• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HASHSamsung Mobile
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    LAUNCHER: no dobře. obdobnou službu mám. ale nějak nechápu?
    oni píšou že je to zadarmo? koukám na to pdfko a nějak sem to z toho nevycetl. myslíš tu assistance, ne?
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    JOHN_LENON: Nemáš pravdu, např. z vlastní zkušenosti Záruka mobility u Škodovky: https://www.skoda-auto.cz/servis-a-prislusenstvi/zaruky-mobilita
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    LAUNCHER: tak o přístupu to není, ten je v klidu. jen nepujcujou auta zadarmo.

    konec offtopicu
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    JOHN_LENON: Když kupuji prémii, tak očekávám proklientský přístup, ne minimum dané legislativou. Přístup tvého autosalonu mě také překvapuje mmch, kdyby to neřešil ani jeho šéf, kontaktoval bych zastoupení/automobilku. A nekupoval bych auto s nepříjemnými dealery nebo u nepříjemného dealera (k doptání v autíčkových boards na Nyxu i jinde).
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---

    Nutnost dělat Factory Reset po OTA update na řadách S22/S21/S20 a Tab S8/Tab S7

    12 hlasy od 11 respondentů

    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    MCKIDNEY: Android mám od roku 2010. Doma provozujeme: 2 telefony (+ 2 občasně), 5 tabletů, 1 Android TV.

    OTA, po kterém by mi přestalo něco fungovat jak popisuješ a já musel dělat FR, si nevybavuji.
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    SMOKY: proc? zákon platí pro oba případy stejně. 🤷‍♂️

    To, že někdo ti dobrovolně půjčí něco zdarma je proklientský přístup, ne povinnost.

    ale díky, nevěděl jsem.
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    JOHN_LENON: Tak srovnávát auto a telefon je trošku mimo

    Moje Galaxy | Samsung CZ
    https://www.samsung.com/cz/support/mojegalaxy/
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    SMOKY: z logiky, kdyz jsem uplatnoval reklamaci na aute, tak ne.

    technik mi vysvětlil, že jakej by byl argument mi půjčovat auto zdarma, kdyby mi třeba ve finale reklamaci neuznali?

    ale jinak auto si půjčit u nich můžeš, jen za to tvrdé platíš


    s telefonem to bude asi obdobný, jen nevím jestli budou mít nejakej telefon na půjčení
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    JOHN_LENON: Nedají ti po dobu reklamace náhradní telefon?
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    JOHN_LENON: Tocarni reset, stejne ti to reknou i u reklamace. OTA update jsou stejne jako zaplaty z XDA pred lety. Kumulativni a neberou ohled na historii nastaveni a zaplat. Dejou se hrozne veci jako nefunkcni touch, reader, repro a pak mnoho zvlastnich sw bugu.

    Pak urcite reklamovat, peotoze takove zamrzy nejsou normalni ani na nestabilnich chipech jako je novy pixel :)
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    jo. asi mi nic jinyho nezbude. pořád naivně doufám, že to zachrání nejakej update, ale pomalu se smiruju s tím, že to odnesu do samsungu.

    bohužel to ale znamená vyřešit si na dobu reklamace náhradní telefon.

    a teď co, koupit jinej?
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    To bych asi dal na reklamaci, není normální
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    No hele vrchol byl někdy v úterý, přišla mi zpráva na whatsapp - rozsvítila se zamykací obrazovka a v tom zamrz. nešlo dělat nic. jen svítil. takže tvrdej restart.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    S22U: System mi ještě nezamrzl. Po posledním update zatím bez slowdowns a bez ticha při hovoru - ale moc tomu nevěřím.

    Těch bugs (ještě budou?) je škoda, mimo to mi ten telefon opravdu sednul.
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    NEVILL:
    JOHN_LENON:
    Tak system mi ani jednou nezamrzl, divny.

    Baterka je slaba, ale pro mne lepsi nez u S10. Bezny pracovni den nabijim rano do 85% a vetsinou dalsi rano pripojuju do nabijecky z 20% . Ale ja moc do mobilu necumim, tak 1-2h denne.
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    NEVILL: jo, asi smůla na kus.
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    JOHN_LENON: Teda musím zaťukat na dřevo, ale mně na S22 systém nemrzne...snad jediný co mi vadí je ta baterka, režim na ochranu baterie kdy to nabiju jen na 85% je pro mě v podstatě nepoužitelnej, s tím mi ten telefon ráno umře. Na 100% dejme tomu, ale čekal jsem víc a nevím jestli to úplně vychytaj nějakými dalšími aktualizacemi.
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    ja teda musím po třech týdnech říct, ze s22 byl omyl. slabá baterka mi tak nějak zásadně nevadí, ale ten nestabilní mrznouci systém, to je teda fakt spatny.

    po restartu to vždycky zmizí, takže restart každý druhý den.

    tri roky stará s10 to nedělala. :(

    ach jo. počkám do podzimu, jestli nevybehne iphone s USB c a tohle případně prodám.
    DWAY
    DWAY --- ---
    Ja cekam az vyskoci nejaky horor na s21 a pak asi bude papa Samsung.

    A muj s20 ma mati. Takze to bude taky dojeb. Jeste ze sem ji ho dal zdarma bo bych se asi hambou propadl.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam