• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DayZ: First Preview of Modding/Custom Map!
    https://www.youtube.com/watch?v=HVlKEG5PsQA&t=
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    "Interview" with Rocket on the Future of DayZ
    https://www.youtube.com/watch?v=1c-o94l8KYw
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    NAGASAWA: Hele vůbec. Až na ty trable se serverem to je solidní základ. Je radost ovládat avatara (např. střílení a kopání z ležení na zádech), klient je stabilní, všechno je smooth. Zvuky jsou předělaný a postupně přibývají. Mapa je krásnější. Chybí teďka content, ale ten je připravený. Stress test deployli přes 4 měsícema ( na konci dubna), kdyby nebyli trable s novým networkingem (odstraňují bugy co to způsobují a co se neprojevili při interním testování, ale už je mají popsaný, před dvěta týdnama ještě netušili přesný důvod), tak už máme content update. Za ty 4 měsíce nasadili 41 buildů. Prvních pár týdnů byli trable se stabilutou klienta (hra crashla), to se vyřešilo, přihodili content, začaili trable se serverem. Nevím jestli do konce roku klapne odladění vrtulníku, ale do konce roku máme stopro fára a řadu slíbených features v solidní kvalitě.

    Proč nedoporučuji stress test je ze stejnýho důvodu jak to říká REDSNAKE. Není tam zaatím mergnutej content, ale jak to sleduji, tak jsou všechny základní technologie v dobrý stavu a nový features by mohli mergovat, tak jak se čekalo na začátku Early Access.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: ja jsem docela skeptickej k dayz ale uz bych to s lehkou opatrnosti klidne doporucil k vyzkouseni, treba navsteva NWA nebo osahani noveho inventare je docela uspokojive. Gunplay v zasade asi dost zjednoduseny ale funguje. Nejvetsi problem soucasneho exp ktery teda funguje na vybornou oproti starsim expum je proste obsah stokrat joz videny, takze v tomto ohledu trochu nuda. Ale to uz se opakuju.

    Jinak je to uspokojive hratelne a umim si predstavit, ze naskocit do toho rozjeteho vlaku nyni znovu si uziju ty stovky hodin co uz tam mam nahrane.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    RUDOLF: Takže je to ve zkratce rozmrdany a vyjde to příští Vánoce...
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    každopádně, ještě to nehrajte:-)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Zedi čekají na merge pokročilých senzorů. Teď jsou to slepýši a neagrujou na sebe navzájem. Když je server na kolenou, zedi zpomalujou nebo se vynechávají části animací. V US prej trable nejsou, páč na jednojádech se současný issues neobjevují.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Teď jeden tým řeší networking trable na stress testu. Druhej balancuje a bug fixuje auta a base building v interním branchy (focus na tenhle týden). Interní branch je teď frozen (tj. nepřidávají se do něj žádny nový big features) a jsou v něm i vrtulníky. Plán je ten interní build odladit, aby 1.0 byla do konce roku. Pokud budou trable např. s desyncem vrtulníků a nestačil se to dořešit do konce roku, vyškrtnout se z release s dodaj se v další iteraci příští rok. Devs interně nejvíc řeší desync vehiklů.

    Současný stress test má crash sites events, ale BI to pouští jen občas. Stress test je defakto bez contentu. Čeká se až se odladí server issues a pak bych tipoval další merge contentu z interní branche. Chtěj to vypouštět postupně a odlaďovat.

    Klient už je stabilní, solidní FPS. Trable jsou s více jádrovými servery.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    REDSNAKE: chm...
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    NAGASAWA: viz níže, vehikly nula.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    je fakt že zedů tam moc není a potom zas jsou místa kde jich je na jednom místě spawnutých poměrně dost. Nicméně jsou poměrně tupí, přijde mi, že v předchozím patchi byli zas extrémně vražední a tohle je opačnej extrém.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    V jaky je to ted vlastne fazi? Zadny vehikly, zadny vrtulniky, zadni zedi?
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Český survival DayZ vychází v programu Game Preview na Xbox One - Games.cz
    https://games.tiscali.cz/...w/cesky-survival-dayz-vychazi-v-programu-game-preview-na-xbox-one-317538
    MAOR
    MAOR --- ---
    HNIZDO: ti už tam nikdy nebudou, vymřeli jim :D
    MAOR
    MAOR --- ---
    RUDOLF: to je jako ještě někam zvou na rozhovory jo? o čem tam mluví? že přidali nové růžové šatičky a žluté polobotky? no.. jsem zvědav... blíží se další vánoce
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    taky zedy, treba
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    DUBAS_: mě se hrozně líbilo na epochu, že jsi odněkud někam běžel a furt tě něco rozptylovalo. Tady nabereš směr a pokud máš dostatek jídla a pití není moc důvod lootovat běžné domečky...

    Chtělo by to potkávat nějaký vehikly, náhodný eventy jako spadlý vrtulníky a podobně, něco co rozbije tu jednotvárnost. Snad se dočkáme, no..
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    REDSNAKE: obsah to chtelo uz davno pamatuju ze mi stacilo spawnout se v balote a dat si za cil mrknout se do krasna clovek mel na par desitek hodin o zabavu postarano, ted tam dobehnes za par desitek minut :)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Včera jsem si zahrál pár hodin, spawn ve světloyarsku a pak cestička pomalu kolem jabloní až na NWA. Letiště je moc pěkně přepracované, mapa super. Hrálo se to hezky a docela i bavilo. Dokonce jsem potkal nějaký rusáky, vpadl jim do zad a nakonec jsem naznal, že bude lepší interakce než je postřílet, tak jsme něco požvatlali. Nakonec se rozdělili a při dalším lootování asi za půl hodiny mi někdo prohnal kulku hlavou:)

    Ale hrálo se to dobře, škoda, že je to už prostě trochu ohraný. Zoufale to potřebuje novej obsah, zbraně, vehikly, cokoliv co by motivovalo lidi znovu hrát a objevovat další věci.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam