• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    L4MA
    L4MA --- ---
    ja realne prestavam poznavat co je ironie.

    REDSNAKE: "Co musim znovu pochvalit je optimalizace, na nejvyssi detaly v chernu pres 40 fps. Nevidane" vtip? :)

    ELPASO: "Aspon to hezky vypada" vtip? :D
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ted jsem to zapl na pul hodky mezi povinostma a koukam crating stale rozbity. Nemelo to byt dnes opravene? Nejde otevirat konzervy nozem, nejde delat ragy..Co musim znovu pochvalit je optimalizace, na nejvyssi detaly v chernu pres 40 fps. Nevidane
    BURKE
    BURKE --- ---
    ELPASO: ze začátku musíš vypít půlku studny. To si nevěděl ?
    ELPASO
    ELPASO --- ---
    HALCYON: :) tak mozna jo, mozna ne :P jak uz jsem psal nekolikrat mam na DayZ SA nahrano cca 1150 hodin, byla to nejvetsi herni zabava co jsme s kamosema kdy v hrach zazili.... ale kluci z Bohemky nam to proste dokurvili
    ELPASO
    ELPASO --- ---
    ELPASO: jeste snad jeden comment - po 5ti letech vyvoje experti z Bohemky vyresili nejvetsi voser na Dayz jmenem presun po mape nasledovne: po 25s je postava vycerpana, takze logicky zpomaly, po chvilce uz zpomaluje dost zasadne az to dopadne smrti... coz je vse fajn, ale na vzdalenosti Berezino<>Svetlo/2 mi to prijde trosku mimo :-)
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    ELPASO: Kvůli lidem jako jsi ty, do hry přidali roubík!
    ELPASO
    ELPASO --- ---
    REDSNAKE: ted jsem si to zahral...

    spawn 1 - mezi Bere a Svetlem, dobehl jsem do Svetla, vlezu do prvni baraku... dehydratace, DEAD
    ok
    spawn 2 - Berezino... najdu sekeru, jdu do policejky, sejmu typka sekerou, looting, druhej typek, sekera, looting... mam VSECHNO... zbrane, jidlo... po cca 5m hry... vsechny staty OK, vse zelene... omdlel jsem... dead...

    UNINSTALL :D

    GJ Bohemka! dekuju mockrat! moco pocit, ze dejzetko ma u me a mych hernich kumpanu definitivne odzvoveno...
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ELPASO: jo, binding byl závislej no novým UI menu/browseru, takže ho implementovali až po..
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    dnes a o víkendu bych to chtěl víc zahrát, přidá se někdo?
    BURKE
    BURKE --- ---
    ELPASO
    ELPASO --- ---
    NAGASAWA: Kokotismus :)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    ELPASO: tak on je to porad v podstate rozjebanej build, kterymu se akorat rika beta, pac to zni sofistikovaneji :)
    ELPASO
    ELPASO --- ---
    to ti omezenci skutecne vylezli s betou ve ktere se neda menit binding klavesnice? :))))
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    VICTIM81: tohle chtej vyladit do finalni 1.0 a zatim by to melo byt vse zbytek bude dodavan postupne po vydani
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    ZOMBO: jo je tam Dayz Launcher kdyby to nekdo nevedel :)
    VICTIM81
    VICTIM81 --- ---
    ZOMBO: a ted jen to co bude funkcni.
    ...pardon.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Pokusil jsem se sepsat obsah bety (stabilní 0.63):

    - nástroje pro tvorbu módů a podpora Steam Workshopu
    - správa nainstalovaných módů přes DayZ Launcher
    - možnost zakládat vlastní servery s pokročilým nastavením
    - nový systém animování, ovládání, poškození a interakce postavy s věcmi a okolím
    - nový boj zblízka
    - nová fyzika vozidel
    - stavění základen a využití elektřiny
    - přesné umisťování objektů (stan, sud, plot) na zem
    - nový systém spawnování surovin v blízkosti hráče: materiál (kamení), plodiny (jablka, hrušky, švestky, houby)
    - AI: pokročilé chování zombíků (boj, pozornost, animace) a zvířat
    - nové částicové efekty: krev, oheň, záblesk při výstřelu, kouř
    - tajná skrýš: možnost zakopat zásoby nebo mrtvolu
    - nové způsoby komunikace: megafon, radiostanice, místní rozhlas
    - nové zvuky postavy, okolního prostředí (vítr) a uvnitř budov
    - nové uživatelské rozhraní a menu: poslední navštívený server, výběr postavy podle serveru
    - optimalizace, zvýšení stability a výkonu hry i serveru

    STAVĚNÍ ZÁKLADEN
    - stavební materiál: prkna/polena, plech, hřebíky, drát
    - plot, brána, strážní věž, skládací bariéra HESCO
    - ostnatý drát, maskovací síť
    - visací zámek s číselným kódem
    - využití elektřiny: benzínová elektrocentrála, reflektor, vánoční svíčky, prodlužovací kabel, nabíječka autobaterií
    - truhla

    POSTAVA
    - nové animace, ovládání a craftování
    - animace při zranění, pádu z různé výšky, lezení po žebříku (možnost sklouznout se dolů), reakci na zásah, spoutání
    - ikony pro interakci a probíhající činnost, kterou lze kdykoli přerušit
    - možnost jíst, pít nebo gestikulovat v pohybu
    - možnost činnosti (pití ze studny, lezení po žebříku) i s primární zbraní v ruce
    - plynulý přechod mezi animacemi při změně postoje i v pohybu nebo při rozhlížení a otáčení se
    - plynulé běhání z/do kopce
    - skákání
    - ukazatele zdraví a výdrže (celý HUD je možné skrýt)
    - nový inventář
    - vliv hmotnosti předmětů na výdrž
    - vliv prostředí na zdraví
    - osvojování dovedností (zrychlení činností)
    - vousy
    - zakrvácené ruce (po čtvrcení těla), které je možné umýt
    - možnost dát roubík
    - efekt při krvácení a onemocnění
    - na výběr 20 mužských a 9 ženských modelů postav
    - nová gesta

    ZBRANĚ
    - primární zbraně (M4A1, AKM) se vejdou do větších batohů
    - míření a střelba vleže
    - možnost přepínat mezi mířidly a optikou
    - ruční nabití do komory zbraně
    - ruční plnění a vyprazdňování zásobníku
    - zasekávání a oprava zbraní

    PŘEDMĚTY
    - kolimátor Kobra
    - megafon
    - radiostanice R-105
    - brousek, sada nářadí na opravu elektroniky, epoxidový tmel
    - hruška a švestka
    - houby: hřib, bedla, ryzec, žampion
    - oblečení: ochranný oblek, polní blůza BDU woodland, dres, hokejová helma, pánské a dámské sako, montérky, tříčtvrteční kalhoty, džínová bunda, džínové šortky, džínová sukně

    MAPA
    - nový vzhled Černogorsku, SZ letiště a západní hranice
    - turistické stezky (200 km), rozcestníky, turistické mapy a přístřešky
    - potoky a říčky
    - nová policejní stanice ve větších městech
    - nově průchozí: celá hasičská stanice, malá železniční stanice, místnost ve 2. patře policejní stanice
    - na neprůchozích dveřích jsou závory
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    HNIZDO: jojo, celejch 500 hodin co jsem nahrál ve Standalone jsem si říkal, kéžby, kéžby vyřešili tuhle nefér věc, kdy si kdokoliv může posunout jas a mít tak výhodu nad ostatníma, kteří si taky můžou posunout jas.....
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    REDSNAKE: je to klidne mozny. v kazdem pripade prijemne videt, jak bohemka resi predevsim ty problemy, ktere tu hru nejvic trapi, a kvalitne. no kdyz tam delaj lidi za 5000E, tak je to lozeny.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    HNIZDO: já nemám žádnej herní monitor ani si nejsem vědom toho, že by tam byl nějakej herní mod. Klasická stará 27" ani nevím co to je. Tak to je potom asi opět shit když se to neprojevuje všude stejně, ne?
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    REDSNAKE: to je irelevantni. sum je pritomen stale, vyhonena gamma ho teprve ucini viditelnym. nektere herni monitory maji ruzne obrazove mody pro zvyrazneni cerne, ktere delaji to same co nastaveni gammy ve woknech.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam