• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    XLACHTANWorld of Warships
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    YORK: tento stejne jako predchozi probehla aktivace jako ze ok, ale nikde nic :) I tak diky
    YORK
    YORK --- ---
    TAKEAF1VE
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    dlouho nebylo nic ze serialu "nase slavne prohry" :)

    YORK
    YORK --- ---
    YOUCANTWINALLTHETIME
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    Dobrej podpis
    TURBOMATIK
    TURBOMATIK --- ---
    World of Warships Codes WOWS Code - September 2020 - Mejoress
    https://www.mejoress.com/en/world-of-warships-codes-wows-code/

    dva kody tu uz padly
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    Namorni bitva btw. Ale teda nevim, ceho se to ma dosahnout tento vikend. To sou stuhy ci?
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    SALO: Jo tak, 12v12 jasny :)
    SALO
    SALO --- ---
    LIQUIDFREAK: ehm. 12v12
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    YORK: YORK: To je prave to, ze hraci jim to nezlehcuji ale takovy zaklad by poresenej mit mohli. Hele ja to nehraju, pac se mi ten koncept moc nelibi. Spis bych treba radeji privital kdyby zkusili 10v10 battles. Bojovat proti 14 spoluhracum a 15ti enemakum je des :)
    YORK
    YORK --- ---
    YORK: Ještě k těm ddčkům - to ani nutně nemusí bejt věc, kterou je třeba nějak adresovat. Spousta ddček je zjevně reakce hráčů na to, že jiní hráči s oblibou brali high tierový bitevky. Hráči v high tieru na to teď nejspíš zareagujou tím, že ne všichni budou brát bitevky a někteří vezmou třeba rychlopalný cruisery, který ddčka velmi dobře counterujou, a ve výsledku se tohle srovná samo. Nebo taky třeba ne, co já vim ;)
    YORK
    YORK --- ---
    LIQUIDFREAK: No právě že ne nezbytně. Těžko můžeš dopředu odhadnout, kolik lidí se bude v jednu chvíli hlásit do matchmakeru za jetnotlivý tiery, a až reální hráči ti daj informaci, že si do tohohle módu většina hráčů vezme low tier ddčko. Nejspíš je napadla hromada jinejch problémů, o kterejch nevíme, protože je ošetřili a tudíž nenastávaj, ale zrovna tohle je nenapadlo a z interního testování nevyplynuly.

    Celkově mi jejich postup přijde ok - je to volitenej herní mod, hra na něm nestojí a nedaj se na tom vytěžit zásadní výhody. Jako metoda testování na reálnejch hráčích mi to přijde v pohodě.
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    YORK: Jako ono to neni uplne spatny, ale tydlety zakladni veci jako delsi cekacka aby se hralo bez botu, nejaky max dd pool a tak dale, to sou debiloviny co by vyresil malej kluk jeste pred spustenim neceho podobneho vid :)
    YORK
    YORK --- ---
    LIQUIDFREAK: Podle mě je ten nápad zajímavej a to, že na první nástřel má spoustu much, jim fakt za zlý nemám. Design je iterativní proces a většinu much obvykle najdeš, až když to vyzkoušíš v praxi.
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    HONZA_1980: Jo no, debilni napad dovedeny k "dokonalosti" jak to wg umi :D
    HONZA_1980
    HONZA_1980 --- ---
    LIQUIDFREAK: kdyby jenom boty, to si takhle vezmeš osmičku BB a dostaneš proti sobě tohle :-)

    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    Takze ohne bb = max 60sec, ca/cl,dd = max 30sec. Zaplaveni max 90sec.
    SALO
    SALO --- ---
    MADDOGCZ: pre CV to uz davno neplati
    MADDOGCZ
    MADDOGCZ --- ---
    SC = 100x November Foxtrot.... kokoti
    MADDOGCZ
    MADDOGCZ --- ---
    Poškození ohněmEditovat
    Poškození způsobené požárem lodi je pevně stanoveno na 0.3% maximálních bodů zdraví (HP) za sekundu pro každý oheň (0.4% pro Letadlovou loď). Každý oheň trvá 60 sekund v případě bitevní a letadlové lodi, 30 sekund u křižníku a torpédoborce. Z toho vyplývá, že neuhašený oheň za celou dobu svého trvání spálí 18% max HP bitevní lodi, 9% max HP křižníku či torpédoborce a 24% max HP letadlové lodi. Kapitáni velkých lodí - bitevních a letadlových - mohou rychle poznat, že zatímco jeden oheň nepředstavuje výrazný problém, dva a více jsou velkým nebezpečím pro jejich loď.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam