• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    DEUSOPTIM
    DEUSOPTIM --- ---
    Lingor.....srdcovka...
    BLACKOUT
    BLACKOUT --- ---
    Stale cakam na Taviana remake, utekat 4 hodiny aby clovek chcipol na campera na moste ... to bolo to prave ...
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    HNIZDO: ano :)
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    HANOUCH: ty ostatni black legion serveru jsou taky vase
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    Cau kdyby ste nas nekdo chtel pozlobit na namalsku jste vitani :)

    Server name: Black Legion Clan UK Namalsk
    Address: 81.134.33.27:2702
    Server version: 1.12.153904
    Required game version: 1.12.0

    Map: Namalsk
    Mission: DayZ
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    ZOMBO: To mi připomělo

    DayZ NyX
    https://youtu.be/BL6cOJ6M0D4
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    XYNDLL_2Q3F: Tu mapu si pamatuju z DayZ modu z Arma II
    XYNDLL_2Q3F
    XYNDLL_2Q3F --- ---
    FIRST LOOK AT DAYZ'S NEW DESERT MAP - TAKISTAN
    https://www.youtube.com/watch?v=EdV-rHUTV7k
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Stabilní update 1.12

    - opakovací puška Pioneer (Scout) a zásobník na 5 nábojů
    - nože Fange a Kukri, srp, motyka, koště
    - nové potraviny: tyčinky, makovky, brambůrky, med, oplatky, limonáda, vepřová konzerva, konzerva pro psy a kočky, bůčková pomazánka, paštika
    - tritiová mířidla pro puškohled ATOG (ACOG)
    - možnost zneškodnit minu šroubovákem
    - možnost pěstovat brambory (nutné před konzumací oloupat)
    - možnost pěstovat plodiny ve sklenících
    - možnost rozřezat vlajky
    - možnost dobíjet autobaterie, když běží motor
    - možnost připevnit autodíly šroubovákem (vnitřní díly) nebo klíčem (dveře), aby je nebylo možné vzít bez nářadí

    Stable Update 1.12 - PC Stable Updates - DayZ Forums
    Celý seznam změn a oprav



    DayZ
    https://dayz.com/article/game-update/DayZ-Update-1-12
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    NEW DAYZ UPDATE 1.12! New Weapon, Food, Tools and more!
    https://www.youtube.com/watch?v=ZthVbe-Vpgg
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Trochu jsem se na tom sekl :D
    strom
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    LACHY: Vypada to tak, docela crazy podzemni bludiste. Vypada to zajimave, s tou zimou vsude, nutnosti teleportu mezi vysilacema a tak. Pripominalo mi to atmosferou stalkera
    LACHY
    LACHY --- ---
    REDSNAKE: Nová podzemní lokace?
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    máte někdo tušení co je teď za šílení kolem namalsku a nějakým A3?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: stejně nejvíc mě zajímá, kdyby tu byl náhodou někdo z BI..

    a.) jestli někdo v enfustion teamu hledá řešení na ty car bug related issues, nebo to celý předělávají pro A4, či jiný titu..

    b.) dělají na něčem v enfustion teamu a backportují to dayz.. schválně neříkám co;-) ale tipuji, že ne;-)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    https://dayz.com/article/developer-update/DayZ-in-2021

    One thing we’ll continue introducing to the game is new firearms. Unlike previous years, we intend to mix things up more by introducing weapons which weren’t present in the legacy version of DayZ. You can already see evidence of this with the brand new SVAL rifle, which we introduced in the last game update.
    Another area of focus that’s important for us this year is balancing the damage system. For example, we intend to look at how we can improve melee (mainly against infected), including a more consistent way of landing stealth kills (rewarding players for a stealth approach). We would also like to look into differentiating more individual firearms, as well as increasing the chances of PVP encounters ending in an unconscious state (rather than instant death).
    Along with our efforts to improve melee with the infected will be a larger focus on Infected AI reactions to their surroundings. This includes balancing existing noise sources and adding new ones (such as light or doors opening). We’d also like to experiment with some new capabilities for the Infected AI.
    To spice up your adventures, we’ve begun looking into introducing a new type of environmental threat to both of our maps.
    We intend to improve feedback to players on the state of their character. This could include various states like bleeding, hunger, thirst and more through post-process sounds, effects or particles.
    Also being considered is further iteration of the in-game respawn menu.
    We want to focus more on seasonal events, mainly by introducing additional events throughout the year, as well as enriching the events themselves (mostly through new in-game assets).
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    REDSNAKE: Btw vsimnete si ze po letech nehejtuju dayz, takze imho tady je to vzato za spravny konec;-)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    REDSNAKE: Byl to perfektne zorganizovany event, dva tymy po sesti hracich, na nekolik kol, cilem bylo ukrast nepratelskemu tymu barel a odnest ho do sve zony.
    Fakt prdel a doporucuju server
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Ten samý server
    Neděle 7.3.2021, Celý den, treasure hunt. V neděli nás čeká menší oddychovka. Celodenní treasure hunt s parádní odměnou pro první na místě a sladkou kořistí pro všechny ostatní. V neděli ve 12:00 zveřejníme indicie, s jejiž pomocí najdete skrytý poklad. Vítěz bere vše, ale pozor, někdo vám může dýchat na záda a pobřeží je daleko...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam