• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HASHSamsung Mobile
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    JOHN_LENON: právě se s nima laskám v OC Chodov!
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    DRAGON: i soft je celkově trochu jiný údajně
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    JOHN_LENON: neni to moc dulezity, ale: ty mobily na ukazku jsou jine nez ty, ktere nakonec pujdou zakaznikum. Maji jine typy a velikost pameti.
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    Hádat se kvůli telefonu. Ts ts ts...

    Hele a má už ho tu někdo? S10? Mně můj dvorní dodavatel v pondělí nabízel, že mi přiveze S10 a S10+ na ukázku. Ale bohužel jsem na to neměl čas. Zajímaly by mě subjektivní dojmy a ne reklamní kecy.
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    Noční Praha na fotografiích ze Samsung Galaxy S10+. Jak fotí novinka?
    https://www.svetandroida.cz/samsung-galaxy-s10-fotografie-nocni-praha/
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    DEB: jo, ted mi doslo, v tom pripade s tebou souhlasim, je to ufo :)) (a zbytecny)
    SONIC
    SONIC --- ---
    DRAGON: covece to je divny s tim LCD..vyfot mi to :) chci videt.. nema na tom naky ochranny sklo nalepeny s okrajema ? co se tyce reklamace tak jestli to funguje a on si to prevzal po oprave a stvrdil to podpisem ze to je OK tak zalezi na ochote servisu asi..

    Jinak dily jsou celkově co se zadaří - někde je kontakt na autorizovanej servis kterej s nama kamosi a je ochotnej neco poslat nekteri dodavatele maj origo dily na neco sezenes jenom druhovyrobu..zrovna u samsungu se nam dari (u LCD) temer 100% shanet origo..totez huawei (samozrejme zalezi na stari pristroje po naky dobe uz origo proste nevyrabej a beres co je ostatniho)...na apple treba nesezenes vubec nic origo..jako ze vubec...to je vsechno druhovyroba v ruznejch kvalitach z ruznejch zdroju popripade repasy (prelepany neorigo skla na modulech kde LCD prezilo)...pak dame i zakaznikovy obcas vybrat jestli chce vyblity barvy za babku nebo nadheru za vic..
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    E42: arogantni ses dost, pravniku :)
    SONIC: to bys mohl poradit: kamosovi v servisu vymenovali prasklej display na S7 a od ty doby ten jeho bezrameckovej display ma kolem sebe ramecek. Je to reklamovatelny nebo muze servis pouzit i jiny typy skel, ktery treba nejsou presne stejny jako original? Mne to prijde, ze mu z toho udelali uplne jinej pristroj, vypada to divne. Pouzivate na opravy originalni veci nebo co kde na netu koupite? jestli to neni tajny teda ;)
    E42
    E42 --- ---
    SONIC: Když napíšeš "tri stejny UZNANY zavady = vraceni penez", mohlo by z toho vyplývat (proto je to zavádějící), že uznání závady servisem je podmínka pro existenci práva na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. Takovou podmínku ale zákon (ani judikatura) nestanoví, a pokud na takovém výkladu bude servis (či spíš prodejce) trvat, soud mu to dost vehementně vysvětlí.
    Dál bych do toho ale nezabrušoval, budu si o tom jako právník s dovolením myslet svoje.
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    SONIC: super, i takový kontakt se hodí:)
    SONIC
    SONIC --- ---
    E42: je to prave uplne jasny...reseni o opravnenosti reklamace popripade zamitnuti je uz jina zalezitost..posuzovani (jestli bylo opravnene nebo neopravnene zamitnuto) muzes honit pres COIKY soudni znalce soudy ale to nemeni nic na skalopevny veci 3x stejna nebo 4x ruzna uznana vada..jestli servis potreti zamitne stejnou vadu kterou predtim 2x uznal tak ma samozrejme zakaznik pravo nesouhlasit a muze podniknout jaky kroky chce..


    TEKKIT: no delam do nich spis pajkou a horkym vzduchem :) dybys potreboval opravu odblok atd tak se urcite domluvime ..
    E42
    E42 --- ---
    DRAGON: Díky za péči, ale vyjádření uvozený slovy "dokážu si představit" a obsahující tak měkký tvrzení jako "o něco delší" mi přijde samo o sobě opatrný dost. Nejsem arogantní hlupák, abych se kategoricky vyjadřoval o věcech, o kterých vím jen málo a zbytek se dohaduju.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    E42: ja te o opaku nepresvedcuju, jen bych byl opatrnej s tim "dokážu představit, že výřezy z toho budou natolik kvalitní, že ti efektivně nahradí i o něco delší ohnisko".
    E42
    E42 --- ---
    DRAGON: Zrovna 4K odpovídá "jen" cca 8,5 megapixelu. Nokia 9 má díky složení obrazu z více 12 MPix snímačů ukládat až 60Mpix snímky, tedy cca sedminásobek 4K. Jiná věc samozřejmě je, jak by byl takhle extrémní výřez ve skutečnosti kvalitní, ale třeba výřez čtvrtiny pole špatný asi nebude (taky píšu jen "o něco delší ohnisko"). Ale nakonec já tady nejsem ten, kdo rozhlašoval, jakou to bude mít jedinou podstatnou optickou variabilitu ohnisek, mě teď o opaku přesvědčovat nemusíš.
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    SONIC: proč jsi neřekl hned že děláš do telefonů. za kolik bys měl ten S10 pro svýho dobrýho kámoše (z nyxu:))?
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    DRAGON:
    E42: díky
    E42
    E42 --- ---
    SONIC: "Uznané" závady je trochu zavádějící. Zákon mluví o "opakovaném výskytu po opravě". Pokud tedy servis dvakrát opraví stejnou závadu, je úplně jedno, jak se postaví k třetímu výskytu stejné závady, protože i když ji neuzná, rozhodovat o oprávněnosti reklamace bude soud (pokud se zákazník nenechá odbýt).
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    no vyrezu s tim moc v dnesni dobe 4K displayu moc nesvedes, kdyz to ma 12 megapixelu, ze jo.
    E42
    E42 --- ---
    TEKKIT: Fotit to bude skvěle (očekával bych, že zatím nejlíp), ale rozhodně jen v jednom ohnisku, tj. žádnej "zoom" se nekoná. V tom to bude mít hendikep oproti spoustě jiných současných fotomobilů, které mají víc objektivů s různou ohniskovou vzdáleností. Ale zase si dokážu představit, že výřezy z toho budou natolik kvalitní, že ti efektivně nahradí i o něco delší ohnisko. Širšího s tím ale rozhodně nedosáhneš. Čili výrazné zvýšení kvality asi ano, zlom bych ale úplně neřekl, ale to je subjektivní.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    SONIC: vsak jo, to s tebou souhlasim a tohle je imho nesmysl, pri druhy zavade ti nikdo prachy nevrati.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam