• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    RUDOLF: oki jsem zvedave ale my dedic nemame
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: Srry. Jen jsem to prolít a píšu z mobilu.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Pro Dubase: novej exp build, server performance při 80 hráčích.. jsou tam 2 parametry, player simulation a ještě něco čím jde optimalizovat performance.. zvažují že player simulaci udělají ve více vláknech - je to užitečný, pokud je server dedikovaný jen na jeden DayZ server..

    Experimental Update 1.01 - Experimental Patch Discussion - DayZ Forums
    https://forums.dayz.com/topic/243166-experimental-update-101/?tab=comments#comment-2423301
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    NAGASAWA: Ty čísla se shodují s těma za rok 2017. Ale ani k těm za rok 2017 jsem nenašel žádnou výroční zprávu. Docela by mě zajímalo, jestli to je někde venku.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    NAGASAWA: Bodejt by nebyli v plusu, kolotocari jedni....
    ELPASO
    ELPASO --- ---
    ICARUS: Jak psal Rudolf.... jeste 1,5 roku vyvoje :))))

    Je to tragicky, za todle plivani platicim hracum by BI zaslouzila nakopat do prdele. Zmetci zbytecny.

    V1.0 FTW :D cele je to jen ftip a nastroj jak vymrdat s penezma uzivatelu Steamu, coz vlastne klobouk dolu - za ten nedodelanej beta SHIT shrabli vcelku balik
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    XYNDLL_2Q3F: Přikyvují a olyzuji lanýžovou pastu z právě dogrilované žáby.
    XYNDLL_2Q3F
    XYNDLL_2Q3F --- ---
    HANOUCH: Ja si vždy myslel, že je placenej influencer bohemky :-)
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    HANOUCH: Jj na vanoce 2013, a ted jeste by to chtelo tu funkcni hotovou hru. ;-)
    MATT
    MATT --- ---
    Já v mezičase zjistil, že už dodělali The Long Dark, který jsem kdysi dávno podpořil a hraju to. Přijde mi, že to má lepší atmosféru, např. vlků se opravdu na rozdíl od zombíků bojim ;) Ale je zas fakt, že hraju příběh, takže to má nějaký směřování oproti obyčejnýmu přežívání.
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    ICARUS: Jojo to s tim fakacem je genialni, clovek nasranej chce ragequitnout, a jeste se sam vyfakuje
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    DESTROYER: vyslo to na vanoce
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    OMG tolik novejch a ja si myslel, ze uz to vyslo... A von je to jen novej exp.. :'(
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: To v te hre chybelo! Hned jdu aktualizovat na aktualni verzi a stravim u toho dnesni den.
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HANOUCH: NAGASAWA:

    btw.. : Weapon muzzle attachments now steam during rain while they are hot
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    Tak jsem to po mnoha letech znova zapnul, ze se podivam, co je noveho.

    Prvni spawn v berezinu. Prohledavam cele mesto, nalezam akorat nahodne kusy obleceni a dvere k nejakymu autu. Nasledne umiram na zizen.

    Druhy spawn uz ani nevim kde. Zkusim bezet vic do centra mapy, nalezam vysilac. Pri pokusu slezt ze zebriku se animace zasekne takovym zpusobem, ze spadnu z vysky a umiram.

    Treti spawn taky bezim vice do centra. Poucen nedostatkem vody se zkousim napit z prvniho potoka. Tlacitko pro piti vody jsem zmacknul minimalne padesatkrat za sebou (pak me to prestalo bavit), nicmene status zizne se nikdy nenaplnil. Po dalsich 20 minutach lootovani vseho mozneho, kde akorat nalezam brokovnici a naboje 3 druhu (ktere do brokovnice nepasuji) me to tak nejak prestane bavit, protoze posledni hodinu jsem stravil vsim moznym, jen ne necim zabavnym.

    Mackam Alt + F4. Hra se neukonci. Moje postava ukazuje fakac.

    A to, myslim, krasne vystihuje soucasny stav hry.

    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    RUDOLO! Pri cteni tvyjch postu tady v auditku mam stejny pocity jako pri cteni svejka nedokazu nikdy rozklicovat jestli to myslis vazne Nebo Tu vsechny zucastnene genialne trollis :-)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    NAGASAWA: tak mě jasný, že ta mapa potřebuje 100-120 slotů.. Což by znamenalo 1800 AI instancí.. Jestli toho dosáhnou do 2 let (Evžen potvrdil, že ta hra potřebuje asi 1,5 roku vývoje, aby hra byla, tam kde ji chce), tak by to mělo bejt super. Podle engine prográmtora jsou v server performance možnosti dalších optimalizací. Ale BI, žádný cíle co se týče počtu hráčů nově nezveřejnila. Za mě ambice tý mapy, je fakt těch 100-120 lidí, takový byli i závěry lidí, který to loni zkoušeli. Ale imho, až přijde Namalsk, 60 hráčů bude optimum - tak se ukáže.

    Já si totiž furt nemyslím, že ta hra je ready. Imho furt je to early access, ale bohemka to holt pojmenovala 1.0 a s tím už neudělám. Stavění mě nebere, otročit na zahradě mě taky nebaví. Mě stačí aby už fachala spolehlivě perzistence a mohl si osudovat pár paneláků. A dokud nebude v3s a little bird, nemá to cenu hrát.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam