• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    MAOR
    MAOR --- ---
    RUDOLF: Rudolfe, v módu jsme tě měli s bandou rádi. I když jsme tě prvně ne moc šťastně rozstříleli někde u Elektra, tak jsme tě nově vybavili a ještě ti dali stařičkou, ale pojízdnou "dvanáct set trosku" :) Promiň, ale mi osobně přišel byť hodně omezený mód v A2 lepší, než tahle parodie na plnou hru. Může mít sebelepší grafický kabát a dvě zbraně na rameni, ale už tam nezažívám to, co jsem prožíval v módu. A že jsem jeden mnoha hejtrů? Myslím si, že si to Bohemka svým přístupem zaslouží. Jinak nebýt jediného člověka, Rocketa, tak ani ta blbá Arma není tak populární. A1 jsem kupoval až později v trafice. Zahrál jsem si to a schoval do šuplíku. A2 jsem kupoval až na popud Hombráka, který mi přiběhl do obchodu sdělit, že budeme zabíjet zombíky v super vojenském simulátoru. Nikdy bych si A2 nekoupil, ale díky Rocketovi jsem koupil A2 a několik DLC, ať nevidím rozmazané hadry apod. A nakonec jsem si řekl, že podpořím Bohemku a koupil jsem si všechna DLC, i to dementní odfláknuté AČR, které zklamalo nejen mě. Pak přišla A3 a já si ji koupil, protože do toho šli všichni z naší bandy. I když bylo keců, jak to pojede líp, než A2, opět mi přišlo, že je to zase dělané na stroje z NASA. A opět blbé stehenní pistolové pouzdro vizuálně prázdné. To jsem doteď nepochopil, proč jim trvalo několik let dát tuhle kravinu do kupy. Pak přišlo všemi milované DayZ SA. Průběh známe všichni, to už asi nemusím opakovat. Jak psal Redsnake, taky mi hra není ukradená, mám ji rád a proto ji tak hejtím. Nedostali jsme to, co jsme očekávali. Co nám bylo slíbeno. Jinak stará parta se rozpadla, nebude to ani tak tím, že stárneme, máme rodiny, někteří dospěli, ale DayZ už není takové, jaké bylo dřív.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: Btw ti “samozvanci” v jinejch odvetvich se jim rika platici zakaznici, no. Holt ale kdyz se daj penize za produkt do ruky predem, obcas to takhle dopadne.
    SKLICIDLO
    SKLICIDLO --- ---
    RUDOLF: Hodně low. Zatímco ty tady už 15 let posloucháš, jak ostatní řvou, že dům hoří, sarkasticky upíjíš z dev brew a říkáš:



    a pak se vytasíš s komunistickejma ztroskotancema a samozvancema.

    Chceš do čuni čůráku? :D
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DESTROYER: Jasně, začne to tím, že se člověk rozhodne vyrazit na Everest.

    Jako, nenapadá mě teď horší banda samozvanců, než jsou hráči počítačových her, když nemaj uspokojený herní libido.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    REDSNAKE: V prvnich letech nebyla toxicka temer vubec, chodivaval jsem to tam cist a sondovat nove informace. Toxickou komunitu si vyvojari sami vytvorili svym chovanim ke svym platicim hracum..
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: to je zvláštní že toxická je už většina komunity na ofic fóru. Zvláštní ne?

    Já taky nemluvím o tom, že se nevyjadřují na fóru i když ke komunikaci lze mít taky asi tak osm tun výhrad, mluvím o tom, že kdo momentálně stojí za vývojem je v režimu utajení, protože s tím ten člověk asi nechce být spojován. Což o něčem opět svědčí.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: Pročítat se toxickou komunikací nikoho nebaví. Lepší práci díky tomu neuděláš. Ale ve fóru, se občas někdo z vývojářů ozve, aby uvedl do kontextu, co třeba naposled napsal Tim ve status reportu.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ELPASO: Hele ono je otazka jak to vnimaj radovy zamestnanci, vzhledem k tomu ze vyvoj nekdo prebral a nechce ani zverejnit svoje jmeno, to o necem svedci
    ELPASO
    ELPASO --- ---
    to BI udela a hotovo bude 2030 :) banda blbcu... hlavne ze mame verze pro konzole :P

    zajimalo by me jestli v BI maji nejaky skoleni od RUDOLFA co ma vsem kolem rikat a ospravedlnovat se, proc to vsechno stoji za totalni hovno

    poslanecka snemovna, prezidentska kancelar a RSD je proti tomu "totalni success"
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DESTROYER: Tak to BI udělá, přepíše ho do současný technologie. Ale tipuji, že i tak je to práce na dva měsíce pro několik lidí.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    A co treba vzit uz davno naprogramovany, rokama vyzkouseny a prijemne funkcni letovy model z Army 3? :)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: MAOR: Výsledkem práce vývojářů jsou nástroje pro modery. Proto je absurdní vyzdvihovat modery a hanit vývojáře. Bez těch nástrojů, by modeři neměli s čím pracovat. To že moddeři jsou úspěšní, znamená že ty nástroje fungují a je vůle je používat. (A jasný, dokumentace k skriptovacímu jazyku je zatím spíš v plenkách co jsem tak koukal.)

    Stačí si uvědomit, že modeři nevyřeší létající auta. Horko těžko modeři implementují vaulting v podobě, co ho připravuje core team. Už minimálně, kvůli odladění animací.

    Třeba ty vrtulníky, čistá spekulace, modeři imho upravili třídu pro auto. A snaží se něm naprgat letovej model vrtulníku. Z videí co jsem koukal, to ten klouzací pohyb vrtulníku nemá. Tj. jestli příští rok BI vrtulník naprgá, ten letovej model bude na vyšší úrovni. Modeři ho vezmou a už budou pracovat na úpravě toho letového modelu kvůli novému vrtulníku, spíš než že by se vrátili ke kódu, kterým se teď snaží ten letovej model implementovat.
    MAOR
    MAOR --- ---
    REDSNAKE: By mě docela zajímalo, kdo ti dal ten mínus. Mínus za pravdu! :D Hej frajere, přihlásíš se? ...to musel být někdo, kdo nad těmi skvostnými produkty od Bohemky masturbuje.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: no, rozhodně zvládli víc, než vývojáři kterým zatím lítaj maximálně tak auta. Lol
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Moc nevěřím, že se moderům podaří do konce roku vylepšit letovej model těch vrtulníků.

    Ale tohle mi přijde jako skvělej moderskej projekt.

    DayZ HypeTrain status report - July 2019 : dayz
    https://www.reddit.com/r/dayz/comments/ckfchz/dayz_hypetrain_status_report_july_2019/
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    BURKE:
    BURKE: vypadá to velice slibně. Škoda že zas modeři musí dodělávat něco k čemu se vývojáři ani nepřiblížili.
    BURKE
    BURKE --- ---
    DayZ: Expansion Mod — HELICOPTERS, Boats & RPG Mod First Look!
    https://www.youtube.com/watch?v=nW9jjWBA4lE&t=13s
    BURKE
    BURKE --- ---
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    Tak vyzkouseno nekolik her.
    Zatim jednoznacny vitez nejhorsi BR hry / modu vsech dob. Jak tu nekdo zminil, je to vylozene skutecna spicka surrealniho zazitku.

    Vsechny ty priserne mechaniky (loadovani po jednom a nekonecne kombinovani vseho, nemoznost prerusit animaci kdyz se neco dela atd..), v spojeni s vsudypritomnym desyncem (klasika umirani, kdyz je protivnik za rohem atd.), hordama!!! (ano, skutecne hordy, ktere ve vanilla hre nejsou) glitchujicich a vylozene annoying zombies + s tim spojene dost nizke FPS. A k tomu nulova znovuhratelnost, protoze se jedna o pravdepodobne jedinou BR hru ever, ktera je vzdy ve stejne lokaci a se stejnym lootem.

    Uvidime s cim prijdou dal. Zatim vylozene "not recommended" pokud nemate nejakou skrytou zalibu v sebeposkozovani. :)

    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    REDSNAKE: JJ necham tu echo.. :)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    DESTROYER: Taky mam ale jsem tyden na chate. Jestli to budes zkouset dej prosim vedet jake to je.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    " Hi Survivor,

    You made it to the first 5000 players to try out Survivor GameZ!"
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam