• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HASHSamsung Mobile
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    MCKIDNEY: Saver? Můžeš to trochu rozvést? Já nejsem nějak velkej odborník... :)
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    JAMILLOS: Protoze se vypne saver a spusti se signal vsem app co poslouchaji :) Coz je kazda.
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    Proč mi při nabíjení téměř vždycky hrozně naběhne RAMka, ačkoli mi tam nic neběží, nevíte někdo?
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    EXCITE: Myslím že je to dost omezené...
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    S10e, hele, jde nějak dostat libovolný widget do tý řady, co je na zamčeným telefonu vedle času?
    Mám tam čas, upozornění, přehrávání hudby. (dá se tam zapnout pár další věcí,ale já tam nechci nic z toho)
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    Samsung chystá revoluční skládací smartphone. Nikdo jiný takový nemá - iDNES.cz
    https://www.idnes.cz/mobil/tech-trendy/samsung-skladaci-smartphone-dva-klouby.A210324_110249_mob_tech_LHR?galerie
    HULIK
    HULIK --- ---
    LEDOFREDO: Gboard je dost konfigurovatelny co tam chces a co ne. Ja to mám v základu takto.

    CHOTOUCHOVAK
    CHOTOUCHOVAK --- ---
    LEDOFREDO: to je přesný :-D
    LEDOFREDO
    LEDOFREDO --- ---
    me na ty samsungacky klavesnici priserne sere to tlacitko www. zobrazeny pri vyhledavani v browseru, o ktery je zkracenej mezernik a v miste mezerniku je to tlacitko pro tecku, takze vsechny.moje.vyhledavani.vypadaj.takhle ... ma tohle gboard jinak ?
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    TEKKIT: ona teda spíš napravuje chyby než vylepšuje;) Nicméně teď už by loňska Ultra tu letošní nedorazila...
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    řada S21 dostala 1GB aktualizaci která dost vylepšuje focení!
    CHOTOUCHOVAK
    CHOTOUCHOVAK --- ---