• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    REESHA
    REESHA --- ---
    ZOMBO: Nerad... ale tohle musim lajknout :/
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---








    Status Report - 4 April 2017 | DayZ | Official website
    https://dayz.com/blog/status-report-4-april-2017
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    Muze mi to Crankina shrnout at to nemusim cist? 3-4 slova stacej :]
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    HALCYON: inu, pokud záměrem BIS bylo poskytnout nám fun plynoucí z objevování možností a závad, pak je zámer dovršen měrou vrchovatou. jednou budeme třesoucí se rukou kynout mládeži, za rozechvělého monologu o tom, jak nás v jeden den zabily dveře pětkrát a dvakrát schody. to byly časy!
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    HNIZDO: Ne nezbytně. Podívej se, kolik radosti to během svého životního cyklu rozdalo. Na začátku jsme si to užívali ne? Teď si to užívají fanboyové a ve finále, až budeme my dva v důchodu, možná si to ještě někdo zahraje a bude to i někoho zajímat. Za těch pár stříbrňáků myslím, že dobrý. A jak je v české historii zvykem, přece nebudeme zaujímat negativní postoje vůči "našincům" z BISky (model takzvaného zbytečného házení hoven).
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    HALCYON: tenhle model chápu, ale nevím jestli v BIS chápou, že každý early access by měl být zakončen hotovou funkční hrou ;)
    Samozřejmě jednou z variant hotové funkční hry může být sračka a to nikoliv experimentální, ale definitivní, což je z mého subjektivního důvodu přesně ten konec, kam to spěje.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    HALCYON: Ono říct že je to hotový v okamžiku, kdy ani jednou po dobu své existence to nebylo nic než experimentální sračka je DOST težký. Věřím, že se najdou lidi, co si to v tom EA ještě koupí. Nevím teda, jak moc upřímný to bude zájem, jestli to bude stejné jako v okamžiku, kdy jsme tu hru MILOVALI a byli ochotní upsat duši ďáblu abychom jí měli hotovou.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    HNIZDO: Nezlob se na mě příteli, ale mám pocit, že jsi možná nepochopil obchodní model DayZ SA. Jakožto Early Access neplatíš za hotovou hru, ale za možnost pozorovat z první osoby ten TVŮRČÍ PROCES, myslím že lidi jako Zombo a Rudolf (promiňte, že si vás beru do huby), dostali přesně to, za co si zaplatili. Možnost sledovat profíky při práci a těšit se z výsledků onoho procesu. Tenhle obchodní model funguje (hlavně teda díky tomu, že no refunds) a vše je jak má být.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    PER2: souhlasim, ale neni to nic co by dramaticky zmenilo hratelnost a v dobe, kdy vsichni zajemci o hru cekaji jak na smilovani na upe jine veci...nevim, no. Prijde mi to ze prokrastinuji
    PER2
    PER2 --- ---
    REDSNAKE: zvuk je imho docela dulezita vec
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    hlavne aby to uz proboha k necemu bylo. Hraci uz jsou davno histericky, vyvojari zacinaj bejt a furt se placame nekde v roce 2015 z pohledu platiciho zakaznika. Ted odstranili starej kod a rikal jsem si jak tam mergnou veci co maj pripraveny a oni v tom nastavajicim patchi ladej zvuk nebo co.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    HALCYON: Mno, to je otazka - kdo mel koho kopat kam a kdy. IMHO spoustu casu zabralo ladeni craftingu a lootu, coz byla zbytecna prace, nebo prinejlepsim spatne casove umistena prace...
    BURKE
    BURKE --- ---
    HALCYON: Měli jim dát překážku / poslat na pracák...
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    HNIZDO: No jo, ale oni do teď nemohli nic dělat. Teda, nic zásadního... To se měli ty dva roky kopat do prdele? :D
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    HALCYON: heh, to je fakt :)
    ale vazne, neohralo by se, kdyby se min venovali pridavanim absolut useless hernich mechanik, jmenovite craftingu, a soustredili se na to co ty hre chybi - nutnost kooperace k preziti a poradny zedi. tohle totiz jediny mody nepokrejvaj, protoze je to systemova zalezitost.
    o pridavani milionu druhu useless lootu se radsi nezminuju.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    HNIZDO:
    REDSNAKE:

    Tak to ale není chyba SA, že se vám to ohrálo!
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Je to tak, už se ani člověk nedostává do problémů, pamatuju si, že mod dayz uměl vykouzlit super situace, že se šlo někam s nějakým cílem a během cesty se něco stalo čímž se dramaticky změnila situace a musely se třeba shánět léky, nebo jít někoho probrat z bezvědomí a podobně.

    Dayz je přesně o tom nasbírat gear, což je prostě už nuda a pak jít střílet.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    77WHITE: stav mozna ano, bohuzel herni napln ne. nagearuju se, a jdu se s nekym vystrilet. tj. to co je v modech uz nekolik let odladeno. V ty hre neni co delat, respektive nic noveho a standalone oproti modum.
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    77WHITE: jj dela na tom adam
    77WHITE
    77WHITE --- ---
    DUBAS_: Na SA? Se všim všudy jako dřív?:) Teplý hadry, nemocnice, gausovka ... ?:)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam