEUSOPTIM: Ee, od beta to bude asi early access jak si ho lidi představovali. Ale kdo ví, .61 jsem neviděl tak nevím jestli server optimalizace a síťovej kód bude tam, kde ho potřebujou. Ale na betu jim to třeba stačí.
    DEUSOPTIM
    DEUSOPTIM --- ---
    RUDOLF: takže vlastně od .62 to bude konečně hra..do ted to byla pouze legrace od nich..
    WILL
    WILL --- ---
    RUDOLF: Sem četl podprůměrnej programátor.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    jo jinak ve zkratce k status reportu a Brianově prenzetanci u klokanů..

    jakmile bude .61 stable, další build bude .62 - na kterém bude pracovat jen 5 lidí, hlavně art oddělení a jeden podpůrnej programátor - cílem je grafickej overhault černarusy v duch obrázků z lesů apod.

    Zbytek týmu bude připravovat betu, kteřá přinese:
    New Animation System | nový animační systém
    New Player Controller | nové ovládání avatara
    New User Actions | nové uživatelské akce
    Improved Vehicle Physical Simulation | zlepšení simulace aut
    And that big ol' feature/content backlog (that is dependant on these technologies) | backlog naslibovanej věcí, který záviseli na výše zmíněných technologiích.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    REDSNAKE: I na evropskej (UK 01) jsem se právě dostal bez čekání.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: a jsou volný místa na exp serverech teď? Asi bych to dneska schválně prubnul
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: Nevím, s 8x antialiasingem vypadá dobře, ale mám dolní midrange grafiku z roku 2012, tak to vypínám. Ve 4k asi vypadá cajk.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: Tak ono to ve hře nevypadá o moc líp, řekl bych.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: komprese obrázku?
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    btw proč je ta hra vlastně tak hranatá? Tam není antiliasing nebo jak se tomu nadává? Třeba koukněte na ty knížky, jak jsou pixelatý hrany, nebo postava, jak je ohraničená čárama. Vypadá to hrozně. To je vypnutý kvůli výkonu?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    VINC: Třeba maj vzteklinu, jsou vyhladovělí, nebo po nich jdou zombíci tak často, že útočí preventivně na všechny lidi. Spíš se divim, že nezačali medvědem, kterej mi k Rusku i k naší krajině tak nějak víc sedí a nebylo by to takový sousto pro AI.

    Na EXPu jsem běhal dlouho se 2 primárkama, ale nikdy se mi zničehonic nestalo, že by některá zmizela, vždy jen vlastní nepozorností.
    VINC
    VINC --- ---
    radši měli udělat zmutovaný psy, vlk jen tak na člověka nezaútočí. Včera jsem měl supr den našel jsem Mosinu a Winchestera no tak si pak tak běžim krajinou a najednou Winchester zmizel. Stává se vám to taky? Už jsem takto přišel o hodně věcí. Většinou když jsem je měl v ruce.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: jde o ty inhouse, jsou snad jen v hospodě..

    btw, ze statu reportu "A lot of people were also complaining about low FPS/movement jittering. This issue is not connected to renderer, it's a game side issue and it's related to new player's synchronization logic. Player is now simulated by fixed time step, before it was every render frame. That means player is simulated by the same number of steps on every computer, no one has an advantage with better hardware and every computer is sending the same amount of input messages to the server. The issue there is that interpolation between these simulation steps isn't done, currently we're working on fixing this."
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Prosim??

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DESTROYER: dayz je co se týče záchodků projekt v plenkách
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    RUDOLF: Tezko, to by kuprikladu ti vlci vypadali a fungovali o mnoho jinak. Od Hellboye by dostavali vsichni jinej coud. :D
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: se spojili s vávrou ne?
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    na tipance a pro rusaki dobri
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    ZOMBO: Moc pekny, to zase se musi uznat.. :)
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Status Report - 08 Nov 2016 | DayZ | Official website
    https://dayz.com/blog/status-report-08-nov-2016











    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam