• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    RUDOLF: to je hrozne dojemny, ale problemy s netcodem jsou konstantni cely ty roky, nove doplnene o prekvapive zjisteni , ze existuji vice nez jednojadrove servery.
    meanwhile dayz v tomhle stavu portuji na xbox.
    pro cloveka co to sleduje delsi dobu je to dost desivy.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DESTROYER: hele, já znám pár lidí z bohemky.. u piva jsem s nima o tom pokecal, o Deanovy, Brianovy.. ale to je celkem jedno. Každej vidí trochu jinak, co je pro firmu dobrý. Někdo vidí něco jako katastrofický rozhodnutí, pak se ukáže, že to byl dobrej tah. Burkhar tu párkrát vyjádřil jak nějaký rozhodnutí jednoho čechůna zpomalilo hru o roky. Nevím detaily, ale tohle házení chyb na jednoho člověka mi vždycky přijde podezřelí, už z principu. Když vynechát networking issues, tak se SA hraje skvěle. Když se Xboxu podaří napumpovat prachy do BI, chápu že BI už nebude tak tlačit se z SA stane opět úspěšný produkt z pohledu BI. Nevím, to je jen rovina spekulace. Poslední výsledky DayZ pár let startý jsou 3 mega kopií na PC, imho by to dalo i 5 mega. Když se do toho narvou prodeje na Xbox a k mému překvapení, čtu celkem positivní reakce. Tak by SA mohl mít úspěch. Hlavně bych to soudil až bude ohlas na beta/1.0 koncem roku.

    Pokud lidi dělaj 70%-80% procent práce dobře, 30-50% procent jsou failures. Furt jsou to schopný lidi. Tak to nevnímám já, ale třeba i managers z Google apod. Vývoj je vždycky experiment, chyby jsou normální.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    RUDOLF: Vic by asi mohl rict Burkhar (bohuzel nemuze), ale i ty naznaky celkem stacej.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ELPASO: Jakože to, že postavili MMO engine, sjednotili nad ním produkční pipeline a můžou se vrhnout na xbox trh - je znakem vypatlanosti managementu?

    Chápu neštěstí hráčů, co si v roce 2013 koupili Old man access hru. Ale nehledal bych v tom vypatlanost Bohemky, ani srovnání s politickou elitou, kterou jsme si zvolili.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    BURKHAR: Known cheats for Scum included an aimbot, a wallhack with labels and healthbars over players, teleporting to the location of another player, infinite ammo… bad things.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    RUDOLF: Neptal jsem se obecně, do téhle problematiky vidím technicky velmi hluboko. Zajímaly mne konkrétní případy cheatování ve SCUM.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    ELPASO: Kde to mám podepsat?
    ELPASO
    ELPASO --- ---
    ja zacinam premyslet kde pracuje vetsi banda dementu, jestli ve "statni sprave Ceske republiky" nebo v managementu Bohemky...

    BI zacina vykazovat znaky absolutne disfunkcni bandy vocasu (nejspise vinnou vypatlanyho a nekompetentniho managementu), kteri misto podstatnych veci resi sracky, slibujou roky a roky zmeny, roky a roky posun... a jsme po 4 letech tam kde jsme...

    rozpustit, vyhazet, nakopat do prdele... smutnej pribeh
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    BURKHAR: Pokud chceš omezit cheatování ve hrách, musíš nechat všechno důležitý rozhodovat serverem. Server taky ověřuje, zda data který mu tvůj klient posílá, nejsou čudná.

    Když někam přidají anti-cheat, většinou to znamená, že jej přidají do klienta. Cheat většinou kouká do nějakýho adresnýho prostoru v paměti a z něho si vytáhne, co všechno klient ví. Plus se naučí posílat příkazy serveru na místo klienta. Anticheat v klientu se snaží detekovat divný procesy v systému a randomizuje a obfukusuje detekci částí paměti, kde jsou informace, které by mohl použít. Proto se využívá např. Battle eye a delayed bany.

    Trable je, že na PC/MacOS je počítač v plný kontrole uživatele. Jako bonus už samotná architektura CPU leakuje paměť pokud je exploitnutá. Tj. neuděláš klienta, kterýho by cheater časem neovládl.

    Tj. jediná strategie jak jakžtakž managovat cheatování ve hrách, je investovat spoustu zdrojů do serveru a networkingu. Vymyslet, jak ověřit legitiní požadavky z klienta apod. Na tohle neexistuje žádné Ouf of Box řešení. A jelikož server začne být zdrojem pravdy a rozhoduje vše, začne to bejt zajímavý programování, protože musíš nekonečně řešit optimalizace a trade offs, aby jsi všechny tyhle věci vychytal a server stíhal obsluhovat všechny hráče.
    ABSURD
    ABSURD --- ---
    Tak po cca 22 hodinách ve scum, mě to baví čím dál víc. Ale boj se zombama pálkou atd. je trochu krkolomnej, v dayz mi to připadalo lepší. A pak taky rozdílná dmg zbraní... 3x musim střelit brokovnicí do člověka bez výbavy. ale na fullgear stačí jeden naostřenej klacek... A crafting funguje, ale nemá žádný opodstatnění. Jen výroba nábojů je užitečná.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    Co mi to jen...

    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    RUDOLF: Rozveď to cheatování pls.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Trabl se Scum je cheatování. A imho, to není early access trabl, ale prostě to bude problém. Stejně jako v pubg.

    Jinak mi to přijde jako první opravdová konkurence DayZ. Je to rychlejší než DayZ (vybavení postavy trvá hodinu naproti třem v DayZ)
    ABSURD
    ABSURD --- ---
    Mě to zatim celkem baví, jen by to chtělo nějakýho parťáka...
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    XYNDLL_2Q3F: Aj já, hlavně používají engine, ne balast.
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    Clovek sem vleze jednou za uherak projde posledni posty a a cejti se hned o par let mladsi jako by propadl cervi dirou do roku 2014. Porad netrpelive cekame kdy to vyjde, zedi stale nefunguji, nemame vozidla, developeri stale ladi problemy s ulozenim postavy, problemy s client server komunikaci, a z temnych zakouti youtube k nam stale promlouva predcasne penzionovany vizionar rocket na tema budoucnost dayz.

    Karel Gott - Být stále mlád (lyrics)
    https://www.youtube.com/watch?v=vwjlb339BjI




    XYNDLL_2Q3F
    XYNDLL_2Q3F --- ---
    BURKHAR: Fakt jim to přeju aby to dotáhli do konce. Ta hra má potenciál.
    XYNDLL_2Q3F
    XYNDLL_2Q3F --- ---
    ABSURD: Imho Miscreated, Dayz a Rust dohromady.
    Začáteční porodní bolesti tipu cheaters, desync atd. Ale jinak hratelné.

    EARLY ACCESS ROADMAP .... ehm :)
    EARLY ACCESS ROADMAP :: SCUM General Discussions
    https://steamcommunity.com/app/513710/discussions/0/1737715419889405829/
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    ABSURD: Za to se tam setkavas se super desyncem :]]]
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    ABSURD: Jestli to dotáhnou do konce, po DayZ neštěkne ani pes.
    ABSURD
    ABSURD --- ---
    Omlouvám se za dotaz mimo dayz, ale co řikáte na scum? Zatim mi to připadá dost podobné, jen ty bugy tam nepotkávám.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam