• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HASHSamsung Mobile
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    ja teda doufam, ze nepodlehnu, odmitam si kupovat to, co uz mam :)
    ale jinak gratz, no, snad tech investovanych penez nebudes litovat az vyjde s22 a bude uplne skvela (hahaha, tak tomu sam neverim, co to pisu :)
    DWAY
    DWAY --- ---
    TEKKIT: prave ze sem nechtel flexovat nebo tak neco. Jen proste covid shit poslednich par mesicu, tak sem si chtel udelat radost :)

    Zatim studuju co to vlasne umi, je fakt, ze se to zahriva o dost mene nez s20 kdyz hraju jursky park. Uvidime jak baterka.
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    DWAY: ty jseš pán!
    DWAY
    DWAY --- ---
    taky si zvykam na velikost trosku. Ale ten otisk prstu, na tom fakt zamakali. Staci na to ted jen tuknout. Trosku to ma problem s pocasim. (kdyz sem venku ted jak mrzne musim trosku pritlacit) ale ted kdyz mi to lezi na stole tak na to doslova jen tuknu a odemkne se to.
    DWAY
    DWAY --- ---
    TEKKIT: 21 ultra 256. Sem si rikal, ze kdyz uz tam nebyl takovy boost mezi radama, tak upgraduju i ve vybave :-D
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    TEKKIT: ale krasavec! Jen moc velký no
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    DWAY: a co teda máš???

    Ja byl dnes v O2 osahavat (Elektra mají zavřeno ale operátoři ne:))...ale měli jen S21+...
    DWAY
    DWAY --- ---
    Timto bych chtel podekovat TEKKIT:ovi a jeho recenzim, ktere prizivily moji zavislost na novych technologiich a nakonec me stejne donutily upgradovat.
    KRISKA
    KRISKA --- ---
    nechce nekdo 3mk flexible glass na samsung s10e? mam jen nepouzite sklo bez ubrousku, prodali mi to spatne, ja se na to vrhla a... pouzila ubrousek. pak sem si vsimla ze nalepili spatny carovy kod na jiny model.

    za postovne v obalce (cca 30kc).
    LEDOFREDO
    LEDOFREDO --- ---
    NAVARA: good for you :)