• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HC_Šijeme dětem
    NIENNA
    NIENNA --- ---
    ZARZAROSA: Na webu mají... ale zelenou teda... http://www.dumlatek.cz/vanocni-latky-s140-cm/57419-vanocni-organza.html
    Možná v těch slevách by nějaké zbytky mohly být...
    ZARZAROSA
    ZARZAROSA --- ---
    NIENNA: hezo! u mráze jo... tam as iteď s vánoční organzou nepochodim :) ale díky, zkusim to.
    NIENNA
    NIENNA --- ---
    ZARZAROSA: U nás Elsa frčí velmi... :-) Kostým jsem šila na Halloween a pak předělávala do snesitelnější varianty (méně přesné, více nositelné) na školkový karneval...Nevím, jestli to je to, co potřebuješ (a já jsem totální začátečník amatér): [ NIENNA @ Psychika a materstvi ]
    Látky si L. vybrala sama, byly jsme spolu u Mráze v tom slevovém krámku (nechtěla jsem za to dát moc, když to byl můj prvopokus)... Jako vlečka / závojíček nebo co to je jsem použila organzu...vánoční... vloček fůra... z jedné strany stříbrné z druhé zlaté (Lenka nadšená, že to hází lesky blesky). Mám to vlastně dvoudílné - spodní díl jsou šaty (daly by se i samostatně) z bavlny (nechtěla jsem, aby na sobě měla nějakou umělotinu a chtěla jsem, aby se to dalo rozumně vyprat), přes to je nepratelná část - rukávy, závojíček a živůtek...
    ZARZAROSA
    ZARZAROSA --- ---
    prosím, neřeší tady někdo taky Elsu?... nemáte někdo tip, kde koupit tyrkysovou záclonu s vločkama? :) motýlková krása to sice nebude, ale Elsa a Anna prostě jedou.
    HABRENKA
    HABRENKA --- ---
    TULENI: MORPED: damy, ja mam hlavne taky desnou radost :)... chyby mam vsude, ale to postupne zdolavani met mi dela dobre a potomkum slusi, takze terapie v podobe praktickeho hobby za mne super :).
    MORPED
    MORPED --- ---
    HABRENKA: fakt princezna!
    TULENI
    TULENI --- ---
    HABRENKA: krasa, vypada nadsene :)
    HABRENKA
    HABRENKA --- ---