• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HASHSamsung Mobile
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    TEKKIT: Jsem nikdy pořádně nepochopil ten rozdíl. Kamarádovi kdysi dávno v servisu od Sony tvrdili že mezinárodní záruka funguje když sem jako přijede cizinec a potřebuje to opravit, ne že si to Čech koupí někde jinde kde to mají levněji (to byla taková doba kdy minidisc byl v Americe asi o půlku levnější než u nás, tu cenu tenkrát fakt napálili).
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    TEKKIT: Pokud koupíš v Německu mobil z ofiko německý distribuce je to samozřejmě ok...

    Pokud koupíš mobil který někdo koupil za velkoobchodní cenu z distribuce pro Německo a tady preprodava za ceny nižší než je ofiko Česká cena...tak s tím nikdo nechce nic mit
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    NEVILL: Není právě
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    TEKKIT: Tak já bych si to prostě koupil v jiné zemi, ne od českého předprodejce. Ale to je pro ně taky šedivka, že?
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    NEVILL: No ale to mluvíš o šedivce ne? To je ale jasný že to značkové servis nechce
    DWAY
    DWAY --- ---
    NEVILL: samozrejme ze je :)
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    Jinak teda registrace telefonu dokončena, budu očekávat až to vyřídí a pošlou mi voucher na sluchátka. Jen si říkám jestli je ten proces schválně tak složitý, aby to lidi spíš odradilo a vykašlali se na to... :-)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    A co se frekvencí apod týká, tak bude fungovat?
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    LAUNCHER: Nevím jak u Samsungu, ale ono to s tou mezinárodní zárukou občas dopadne tak že český autorizovaný servis to odmítne s tím že to není výrobek určený pro náš trh, to si pošlete tam kde jste to koupili. Ale většinou pomůže poslat stížnost na centrálu jak to teda je s tou mezinárodní zárukou, místní servis od nich dostane pojeb a pak to nakonec přijmou, ale jsou děsně nasraný.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    NAVARA: Melo by to mit mezinardni zaruku 1 rok. Praktickou zkusenost nemam. Samsung z Amazon US zda se posila do CZ.

    https://www.samsung.com/sec/support/guarantee/InternationalWarranty/
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    Jak moc je problém koupit dragon verzi třeba na amazonu a pak provozovat u nás? Bude servis případně dělat vlny (a třeba turisti nebo expati mají smůlu) nebo to vezme a opraví?
    OODOOW
    OODOOW --- ---
    LAUNCHER: Jako nejsem si jistej, že to je v Exynos vs Snapdragon, viz třeba tenhle post https://www.reddit.com/r/GalaxyS22/comments/syz8bi/s22_exynos_battery_regular_usage_3/
    Zkusil bych to nějak odladit, vypnout 5G a zjistit, co tam tolik žere. Uvidím až dostanu svůj.
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    LAUNCHER: Taky si myslím, ale nevím jak se mi chce sázet na to, že to odladi.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    OODOOW: Mam z toho blby pocit, ze nemaji odladene Exynos verze. Protoze moje Tab S8 Ultra - jako snad vsechny jejich tablety Snapdragon 8 gen 1 - je krasne rychla a nenasel jsem jediny bug.

    Nezto moje S22 Ultra s Exynos ma (mela) nekolik problemu, z cehoz dva vazne, viz nize.
    OODOOW
    OODOOW --- ---
    SMOKY: No, to je docela strašný. Tohle museli přeci u Samsungu vědět, že jim to lidi omlátí o hlavu. Musí tam být nějaký bug, co žere baterku. Procházel jsem reddit a tam jsou SOT časy od 2h po 6h. Dost se to liší.
    DEB
    DEB --- ---
    SMOKY: hele ja mam x let s9+ dual a baterka mi vydrží stejne jako iphonu 13 co ma muz

    uplne bych si nemyslela, ze je ten iphone nejakej ultra zazrak
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    Stav u me:

    Tab S8 Ultra - Nadseni, sedlo mi to, problemy zadne. Na neco je to lepsi nez 12" a na neco horsi nez 12". Ale 12" jsem miloval a 14" miluji take, jen z jinych duvodu. Na masivni pouzdra se ceka, v tom beznem pouzdre od Samsungu jsem to jeste nerozbil.

    S22 Ultra - Pres tyden v reklamaci, info od Samsung.cz zadne. Reklamaci resi nejakych jejich partner a odkazuji vas na nej, coz je nic moc. Nekoupil jsem si to u partnera, koupil jsem si to na Samsung.cz . Status reklamace na webu partnera je "zpracovava se".

    Priste to budu brat na Alza.cz , beru tam skoro vsechno, obcas neco reklamuji a mozna ze i kvuli memu obratu tam vzdy reklamace na jednicku. Jasne, sezenou to pozdeji, ale ten opruz se Samsung.cz me nebavi, at si tam laskave uklidi.
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    SMOKY: *když vezmu do ruky manželky iphone
    DEB
    DEB --- ---
    LAUNCHER: ja bych to nedala, vzdycky mi uplne tecou nervy, kdyz jsem nucena pouzit pracovní iPhone

    a planujete nekdo S22+?
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    LAUNCHER: Já jsem zvyklej na Android , měl sem Galaxy S1, S3, S5, S8, S10 a teď S22. Nechce se mi přecházet na jiný ekosystém, když není do ruky manželky iPhone, tak sem z toho nasranej. Ale v podstatě u telefonu používám web, foťák, WhatsApp, Messenger a mapy. Takže je to spíš otázka zvyku. Ale když vidím, že IPhone 13 pro je stejně velkej, ale baterka tomu vydrží jednou tak dlouho a fotí to líp, tak mi nedává moc smysl se trápit. Ale ještě mám týden na vrácení, tak tomu zkusím dát šanci. Prý se to několika dnech zlepší.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam