• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    XLACHTANWorld of Warships
    MADDOGCZ
    MADDOGCZ --- ---
    NYXALLAH: Hrál jsi tanky?
    NYXALLAH
    NYXALLAH --- ---
    Ahoj, jsem nováček. Můžete poradit, který větve a národy má cenu hrát?
    THEODORT
    THEODORT --- ---
    KURE: jj, Elite:Dangerous, stara laska nerezavi
    KURE
    KURE --- ---
    THEODORT: lodě ve vesmiru?
    THEODORT
    THEODORT --- ---
    njn, kdyz ja mel velkou absenci v lodich ve vesmiru, ale minule jsem dostal nejakou zapujcku, dublony a premium
    MADDOGCZ
    MADDOGCZ --- ---
    THEODORT: Černej puntík za absenci leda :-)
    THEODORT
    THEODORT --- ---
    me nejak pred par mesici doslo premium a po zhodnoceni stavu jsem si rekl ze mi nejakej pulrok rok pauza neuskodi. schvalne co mi pak daj jestli se vratim
    ELDOUGO
    ELDOUGO --- ---
    po nagatu a amagi teda musím zodpovědně prohlásit že izumo je proti nim jak bezzubá stařenka :( sklamala mě ta loď jak svině
    SALO
    SALO --- ---
    YORK: hovoril si nieco? :D

    YORK
    YORK --- ---
    Germain Carriers event v kostce:

    Mrknul jsem do armory a říkám si, wow, perma cammo na t10 lodě, to zní dobře. Kolik že stojí? 600 fufníků? To by mělo jít vyjezdit. Mrknu na mise, za každou je 90 + 60, jsou 4. Takže za odježdění všech je přesně 600. Ok, grindus maximums, ale dejme tomu, jdu do toho. No a pak jsem narazil na drobnej detail, že na odježdění posledních misí v chainech jsou potřeba německý letadlovky, který samořejmě nemám, protože paywall a RNG.

    Pěkně s náma zase hoši z Wargamingu vymrdali, jen co je pravda. Jdu hrát něco jinýho.
    XLACHTAN
    XLACHTAN --- ---
    Jo to je ten rozdíl Ranked a Ranked Sprint :)))
    SALO
    SALO --- ---
    ELDOUGO: nepletieš si Ranked s Ranked Sprint?
    ELDOUGO
    ELDOUGO --- ---