• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: většinou je dobrý si počkat na stable po prvním patch.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    REDSNAKE: auta se despawnují. Chápu že pokud je auto rozbité na srágoru, tak se zřejmě kvůli server performance auto smaže (myslím že i takový auto by mělo zůstávat ve hře jako zdroj náhradních dílů ale budiž) nicméně na experimentalu se despawnují i auta funkční. Low pop na serveru a stejně jsou při jízdě desyncy a dokonce jsem zažil takovou tu klasickou rotaci, naštěstí vystřelení na měsíc chybělo.

    Imho to nemá smysl naprosto hrát a proto jsou ty testovací servery asi prázdné. Já vím, jestli chci ok zážitek (co si budem, v dayz jsou vždycky bugy i na stable) tak mám hrát stable, ale jakej má tohle smysl?
    Takový updaty si můžou strčit za klobouk a ještě to prezentovat jako velkou věc.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: po smrti dostaneš random postavu. Taky mě to sere.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Máte taky ten problém, že si hra nepamatuje váš přednastavenej charakter? V podstatě se mi ve hře líbí jediná postavička a za tu bych rád hrál, nastavím si ji jako charakter, uložím a při dalším spuštění hry (samozřejmě ne během jednoho "života") se mi to zase překlikne a přenastaví na nějakej jinej ksicht.

    Vím, je to blbost, ale po tolika letech vývoje, pokud to teda není chyba u mě, že to nemůže někam zapsat nebo whatever, mi tohle přijde fakt tristní..
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: zkoušel jsem ten server, ten novej movement se mi docela líbí, nemám poslední dobou nahráno tolik abych pocítil zásadní změnu. Chce to trochu odladit, zřejmě tam vzniknul nějakej bug, kdy se postava "přilepí" k nějakému objektu a trochu se zasekneš, ale dá se to. Zig zag movement dělá takové zvláštní trhání ovládání, nevím jak to popsat, to bude chtít taky opravit.

    Hrál jsem ten server s více auty a našel jsem gunthera, tomu se rozbil motor po asi dvěstě metrech přestože tam byla voda a všechno. Tak nevím. Pak jsem našel humra, ten evidentně nechce nic dolévat, nicméně dlouho jsem si ho neužil. Jel jsem městem asi 30km za hodinu a náraz do dopravní značky mě naprosto nekompromisně zabil.

    Oni fakt nedělaj žádnej betatest, co? Čekaj co nareportujou hráči...Je to hrozně smutný, hezkej update zabitej blbostma.

    Tak třeba zas za rok.
    KLEINZACH
    KLEINZACH --- ---
    RUDOLF: njn, dayz je takove nechtene dite, ktere bohuzel vydelava :D
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    KLEINZACH: jj, kudos určitě někomu z dev. Z business to prej nikoho natankujete.
    KLEINZACH
    KLEINZACH --- ---
    RUDOLF: no neke, nemyslel jsem ze k tomudle nekdy dojde.. kudos Alesovi (?)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: co mám zprávy, tak desync aut se furt děje.

    Aside from the changes concerning characters, we also implemented the highly anticipated vehicle simulation upgrade. We integrated the latest version of Enfusion’s vehicle simulation into DayZ, thanks to the tremendous help of the Enfusion team. The primary goal was to resolve longstanding stability issues found in vehicle simulation. This is quite a huge change, so vehicles will feel different, and hopefully they’ll be more fun to drive around. Along with the new simulation, we’ve also introduced the ability to have an automatic transmission (with a certain new vehicle ;-) ), a hand brake, and a car horn. The HUD vehicle has also received a much needed update, and now offers drivers more information about the state of their vehicle. Experimental testing is the next big step for this huge chunk of work, and we’re looking forward to your feedback and results from stress testing. We have a dedicated server running the Chernarus terrain, where it’s much simpler to find a working car to drive around. You can find it under the official tab on PC under DayZ EU - DE 3524 (Experimental/Unstable/Inland Spawns/More Vehicles)
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Experimentální update 1.19:

    - vojenské terénní vozidlo M1025 (Humwee)
    - puška SSG 82
    - brokovnice BK-12 a její upilovaná varianta
    - GPS
    - odrazy ve vodě
    - hozené předměty vydávají zvuk při dopadu
    - vojenské konvoje
    - letlampa
    - děrný štítek
    - žhavicí svíčka
    - páska přes oko
    - ruční brzda a klakson
    - postava se může utopit, pokud bude pod vodou příliš dlouho

    Celý seznam změn a oprav
    Článek k updatu





    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Tracking players using a mushroom in DayZ
    https://youtu.be/4UW1NPLgI5o
    MAOR
    MAOR --- ---
    UBIK: na nějakém modovaném serveru?
    UBIK
    UBIK --- ---
    hrajeme a zatím ok.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    10 let

    BLACKOUT
    BLACKOUT --- ---
    REDSNAKE: Motivacia bola ked som klonoval autobusy, teraz cakam kym decka budu vediet ovladat pocitac aby sme si mohli zalozit server :D
    UBIK
    UBIK --- ---
    REDSNAKE: graficky mi to přijde téměř identické. a to mám vše na max.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    UBIK: At nezeru - myslim ze budes spokojenej, konecne je to v docela ok stavu jen chybi motivace to hrat. Tak si to uzij
    UBIK
    UBIK --- ---
    REDSNAKE: Pan Tau se mnou.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    UBIK: Pan s tebou.
    UBIK
    UBIK --- ---
    Po sedmi letech nainstalováno. Děj se vůle boží...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam