• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    DESTROYER: na druhou stranu lepší infekce než vykrvácet, ne?
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    se sijete na ramba borci :) hmmm
    Rambo - Self sewing
    https://www.youtube.com/watch?v=J7S4BULc-p0
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DESTROYER: Tak půl na půl, kdyby šlo vydenzifikovat alkoholem před šitím, tak epic.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    REDSNAKE: Ano a dostat infekci :).
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    vždycky jsem nacházel hromadu šitíček a říkal si, že jsou naprosto k prdu. Věděli jste, že se tím dá zastavit krvácení? o_O
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    REDSNAKE: jsem z toho byl tak rozrušenej, že jsem psal zas jak retard:D
    WILL
    WILL --- ---
    DESTROYER: 15 let zkušeností, který se neztrácí. Je to síla tradice a zkušení lidi, co to posouvají dál.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    Ten obrovskej talent co se tyce tvorby mapy a prostredi me neustale prijemne prekvapuje. At uz v A3 tak tu.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Nádraží v Zelenu je pěkně roztahaný...


    Album: http://imgur.com/a/SPLSz
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Musím říct, že jsem udělal velmi příjemnou zkušenost s tím aktuálním expem. Naspawnoval jsem se kousek od Světla a hrál asi půl hodiny. Nepotkal jsem žádné lagy, v lesích stabilních 60 fps ve městě to klesalo ke 35-40 ale stabilně, nezaznamenal jsem žádné lagy což je fakt změna.

    Přijde mi, že hra je teď přístupnější, to otevírání dvěří je dobrá změna. Akční klávesy fungují rychle bez prodlevy nebo opakovaného mačkání.

    Fakt dobrý hraní.

    Trochu se mi křiví prsty když to píšu, ale přijde mi, že se to snad vytáhnou z prdele.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    btw. nechcete se navecir jit probehnout po cernorusi? zkusil bych se dostat na nejaky exp server
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    DESTROYER: tak jestli to je jedinej problem, tak snad se s tim poperou, podle me by to hre prospelo.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    REDSNAKE: Oni to myslim nedokazou rozumne nasvitit a bude s tim srani dost, ale jinak by to bez problemu melo jit.. (moderi to zvladaj ze...)
    ELPASO
    ELPASO --- ---
    Vypada to tak pekne, ze cekam na stable :)
    MAOR
    MAOR --- ---
    RUDOLF: ted už jsou "Pussies friendly" :D
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ZOMBO: kdyz vidim ty previseni terenu,myslite, ze je realne abychom se v enginu dayz dockali nejakych podzemnich komplexu?
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Stálo to za cestu, ještě se chystám na ten hrad, na singapurskym serveru mě lehce zdrželi vlci...

    Přehrada u Myškina


    Album: http://imgur.com/a/2lz7l

    Železniční most u Turova


    Album: http://imgur.com/a/l3Ykw
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Status Report 30 May 2017 | DayZ | Official website
    https://dayz.com/blog/status-report-30-may-2017

    koukám že už nejsou tak hardcore:





    You know the drill, many times it's difficult to find a pistol, or even a rifle in some cases, and pick it up (I don't even want to mention special cases like ammo piles). At the end, such frustration leads to the use of the vicinity part of inventory screen as the path of the least resistance. Each open of the inventory screen disrupts the immersion of being right there for you as a player, and if I count in movement during opening the inventory (leading to jogging in chaotic patterns to find that damn ammo pile), it's breaking immersion also for all observers who had to look at your misery.

    Along with restriction of character movement while in inventory, we added dynamic selection of target, which evaluates conditions such as distance from player, screen center and angle. Selected target is then visually marked by snapping interaction icon to it in screen space. We went beyond items and similarly, we applied this system also to interaction with vehicles and static objects in world like doors or ladders. I like fluid interconnection of a gven item and the action which it brings to the table. It feels natural and adds to the physicality of the world - it even feels closer to hand to use your eyes for coordination, instead of rigorous movement with whole head around. You can see it in action on examples below.
    MAOR
    MAOR --- ---
    Mno, začínám být pořádně nabuzený! Už mám aktualizováno, takže možná už dneska večer zajdu na procházku do lesa. :)
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    DayZ 0.61 Vs 0.62 -- Graphical Comparison
    https://www.youtube.com/watch?v=ORx8mTlX44c
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam