• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Jako takhle - původně jsem tu dneska chtěl psát o tom, jak jsem našel server, kde se naspawnujete s pár penězma v kapse a u obchodníka si tak můžete rovnou koupit auto a vyzkoušet si tuhle herní mechaniku bez obětování spousty hodin na shánění dílů.

    Chtěl jsem tu psát o tom, jak mi všechno perfektně fungovalo a zvládnul jsem objet celé pobřeží mapy. Chtěl jsem psát o tom že jsem při tý cestě nepotkal ani živáčka, protože voe všichni asi staví base nebo jsou u obchodníka a to šlo o server s 90 sloty.

    Já snesu dost, já měl fakt radost i s tý "clunky" ady, ono to fungovalo tak nějak po dayz, prostě víš, že ten jízdní model stojí za hovno, víš, že se přibližně za pár minut nejpozději někde rozsekáš vinou hry, nikoliv vlastní, ale prostě to tak nějak baví. A ono to na mě fungovalo. Dokonce to ani nezlobilo, hra mi odpustila pár nárazů do stromů, lada chvíli do kopce nechtěla jet vůbec, pak zas akcelerovala jako tryskáč že byla neřiditelná.

    Pořád jsem se usmíval, protože to na mě fungovalo a prostě to byl ten dayz zážitek, kterej nikdy nebyl dokonalej.

    Pak jsem si koupil olgu....A potkal vrbu mlátičku.

    Jako vole, tohle není zábava, po takový době, furt a pořád to nefunguje a oni to nejsou schopní opravit.

    A hlavní markeťák co dělá v bohemce rok a půl označí komunitu za toxickou. To bys brečel vole. Po osmi letech.

    Btw. proč že měnili ten engine? Jak to říkával Rudolf? Kvůli "cheaterkám"? Tak těch je v hře zas prej bambilion, seedhacky jsou prej naprosto easy a neděje se s tím vůbec nic.


    Víš co Bohemko? Běž do prdele.









    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    jsou to fakt noumove, zkusil jsem to zahrat asi po roce. Nastavuju rozliseni na 2560 fulscreen, nefunguje, prepne se do okna a zmizi spodni lista, kde je tlacitko confirm, vratim to zpatky, ale je to porad rozbity
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    DESTROYER: ee, to mě nějako nebere... Ale díky
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    REDSNAKE: Jestli chces, muzes s nama hrat Space Engineery. :)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    REDSNAKE: no já jsem kdyžtak online, můj kód na steamu je 64843488, tak mi případně napište.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Dneska někdo na nějaký hraní v grupě? Cherno? Livonia?
    EATHAT
    EATHAT --- ---
    deadside jsem vypnul po 15ti minutach;) survival teda nevim kde videj...audio lol...gunplay...meeeeh...podstatou je behat mezi safezones a prodavat loot...takovy pubg bez seskoku to bylo plus 3pp bleh...za me to byl refund...ale treba za par let...kdo vi...
    BALOSH
    BALOSH --- ---
    Mě teda obtěžuje množství bugů a cheaterů, stejně tak rychle se rozpadající komunity/servery. Rezignoval jsem a DayZ hraju už jen na Roleplay serverech. Trošku další dimenze, víc se soustředím na mapu, nacházím nová místa. Není to úplně sluníčkový PVE pořad tu jsou individua co tě v rámci situace můžou zabit. Ale není to klasicky vykračovani lesem a najednou tma.
    MAOR
    MAOR --- ---
    MAOR: Ještě jsem si vzpomněl na jednu věc.... spawn po vaší smrti.
    KOPIE hry Scum - pokud máte nějaké bodíčky, spawnete se blizoučko své předešlé smrti, abyste měli šanci si vybrat věci ze své mrtvolky a o nic tak nepřišli. Ale chápu, že pro hráče Battlefieldu, Call of Duty apod. to může být hardcore hra..
    MAOR
    MAOR --- ---
    REDSNAKE: Tak jsem si to po několika denním přemýšlení nakonec pořídil a mám nějaké poznatky. Kdyby si to nepořídili někteří kámoši, se kterými často hraju, tak to nekoupím. Kdo mě tady zná a už ode mě něco četl, tak ví, že patřím mezi jedny z největších "hejtrů" Bohemky a jejich produktů, které vlastním a na kterých mám odehráno desítky, stovky a tisíce hodin.

    Za sebe můžu říct, že RIP DayZ se nekoná a věřím tomu, že touhle hrou to určitě nehrozí. Ani dnes, ani zítra a ani za 5 let. Samozřejmě se můžu mýlit, ale osobně, nevěřím tomu.

    Kolik existuje společností, které dokážou všechno nacpat do tak masivní mapy, jako je Chernarus? Nepočítám Ubisoft s Wildlands a Rockstar s GTA V a RDR 2. To jsou úplně odlišné hry. Já jen, že po instalaci a prvním spuštění mě zarazilo, když jsem otevřel mapu a tam vidím, jak velká mapa by to jednou měla být a jak velká se používá teď. Teď je použitelná mapa na 25 km čtverečních a zbytek je zašedlý. Tady mám první vykřičník. Bude opravdu jednou ta mapa tak velká, jak se ukazuje? Jinak, pokud si dobře vzpomínám, tak jedna z posledních Early Acces her, která má o trochu menší mapu, než je Chernarus, tak je Scum a tam snad byla mapa velká hned. Ale už si nepamatuju, nekoupil jsem Scum hned po vydání. Ale je to minimálně zajímavé, Scum má velkou mapu, tohle ne.

    Další je, že můj úplně první spawn ve hře byl v Kamence. Kurva v Kamence! A některá další městečka jsou kurevsky podobná, nebo stejná, jako v Chernarusi. A tady začínají blikat vykřičníky za slovem KOPIE.

    Nemám rád tyhle hry z pohledu třetí osoby, takže jsem tohle viděl jenom z herního videa u nějakého českého youtubera, který to strašně srovnával s DayZ a Tarkovem a říkal, jak je Deadside hardcore survival hra. Nechápu proč, absolutně nesrovnatelné.
    Ale co mě zarazilo u pohledu z třetí osoby? Jako kdybych viděl PUBG. Možná jsem tady příliš kritický, v tomhle nejde asi moc vymyslet. Ale u jiné hry, kde je i třetí pohled, mě tohle prostě nenapadlo, protože jsem to tam takhle neviděl. Tady hned. To samé inventář, jako kdybych ho už někde viděl. Že by opět PUBG? Pak jsou tu svítící předměty, které se dají posbírat. Zase stejné jako v PUBG.

    Celkově to běhání po mapě mi hodně připomínalo Scum. Navíc žádný super pocit z nové hry jsem neměl.
    Při pohybu jsem měl pocit jako kdybych tím prostorem plaval a ne běžel. Divné a tak nějak nepřirozené. Boj nožem mi tady přijde zhovadilý a divný. Z grafiky jsem taky nebyl nějak odvařený.

    Srovnávat tohle s DayZ podle mě nejde. Když DayZ vyšlo, hrál jsem ho chvíli, pak ho uložil k ledu a za pár týdnů až měsíců pustil zase. A takhle jsem to dělal několik let. Nadával jsem a miloval hru zároveň. Ale stejně jsem se zase vrátil. Ke Scumu jsem se vrátil loni v zimě a nuda, nuda, šeď, šeď. Z tohohle projektu mám podobný pocit a říkám si, aby to nedopadlo, jako hry, na které si už dneska lidi v dobrém nevzpomenou.

    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Vortex #118 | Product placement ve hrách, první dojmy z Valhally a rozhovor s Petrem Poláčkem
    https://www.youtube.com/watch?v=DnCRM8FH-y4&feature=emb_logo


    Markeťák Poláček povídá pohádky o pravidelnejch updatech v šesti týdenních cyklech a podobné srandy. Doporučuju, člověk se u toho zasměje.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ELPASO: však proti tomu nic nemám;-)
    ELPASO
    ELPASO --- ---
    RUDOLF: Klidne at monetizujou. Kdyz muze BI tak muze kazdej...
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Podle rozsahu jejich práce a s ohledem, že nedělají public releasy - tak mám pocit, že budou chtít investovaný čas monetizovat. Nenašel jsem veřejný repo s kódem, takže si to zatím syslí pro sebe. Ale popravdě ani netuším, jestli BI EULA něco takového umožňuje.
    BURKE
    BURKE --- ---
    REDSNAKE: pochybuju
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    BURKE: už jsou s tím servery?
    BURKE
    BURKE --- ---
    Amazing BIPLANE COMBAT + Top Secret Mission! ~ DayZ Expansion Mod
    https://www.youtube.com/watch?v=dxFbEhxWa7o

    BURKE
    BURKE --- ---
    They Attacked Me In A HELI! ~ More DayZ Expansion Mod
    https://www.youtube.com/watch?v=YMt0G5Zx_ew
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    BURKE: ten letovej model už působí fajn! Od minulýho roku velkej progress.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    BURKE: no, je to přesně ta hratelnost co mi aktuálně v dayz chybí, mám pocit že když jsem se někde toulal a nad hlavou mi občas prolítl vrtulník nebo kolem projelo auto a strhnul se o něj boj, strašně to přidalo dynamičnost do hry...

    Já z toho nechci dělat nějakej car mechanic nebo přehnat to s vehiclama, ale vážně mi to tam aktuálně chybí.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam