• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DRASTICSU Kouzelnýho Kokotoče
    MASOO
    MASOO --- ---
    Obdivuju Vaše nervy s těma plečkama!
    KRISHNA
    KRISHNA --- ---
    JAMES23: já mám stažený všechny do kompu a parsuju si to bashem no, výhodou premiovky navíc je, že ty soubory jsou asi 10x větší, takže jich neni tolik, ale Karel už se přiznal, že se akorát podíval do nastavení přátel a zjistil, že ty, co nejsou podbarvený žlutě nejsou jeho kamarádi, tak to napravil :)))
    JAMES23
    JAMES23 --- ---
    KRISHNA: v těch zálohách? no potěš, vždycky když tam něco filtruju tak chvípám, jedině jestli jsi mu na to nenapsal nějakej PHP scriptík :D
    KRISHNA
    KRISHNA --- ---
    SPIDERMANOLOG: nebo si v poste vyfiltroval vsechny lidi, co si ho za posledni rok pridali a rekl si, ze jim obetuje par vterin zivota a taky si je prida? :)))
    NOPOLICE
    NOPOLICE --- ---
    DRASTICS: přiznám se, že mi tajenka chvíli trvala ;)
    SPIDERMANOLOG
    SPIDERMANOLOG --- ---
    DRASTICS: krásnej mozeček :-D



    ps - tolik přidanejch přátel jsem na nyxu už dlouho neviděl - acid dobrej večer :-P
    DRASTICS
    DRASTICS --- ---
    tak at to mistni maj taky s nakym predstihem, rukopis je snad jafnej



    SPIDERMANOLOG
    SPIDERMANOLOG --- ---
    DRASTICS: parádní koloufotoč! ;-) hned bych tam taky vlezl .. a pak hurá dolů, ale musíte mě chytat - ne že mě necháte zase spadnout až na zem :-P
    DRASTICS
    DRASTICS --- ---
    DZENDA23
    DZENDA23 --- ---
    DRASTICS: respekt
    DRASTICS
    DRASTICS --- ---
    povinne

    Selský rozum - Žlutý baron - Pravda o Andreji Babišovi - (2017) - fullHD - TOP KVALITA
    https://www.youtube.com/watch?v=ZSc9fEDs-UA
    KRISHNA
    KRISHNA --- ---
    TATONKA: jojo, mě to zpříjemnilo jednu cestu do práce a jednu cestu z práce, než jsem to přelouskal.

    DRASTICS: čoklama a pytlíkama se netrap, hrubek tam máš mnohem víc :p
    TATONKA
    TATONKA --- ---
    Je to dloubhy, ale vyjimecne musim uznat, ze se to da cist, a ze to je i celkem dobry cteni.
    N_I
    N_I --- ---
    2-3 odstavce tam prece jsou..:)
    MASOO
    MASOO --- ---
    SIMSALABIM: stacily by odstavce:)
    DRASTICS
    DRASTICS --- ---
    DRASTICS: ty kravo * čokly, pytlík . . . . fuj fuj
    QYDO
    QYDO --- ---
    Tl;dr
    SIMSALABIM
    SIMSALABIM --- ---
    Tvl takovejch pismenek? Nechces to vydat knizne? ;)
    DRASTICS
    DRASTICS --- ---
    Caune, mam tu par zapisku z cest.

    Nekdy kolem 7. srpna jsme se svolali na hale. V tydnu pred vyplutim umrela modra Iveta pod Sašovo kormidlováním a servis sdelil, ze je pruser v motoru a ze jen za rozebrani by se zaplatila horentni suma presahujici cenu plavidla. Fajn, na podzim se budem mit co učit. Jediny petimistny káro kurvadrát. Kamos slibuje pujceni osobaka, ale neobjevuje se ani v prubehu dne, krz vecer posila nejaky zmateny zpravy o zatahnutym kamosi za mařenu v krvi a ve 2 je vypnutej. Aha, sliby chyby. A nas tam o 5 zadků víc, než se vejdem. Nezbýva než zapnout bazoš.cz a vyhledat nejlevnější vraky. Na výber filcka za 6 , suzuki (u)baleno za 7 - kombík, a pak este drahá 4kolka už nevim co (ta by byla na plazi vcelku vhod). Samo ze misto je nejdulezitejsi. Ve 3 usiname a rano nam z Rakovnika dovezou na Zlicin baleno, ktery sice moc nebrzdi, ale za to ma peknej dvojitej nastavec na vejfuk, co řve jak debil, k tomu lebku a zkrizeny prenosky ala hnaty, aby jsme jo vypadali, ze jsme jasny. Tem lidem je uplne jedno, co si udame s prepisem, esli udame povinny, kdyz to maj porad na sebe napsany, zadnej podpis, zadna smlouva, vcelku cumim. Cestou ze Zlicina do Komoran Bill dostava litr pokutu, že je bez znamky v Radotinskym tunelu na okruhu. To jsou kurvy. A my o litra chudsi, pac znamku stejnak musime koupit. Okolo poledne se tedy vydavame na cestu. Vcelku bez problemu dojedem do Breclavi, kde davame nakupy na cesty a posledni levny tankovani u Tesca, kde jsme loni touhle dobou prekempili na parkaci. Nakupu se nezucastnuju, pac mi puka hlava. Chvilkovej chrupec pomaha a uz vyrazime, obohaceni o Buqu s Marcelkou od Opiďáků s tranďakem. Nutno zminit, ze prichazi tma a nam nesvitej zadni svetla na krabici (to je nazev pro skrinovou Ivetu). Kupujou se nejlevnejsi svetla na kolo, ktery se narvou do krytu zadnich svetel. Kolem pulnoci nabirame kamose Jannise v Blave, co dohasil vlakmo z Vídně. Opet znamost z lonska. Tím kompletujem naší 17člennou výpravu o 3 ivecach, tranzitu a jednom kombiku a mažeme do Maďar, kde hodláme zakempit. Na hranicich resime viněty a vyjizdime, kdyz tu si nas stahne celnik. No a ty vole to nechces. Proc te doprdele kontrolujou Slováci na výjezdu ze svý země? A eště si k tomu vemou čokli, který po prohlídnutí prvního auta prostřídaj. Vzhledem k tomu, že jsme si vezli nemálo zásob, jsme měli solidně stažený řitě, ale esli jsou cviceny na lidi, vybusniny, nebo maj mit jen psychologickej efekt, jejich čenichy byly vůči našim kontrabandům slepý. Kus za hranicema sjíždíme z dálnice a kempíme na poli. Matrace 5x5 metrů, jedno lože pro všichni. Rano hákujeme agro místo červený (Céčková Iveta pětituna) za krabici, pac nechcem platit 4nápravovy Cecko, ale platime jen dalnicni poplatek za přívěs za B. Přehasíme maďarsko, několik vinětokontrol z mobilní jednotky na mostech nad dalnici (fízl auto s velkou kamerou - proc tu mame kurva mítný brány za miliouny?), jednou osobni čeking na výjezdu z benzinky - proste berou kazdyho. Este ze jsme z obliga. Celodenní peklo v pretopenejch dodavkach pod zhavou koulí. U dvou ze tří aut je díra u šaltpáky a všechno vedro od motoru, včetně výparů, proudí do kabiny. K večeru přejíždíme do Rumun. Na hranicích vtipnej celník, co vypada jak Gigi D Agostino, včetně podobnejch brejlí. První auto projede. Me se uz pta - Taky festival? Jo jo. A este mi dovol otazku, nevezete nejakou Marijánu? Zrovna jsem byl zhulenej jak paprika, taxem co nejvic vazne odpovedel ze fakt ne. No moc mi neveril. Nevim, esli se ptal proto, ze nas chtel zatahnout, nebo spis proto, ze by si fakt rad zahulil a nema tam kde sehnat. Nejak nezvladame koupit rumunsky viněty, což me vcelku stve, protože jsou dost levný a nestalo by mi za to to resit. Kempíme na super fleku u řeky ve vesnici Pecica. Davame dokonalej hodinovej jam na bubny, s didgeridou, rumbakoulema a nekdo tam zkousi i brumli. Druhej den zde stravime celej a vecer se vydame zas smerem dal, abychom byli blizko mistu, kde ma bejt Rotek. Nakup v Temešváru (vtipny brat asi 70 5l barelu vody, kdy se cela posadka otoci 4x), výměna prázdnýho kola - již podruhé a pak spaní pod větrnou elektrárnou. Chvilku se pyskuje, ze to moc huci, ale rano si kazdej libuje, jak to vlastne bylo uklidnujici a ze se spalo dobre. Vyrazime smer GPS point, kam dorazime asi prvni ze vsech a ackoli kilak od mista mejdanu,tak musime cekat, nez se to tam potvrdí, pac nevime kudy presnepo loukach a kopcich. Kdyz uz mame lokaci, vyrazime na flek. Jenze kolona se zas rozpada, predposledni auto nepocka na dohled poslednimu a Sasa s Cervenym s agrem míjí odbočku. Nasledně se otočí a cestou do kopce ho zablokuje traktor. Jelikož je línej, říct pár autům, aby hold scouvali a on moh odcouvat a znova se rozjet, tak upálí spojku. To je super věc, takhle v horách v Rumunsku.

    Rotek - auto budem řešit halt po mejdanu, teď už jsme na místě. Pri vjezdu nas jeden vtipalek z moravy s merglem chce jakoze popohnat, a tak drcne do balena. Takze abychom na cestu zpet byli este min napadny, tak mame prasklej a padajici zadni naraznik. Slibuje hory doly, jak sezene novej a nakonec ani nedosel dat tech 5minut prace a akuckou, samozavrtnejma sroubama a gafou napravit co natropil. Potkávačka se system teror, freetek friends, doráží i rockstar gang alias zkouška zvuku a začíná se stavět. Musim trochu zalobovat za louku kde parkujem, oproti tomu ustupuju, ze stage nebude stat a mirit smerem s kopce, ale ze bude stat smer dokopce. Mejdan se rozjizdi, ale ouvej, zacinaj výpadky agregatu jak na ceskym teknivalu. Nevíme co s tim, tlumim zvuk, nepomáhá. A tak pokaždé, když už se před bednama udělá aspoň hlouček lidí, padá zvuk a hlouček mizí. To je k breku. Nevíme. Přes den opět vedro a tak zajistíme trochu krytí. Odpoledne přichází ale obrat, že jsem nechápal. Takovou smršť sračen, jsem na technu nikdá nezažil a vlastně možná celkově nezažil. Vichr, že nás doslova sfouknul. 3/4 hodiny se snažim držet s Lachtanem plachtu za bednama, která se nakonec stejně odřízne. System teroru nachcije do hlav. Prochcanej a zmrzlej, pac jsem jedinej v triku, kratasech a pantoflich vylezu pred stejdz a tam spoust. Posledni misto vzdoru velkej vojenskej stan, jez drzej 3 lidi vypada ze prezije 50 na 50, prosej me at sezenu nekoho na pomoc, ale nikdo nikde a ja uz na to nemam. Bar uplne v troskach a dezolátu, nikdo na nem, obri banner plachta roztrhlá ve dví, vsechno promoceno, dva lidi se tam krcej pod plachtou, beru kasu a vidim, ze to nema absolutne cenu, vsichni zalezly. Lezu do dodavky, kde se tesna asi 10 lidí, prevlikam do suchyho a nechavam vse osudu, zivel ovlad situaci. Tezkej respekt stejdzi od vedle Swamp/DWC/Transky/FDM/rumuni.... co stale hraje. Kdokoli prijde k nam k baru, muze si vzit cokoli. Usinam. Budim se a vylezam, slunecno. Mravenecci vstali a zacli znova budovat. Na baru kafe, nic nezmizelo, uz se delaj tousty, hned tam je trocha pozitivna. Party se ale zacina stavet nanovo. Oproti beznemu, kdy dest pada na zem vertikalne, ted bicoval horizontalnim smerem a nachcalo vsem do repráků. My mame sice hluboky spodky, ale středy v satelitech jsou mokrý. Ostatní maj v bednách kaluže. Potichu se zapíná zvuk, doufaje ze postupnym zahřívánim se to usuší. No asi u 5 repráků se odlepuje středový bříško. 2 jsou total dotrhaný. Au. Na hovna je i novej nuzkovej stan. Pulhangar sapita je odfouklej a zohybanej hlavou vzhuru asi o 15 metru dal nez stál. Nova plachta ma utrhany oka. Zbytek party uz probiha vcelku vklidu. Noc strida den, den strida noc. Pochuzky po mejdle, jez bylo hezky roztahly, odhadem 1500-2000 lidu, dle myho o tretinu az pulku vic nez loni. Pekne se vychrapat a parit a jist. Dokonce jsem byl prozkoumat dost zarostlou usedlost, kde driv meli vsechno, chlivek, slepicak, malej sad okolo, stodolu a kadiboudu, kterou jsem se jal využít. Vsude ale 2metrovej nalet kopriv a bodláku, hodila by se mačeta na lepší průzkum. Nedalo mi to a krze malou dirku v okne jsem si klackem posunul obrtlík naspod a nahore okna a infiltroval dovnitr. Nasel jsem tam dvdcka ceskyho porna a ceskou lekarnicku, snad nejaky letovisko českýho Rumuna? Elektromer porad jel, ale ikdyz jsem nahodil pojitsky, neslo svetlo, takze byly asi este nekde nejaky. Na pamatku jsem si vzal takovej slamenej sombrero klobouk a pekne po sobe vse zavrel. Bylo to asi jen 10 minut pesky na vrcholu kopecku pod kopcem, kde jsme meli stage a tak jsem se tam vydal posedet do boudy i priste, ale to uz byl nekdo nasquatenej vevnitr a vcelku se mi tam nelibilo, pac si myslim, ze to byli naky neotesanci z mejdanu. Party hojne navstevovaly mistni babči z vesnice s napeklejma pirohokoblihama s bryndzou misto marmelady a dalsima mistnima vyrobkama. Zadny debilni stezovani, ja nemuzu spat, ale pekne vyuzit situace, nebejt linej, umet neco a hned to prodat. Rek bych ze si tam prisly k dobrymu bakšiši a tak to ma bejt. V nedeli se doprijeli postavit i Dimension. Jelikoz měl následovat dalsi mejdan v patek, meli jsme pred sebou nakejch 600/700km a system teror chtel odjizdet, uterek byl na baleni jasna volba. Bohuzel to neprislo moc lidem dulezity a tak spali bud malo, nebo kalili a futrovali moc, kazdopadne v utery se balilo jen ve 4-5 lidech celej den a vyjizdeli jsme az za tmy, tech 5 bylo z pristupu ostatnich dost nestastnejch a pak se to par dni resilo. Pres den jsme tam este zkouseli vyresit spojku. Pred matku na lanku se hodil prodluzovak v podobe USka (Universální Stahovák, jak jsem se dnes dozvěděl - dík Paniko). Tim zacla spojka trochu zabirat a snad to dolu z hor zvladnem. Agro predavame Pospovi. Soucasne jsme si zaplatili 250,- dědouše, co nasi cervenou vytah traktůrkem. A že to dal takovej ford starej malej piňďa, jednou málem udělal kotoul vzad.

    Prejezd k móři - Noční sešup zatáčkama totálně vykurvenou děravou silnicí byl teda záhul. Až dokud se nedojelo k benzínce. To byla jediná možnost, jak nebejt na celou noc lapen uplně bez nafty. Dostávám sprcáno od Billa, že jsme byli dohodlí, že jasně jedem k řece, ale já jsem komunikaci vnímal tak, že se domluvíme až právě dojedem na benzinku, kterou musime stihnout nez zavře. Po utrate asi 8tisíc za nafty a 2k za sracky typu energitaky, ciga, bramburky, nas obvinej, ze jsme jim ukradli jeden pitlik bramburek. WTF? Cekujou to tam ze zaznamu a nekdo ma potrebu jim neco vysvetlovat, vubec nevim, proc se nenasedlo do aut a nejedem do piče. Tak se popojelo eště 100km a pak spěšný přespání v ňejakym industrialu u přístaviště na řece hned vedle hlavního tahu na velky posteli z matrací. Kazdy den rano se musi prifouknout kompresurkem predni kolo u bílý, protože uchází. To je takovej ritual. Billovi se za cesty otevrou dvere od bílý. Nevim už jestli vypad nějakej batoh nebo ne, dve auta se otacej a vracej a Bill mizí. Lidi zas prskaj, cože je debil, že se zničehonic otočil kamsi zpátky, ale stejně tankujem a nakonec se potkáváme. Bill přiznává, že se na nás vysral a jel se vykoupat do nějaký řeky. Pri prujezdu jednim mesteckem se mi kurvi spojka a prestavam radit. Behem snahy o opravu nas oblazuje postarsi Rumun, co bydli pres ulici. Donáši šťávu a dalsi veci, je hodnej. Moc nevim jak to probiha pac lezim pod autem, ale dostava od nas za odmenu Kokotočí tričko, který mu velice sluší. Odtahujem se asi kilak k servisu Dacie. Vtipnej pohled, kdy je popredi prodejniho salonu Dacie obložen Ivecama. Problem je nasledujici. USpaska sjela. Staci dat jakejkoli distancor pod matku a muzem asi dal jet. Jenze ten Rumun, co nam s tim pomahal na mejdanu utah matku tolik, ze byla nepovolitelna. V celym ohromnym servisu dacije, co meli vzadu za prodejnou, kde bylo asi 20 mist na opravu aut a 30 mechaniku nemeli wisegrip, kterym tu mrchu chytit. A ze by nam to pomohli opravit - ani nahodou, nemaj cas, nechtej. Najednou tam prijede nejakej chlapek, ptam se na wisegrip a on teda, ze by se kouknul. No a zacne makat. Neumi ani fň anglicky, takze ackoli se mu snazim asistovat, je to kostrbaty a moc mi to nejde. Dorozumivacky rukama nohama. Matku samozrejme urve, ale jelikoz je sikulník, vytahne si spojkovy lanko pred haupnu, stáhne, zkrátí, znova nasadí závit, pod autem udělá asi 10cm dlouhej distancer z 5 matek a dvou ořechů goly a ukáže mi, jak mam správně řídit, aby to ta spojka dojela – typuje ze by to mohlo dat tu cestu na pobrezi a zpet do Čech. Behem ty hodky a pul co to zmakne, se postupne kolem utvori kruh asi 5ti rumunu, tak jim kupujem pivo a jsme radi, ze nam pomaha. Nechávám mu asi pětikilo a vyrážíme. Donekonečna ujíždějící Saša obere svou posádku o jídlo v rumunskym fastfoodu. Po srazu se slejzáme a vybíráme trasu k Bukurešti. Dneska už vím, že jsem nevysvetlil, proc musime drzet kolonu. Iveca jsou skvělý auta, ale to, že jsme pod nima (hlavne Bečvi) mesic a pul lezeli nic neznamena, pac je na nich este prace na pul roku minimalne a zatim probehly jen opravy vyskytnuvších se problémů, nikoli pečlivá příprava. Poruchovost je skoro denní chléb a nejistota dojezdu je důvod pro držení se jeden druhého. Primárně proto, že všechna výbava k opravám, včetně rezerv je kvůli zasedacímu pořádku a dobrému přístupu všeho potřebného jen v jednom autě, druhak proto, že když už se něco posere, musim to řešit většinou já objizdenim okolo, shanenim a domlouvanim a tak bych se musel vracet a tretak je treba prave k tomu shaneni a objizdeni druhy fncni auto. Vydavam se prvni, snazim se drzet rychlost 100, je to tak nejak obstojny, abychom nekam dojeli a soucasne je to rychlost, kterou vim že všechna auta zvládaj. Ale vážně nechápu, proč bud ty vpredu ujizdej, nebo se ty vzadu nedrzej, kdyz uz předník jede tolik, kolik ví, že to jde. Po chvíli, co me zadní držej na 70, po opakovanych zadostech na zrychleni a snaze popohnat je, oni proste nepojedou rychlejš a to už nezvládám a prostě ujíždím, už na to nemám. Bohužel mi zase někdo chytrej obral o nabijecku a me dochazi baterka. Ja si ale pamatuju, kudy najet na bukureští obchvat. Je to taková druhotřídka, ale pořád se vyhnete městu. Kde sjet vim i bez navigace, protože nam tam loni malem upadlo nedotahly kolo. A tak zastavim na prvni benzince a cekam. Cisla nemam na simkarte a tak dat ji do Misina telefonu nepomaha. Cekam esli zavolaj a oni nevolaj. Az za dlouho se spojime a zbytek samozrejme vjel nekam do mesta. Neda se svitit. Tankuju a vyrazim dalej. Ke Constante to je cca asi 300km. Na 100km mi zacina spojka prokluzovat a jakmile zvednu rychlost nad 50, zacinam uz pridavat na prazdno a zvysuju jen otacky motoru. Kurva, at aspon dneska dojedu k tomu moři. Cca po hodce jizdy vsak vkopci prestavam jet a koncim. Je to neskutecny, ale kolona me predjizdi v moment, kdy umira spojka. Dojedou na benzinku. Vymejslej sracky, rikam pojedte pro me. To trva asi 3/4 hodiny. Krabice tahne agro a tak me musi tahnout bílá (ano ridim celou dobu Ceckovou cervenou Ivetu, pac esli ji ma nekdo zkurvit, chci to bejt ja). Bila nema tazny a spojnice ramu je tak uhnitá, že kdyz jsem pod ni zvedal hever, tak se prohýbala a oddelovala od ramu. Vazem kurtu za lisťák a vyrážíme. Brzdy mam nahovno, takže je to docela risk. Na 3m kurtě, mě Saša táhnul 150km. Kolikrát i rychlostí 100km/h. Posádka spí a já si řikám, že todle je fakt risking par excelance. Trvalo to 3 hodiny. Místo, kde kurta lezla pod spzku, kam jsem se zameril, abych moh dotahovat lano jsem videl asi este dva dny. Este ze je Sasa magor jak ja, dali jsme to a kolem 4 rano dojeli do vysnenyho cile. To byla rybí restaurace, kde jsme loni zažili gastronomickej orgáč. Navíc je to hned u moře, takže můžeš během obžírání eště sem tam smočit břuch. Dali jsme tam dvě hostiny, jednu k snídaňo/obědu a druhou k večeři. Následně jsme byli asi jen 15km od místa párty, kam jsme ve čtvrtek pozdě večer dojeli a shledali se s Dimension a Zkouškou Zvuku. Rumunský Sleep Not píšou, že je podělalo auto a že stojej na dálnici 50 za Bukureští a že neví, esli to vůbec daj se zvukem. No ty vole, to bude taky paráda.

    Tuzla Beach Party - Ráno probuzení a že se teda postaví muzika. Jsme na vcelku křovinatym terénu, kde je jeden palouk pod písečnym něco jako útesem, divný polomolo či ramponájezd do moře s dost vytrhanejma prknama, ale pod nim je tak 50cm hloubka, na to že je to asi 8m od hladiny nevim k cemu to mohlo slouzit (nekdo rikal Redbull polety do moře). Plaz je z rozdrcenejch skebli, zadnej piseček a co 100m polozapadlej, krive do pisku zaborenej betonovej bunkr. Okolo jsou dve takovy chýše, v kterych jsou ženský, co tam kuchtěj a prodávaj ryby. Tešej se na mejdan že zaroběj. Stěna stojí, přijížděj Rumuni na plataku odtahovky prikurtovany bedny, stavěj svý dva sloupečky na kraj a rozjíždí se 4 denní mejdan. Saša vyrazí shánět náhradní spojku. Volá, že jí objednaj do druhýho dne a bude za 2500. Není zlý. Současně se bavíme, že nechcem ležet dva dny pod autem a ačkoli se Krishna nechá přes telefon slyšet, že to není až zas tak složitý, jakož pracný a my to eště nikdo nedělal, sehnal se týpek, co nám to za dalších 2500 vymění. Cestou na nakup a pro benal Buqovi na polňačkách prolítne tlumič podlahou až do kabiny, takže ten má taky o zábavu postaráno, páč bude muset sehnat svářeče, aby chytil horní část tlumiče zpátky k rámu. Na místo najížděj lidi ze všech koutů evropy, to jsem nežral. Takový skvosty co se ukazuje za káry paráda, vzniká městečko a jede to docela dobře. Až na ten zpíčenej agregát, kterej pořád padá. Ach jo. Až druhý den se na to Rumuni podívaj a řikaj, že altík nedobíjí. Tak to bypasujou po jinym drátu a že teda už trochu jo, rozhodej se zvuky, aby se trochu srovnaly fáze a poprvé od Czonspiracy jede mejdan bez přestávek. Střídá se paření s koupanim a spanim. Jak to hraje Rumunum je neskutečný. Maj nějakej profi zvuk, kdy basák je velkej asi 2m x 0,6m x 1,5m. Ty maj dva. Pohádka. 1 bedna 120 tisíc, nebo kolik? Bečvi nějak nezvládá sám sebe a připadá si, že sám dělá nejvíc a všichni dělaj málo. Jako má trochu pravdu, ale tim že odešel nepotrestal je, ale hlavně ty, co něco delali, že jich bylo zas o jednoho schopnýho pracanta míň. Zašil se někam kus od nás do křoví a nevylez 3 dny. Druhej den jedem pro spojku a odtahnem Cervenou opravari. Po několika mejdanech, kdy jsem vubec nehral jsem si zahral jednou asi 7hodin poradnej noční výmrsk, kterej jsem přes ránní klidný kyselosti přehoup až k skoro polednímu acidhousu. Jinak si chodil hrat kdo chtel. Hodne dni a nechutnejch vedroodpoledni odehral 50tiletej Venca z Moravy, vsechna cest a casto tezka chill muzika, deephouse, minimal a tak. Zahralo spousty lidu, vpodstate kdokoli si prisel strejchnout, dostal prostor. Tak to hold nekdy bylo dechberouci a jindy zase na to utect. Halt free je free. Dalsi den vola opravar a rika - hele kluci, ta vase spojka je mala, ta tam nepasuje. Nenechat nic nahode, jedem to tam proverit. Jedem Balenem, co nebrzdi a tak je dulezity jet 80 ve vesnici s rozestupem asi 20m za dalsim autem, vid Saso? Zenska pred nama najednou zaflekuje a uz poslednich 10m vidim, jak se ji podivame do kufru. Ja nikdy neboural, to se v mojem svete nedeje . . . . a hele, oni se muzou stat i veci, co se nedejou, ale prijdou z jinych svetu do toho vaseho, to je potom prekvápko. Zenska vylezla a misto aby vynadala nam, jenom si tak oddechla a oborila se na dedka, co ji strcil cumak z vedlejsky do pruhu. No my vime kde byla chyba. Ji nic, my promacklou haupnu. Este ze tak, predstava ze vola Benga, to nevim nevim, esli by strizlivost ridice obstala. Opravar nejlepsi cestnej, rek ze druhej den muze mit spravnej dil, za 3500 a este mi to ukazal na netu, ze to fakt tolik stoji, takze jsme rekli ano, malou jsme sice mohli vratit, ale jsou dalsi 3 Ivety a ono se to casem urco bude hodit. Rika, ze v pondeli vecer to bude hotový. Vracime se na zakladnu. Predposledni den nas prisli prudit nejaky otcove, ze tam kempujou a ze uz 3 dny nemuzou spat, ze prijeli az z rakouska a jezdej tam kazdej rok na dovolenou a ze zavolaj benga. No rekli jsme jim, at si odjedou kempovat jinam, nebo at to este jeden den vydrzej. Ona hrozba bengů byla takova nijaka, vedel o nas starosta a to neni jen tak. Tady, kdyz o vas vi starosta, je to casto pračůrák nejhrubšího zrna a snaží se dělat vše proto, aby uškodil. Tam došel a Rumunům nabíd, že po mejdanu pošle popeláře, co odvezou všechen bordel, když ho sesbíráme . . . . . . cháchá. Poslední večer si štrejchnu minimaly, co jsem nehral asi 3 roky. Ženský z chýší měli docela kšeft, aspoň teda ta horní příjemnější. Družbu se Sleep Not jsme neodbili, nicméně kvuli málo spánku a oslabení na mě asi jeden z nich krz šňup trubičku hodil nějakou virosviňu, kterou postupně onemocnělo asi 5 lidí. Dlouho jsem nezažil takovej chřipec a k tomu vprostřed léta. Hudbu jsme utli v úterý a zůstali zevlovat do čtvrtka. Bylo tam par fakt prisnejch speedorakušáků a jeden vyndák, co dovez kotě a strkal ho do repráků. Mysleli jsme, ze je jeho, ale potom, co ho tam nechal behat volne mezi krvelačnejma bestiema jsme se dozvedeli, ze ho nasel nekde na benzince a jen ho privez, aby ho neprejelo auto, mezi kterejma tam behalo. Zvedla se vlna potreby ho zachranit a odvezt do CZ. Rozhodne jsem odmital ho sebou brat a tak ho vzal Skfet a Misa hold mela svolena nechat si jej. Malem jsem ho mel doma, ale nastesti zustalo u Roberta a dneska maj kočičí lidé s Vale kočky tři. Utery a stredu, jsme si pousteli agro na večerní projekce, prvni den tak nejak sami, druhej dorazilo dost pozustalych cizincu, coz bylo prijemny. Dostali Šeptej s anglickejma titulkama. Nejako se k nam pridava takova sverepa cervenodredovlaska Marketa a dava to vcelku kontrast tomu, jak kdyz se nekdo chce zapojit a snazi se, zvlada sam delat vic nez nekdo, kdo s nama treba jede uz 14 dni a jen se necha tak vezt.

    Přesun na BGtek - Ve čtvrtek se vyrazilo, my opravený, Buqa opravenej (svařeno asi za 500?). Balenu byl trrrrpaskou pridelan plastovy asi 30cm konik na predek masky. Nakup v Mangalii. Dojezd na Rumunsko/Bulharskou hranice. Tady vcelku sranda. Celnik prochazi pred balenem a zastavi se a neveri svym ocim. Cumi. Pak zakrouti hlavou a jde dal. Asi za 2 minuty se vraci a uznale rekne hmmm, Ferrari. Smejem se. Projedem. Posledni projizdi krabice. Janek ji chcipne, otevre zadek a celníkovi se u nohou rozcákává ohromnej meloun. Nasledne prichazi moment, kdy nelze krabice nastartovat. Deje se tak proto, ze je nekde zkrat. Nevime kde presne, dost pravdepodobne v pojistny skrince, nebo nekde jinde,je to spojeno s nefunkci zadnich a pozdeji i prednich svetel a blinkru. (dneska uz vime, ze je uhnilej dratek a asi este neco k tomu). Po asi 20 pokusech me volaj, ja prijdu a nevim, auto me ma rado a nastartuje. Jedem. Typek u vinety mi nerozumi ani hovno, ja mu nerozumim uz tuplem a nakonec mi rika, at jedu doprdele, ze se nedohodnem a tak nemame placeno. Kus dal jedem dlouhej kopec, po nem benzinka. Chybi nam pulka vypravy. Krabice a Matousovo a Bukqovo tranziti. Volam a ze prej nejde nastartovat a stojej pod tim kopcem. Budem muset tahnout, kurňa. Libor s balenem chce jet, do Bulharska mu dolitla žena a slíbil ji, ze dneska dojede a tak mizi. Ja se vracim pro krabici, opet tahnem. Dojedem na benzinku, jsme zas vyflusany, zase spani na benzince, nejvetsi cikani na matracich. Rano vstanem dame kafe. Nevíme co. Vybili jsme pokusama o startovani obe baterky. Saša se z niceho nic sbírá a mizí, nic neřekne, telefon má vyplej. Tohle zas nedávám já. Eště že jsou tam kluci. Nastartujem se a světe div se, rano moudřejší večera, krabice se umoudřuje a vklidu nastartuje. Takže zase klasika, nafoukani kola. Taky jsem zapomnel zminit, ze pokazdy musime u bilyho pekne spojit dratky, pac svetla mame napojeny pres baterku natvrdo, jinak nemakaj. Do Varny to mame 30km; kde bude BGtek porad nic. Najednou vedle nas zabrzdi skrinovy Iveco daily II (milacek) a typek vola, pockejte u Varny, kolem 1 zverejnime kde to bude. Ze by orgové ? Vyrazime na cestu. Vime ze ve Scorpilovtsi to bylo poslednich 4-5 let a ze vetsina lidi uz tam kempi na plazi. Ale zas nechces jet nekam, kdyz by to tam pak nebylo. Nasledne prichazi fakt pruser. Jedu krabici a nejednou me pri sešupu dolu s kopce predjizdi bílá, pres dve cary protismerem. Rvu - co delas, oni z okna rvou nebrzdííííme. Kurvaaaaa. Dole pod kopcem semafor a na semaforu auto. Ty pico, to neubrzdi, nevyhne se, to je v hajzlu, oni to do nej narvou. Janek grandmaster zachoval cistou hlavu a rychlostma to skoro zastavil. Zajel ke kraji a cela posadka to rozdychavala. Vedel jsem moc dobre, co prozili a jak se cejtej. Totez se mi stalo pred rokem a pul cestou dolu z Prazskyho Posraní na Podolskou vodarnu. Nasledne jsme projeli Varnou a zastavili na docela hnusnej obed v bulharsky reštyce u silnice. Záhy tedy volaj, ze mame dovalit na misto, kde vsichni jsou, pac ostatni zacinaj stavet stage. Takze vyrazime. Dojedem na misto. Je zabranej stejnej flek, kde jsme byli loni. Jsou tu Comor Teror a Uniťáci, Dimension též. Potkáváme Krishnu s Tonkou. Samozřejmě mam přidělanou práci, jelikož Saša ujel, nenatankoval agro a taxem moh vyrazit. Brzdy u bílý budem řešit až po weekendu. Když jsme jeli pro naftu, na Benzině potkáme ty dva Poláky, co dorazili na Ukrtek. Jsme jim souzený a na agru je vezu zpatky asi 10km na vleku pred agregatem, doufam at mi nespadnou podel oje pod vlek jak se na ty ceste houpe - nejedu uplne nejpomalejs. Mezitim nas vedle od stage nejak zablokujou nakladakem a nechtej se hnout, taxe snazime dohodnout, reknem trochu bububu, ze esli na nas oni takhle, tak budou muset ocekavat nejakou reakci, protoze rekli ze jen chtej projet a ne nam zablokovat prijezd. A ze to bude nahovno, pac paxi budem vypoustet kola a sracky navzajem. Nakonec jsme se vklidu dohodli, typek popojel dva metry a vse bylo ok. Ja trosku pri otoceni odmrdal gumu od kolecka od Agregatu. Ach jo. Navíc se ztratil ten zohlej sroub, co to predni kolecko drzi k oji. Nasledne se teda stavi stage. Trva nam to vlastne cely 3 dny mejdanu, kdy to ale vyvrcholi vazne nadhernou noci, kdy u nas hrajou Tribal Ingeneers a vlastne to je jedinkrat, kdy se u nas utvori alespon jakys takys kotel. Vypada to fakt dobře, hutná temná atmoška, oheň v pozadí, světla krájej mlhu paprskama, jsem uz vazne unavenej, ale nemuzu jit spat. Sašu jsem poslal, at si behem party jde nekam premejslet. Stejne s nama mejdany netravil, tak to mohlo byt trosku oficialni, ale ze muze dojit zpatky v utery pri odjezdu jsem mu nabid. Buqa chudak neumel odjet z Tuzly a taxi protah vejlet o tyden dýl. V pondělí s Billem v balenu vyrazili napred. More paradni, cisty, super vlny, koupacky, plazovy válečky. Na mejdlu bylo cca 2x vic lidu nez loni. Vcelku hezky stagee, kazda neco. Parkrat jsem se sel potoulat. Vedle meli plamenomety, nakonci zas u FDM/swamp a spol nonstop kotel nejvic lidu, zaskakal jsem na trampoline, zahral fotbalek, pohulil naky jointy a poshareoval naky srandy z ostatnima. Jen mi obas pri obhlidce prislo, ze stage zavodej v tom, kdo bude hrat rychlejs. Komorackej gabbahardcore jeden den ráno u nás me taky dost bavil. Poklona soundu, kterej se celej v teplejch vytahal az na plaz. Jinac si myslim probehlo vse v poklidu. Jaká krása na pohled, to neni mozny, kolik se tu sjelo Dailyn II, srdce pri pohledu zaplesá. Dan konečně přišel na to, co že je Agru - alternátor prostě nedobíjí, je v háji, takze propojil dve autobaterky startovacima kablama, cely napojil na nabijecku a za 4 dny to nespadlo, nebo mozna jednou, ale to jsme nikdo nezaznamenal. Musim zminit martyria s motorovou pilou. Tak nejdriv, jsem dal ocuchat Becvimu kanystr. Nevedel jsem, esli je to nafta nebo benal. On rek ze benal. No tak jsem to smichal s olejem a nalil. No ono nic. Tak me napadne to dat este ocuchat Krishnovi a ten hlasi, ze je to nafta. Tak vylejem, udelame spravne. Pila naskoci, ale moc nereze a nakonec ji spadne retez. Ten se nazitri nasadi a spadne znova. Ty voe Bečvář, ten má smůlu, on ho nasadil opacne. Ale nakonec pila zdárně po zaškolení funguje ještě dnes. K tomu mejdlu nevim co dalsiho bych řek, takže se přesunem k odjezdu. Furt se me ptali kdy odjezd. Taxem rikal středa? Najednou ze by Liboru odjel s Billem v pondeli, coz se mi nepozdava, chci uzavrit cestovani spolecnym navratem a ne rozdelenim. Takze po trosce egohratek a citovym vydirani se dohodnem, ze v pondeli zabalime, v utery rano to dohazime a vyrazime na cesty, at jsme nejpozdej do nedele doma a mame este rezervy k dobru. V utery nas zastihne chcanec a taxe nikomu nic moc delat nechce, ale presto pomalu balime a kolem 2 odjizdime. Je to zhruba ve stejnej čas, kdy začínaj najíždět první benga, jeden k nam dosel, my mu rikali ze odjizdime, tak jen kejv a pohoda. Pozdeji se dozvidame, ze byly namatkovy stary na drogy, ze par lidi odvedli v klepetech a tlacej tam na vsechny at okamzite balej a vypadnou. Chce to na priste uz asi jinej flek.

    Návrat - Saša se vrátil, ikdyž jeho zkoušku překazil Libor, kterej ho domluvil, pac nechce ridit a ja to vlastne vítam, pac bych musel jet pres pul evropy s C + E, ktery nemam. Dojedem do Varny k Lidlu a zacnem resit brzdu. Sundame kolo a ejhle - prasklej kotouc od naboje, kterej zustal na zakouslym brzdiči. No tak jedu shanet. Dva vrakace (z lonska vim kde, kdyz jsem utavil starter). Ale nic, takze nakonec jsem nasmerovan na jejich neco jako Elite nebo Autokelly a po hoďce se vracim s dvema novejma nabojema aj destickama. Kdyz tam naboj davame, ty srouby nejdou dotahnout, furt zbyva 2cm a Becvi postupně utočí dva šrouby v závitu. No eště jeden a bude to asi problematický dojet dom. Tak jedu do bauhausu, kupuju novy srouby v ruznych delkach a po nekolika varovanich hlidacu parkoviste Lidlu mame nakonec hotovo a odplouvame. Je tma a uz neodvzdusnujem, brzdi to nahovno, ale oproti pred tim aspon trosku. Jedem a uz se mi zaviraj oci, dochazi nafta, ale musime dojet aspon k nejblizsi benzince. Brrr, par mikrospanku a profackovani, ale k benzine jsme dojeli, natankovali a prespime tu. zase matrace a cikanskej zpusob. Stve me ta nepohoda, kdy kuli autum a resenim neni cas vzdy ujet vzdalenost a vklidu este za svetla hledat kemping. Aby toho nebylo malo, pri otevreni kufru mi ten sundanej 15kg naboj starej rezavej srac spadnul na nohu, ja myslel ze se bolesti poseru. Usiname. Nutno dodat, ze abychom vzdy nastartovali krabici, je nutno tak 10 i 15 minut zkouset otacet klickem, nez se rozsviti baterka a teprv naskoci. Elektrika toho auta je uplne rozhasena. Bulharska hranice vcelku vklidu, jeden kokot tam vytvoril umelou frontu vedle nas pac nas chtel predjet a nasledne se tam srala druha fronta za nim do stejny kukaně, tak to misto 15 minut trvalo 40. Docela nas pobavila morbidne vyžraná prasnice, co seděla na umělý zábraně mezi pruhama, kterou svou vahou destruovala a prohybala o dobrych 30 cm a její prdel obtejkala snad všemi směry. Do toho se ládovala. Jelikož jsme konečně začli užívat vysílačky, co jsme sebou táhli, užili jsme si docela dost srandy na její účet. Na pul hodky se nam ztratilo jedno auto. Byli za nama a najednou tam nebyli. Telefony vyply, vysilacka mimo dosah. Nakonec se teda objevili, ale hudrovali jsme tam slusne. Paxme videli mozna cerstve prejetyho psa - mel nejakou zlomenou nohu a brecel a po trech pelasil do lesa. Je to smutnej pohled, ale nic s tim nenadelas. Jen 100m od nej lezel cerstve mrtvej dalsi. Jelo se co to šlo ale Karpaty jsou nemilosrdný a v Ramnicu Valcea nas zacla zastihavat tma. Pamatoval jsem si z lonska, ze na sever od mesta je reka a ze by nekde kolem ni slo kempit. Nasledne se zas ztratili dve auta a ja nasel takovy ne uplne hezky, ale za to relativne zastrceny mistecko v zaplavovy oblasti reky, kde se do ni vleva malej potucek. 4 lidi zrovna prozivali docela sracky at uz s chripajznou, nebo bolestma bricha. Najednou se objevili benga a ze tam nesmime bejt a co kdyz se zvedne voda a at jdem do hostelu. Ty vole coze? Tady voda tak mozna na jare, ted je sucho vole co kecas a nasrat na kempy a hostely, nechcem platit. Vyfotil vsechny spzky a vzal si nacionale, zavolal druhyho sefika, co umel anglicky, my ukazali pokoru, ze si chcem jen udelat ohen, uvarit, vyspat se a pomazem, takze jo, nezapomnel nas počastovat upozornenim, ze zadny odpadky a at si uklidime, ale pak odtahli a my mohli u ohynku vklidu spat. Flasku zeleny darem nechteli prijmout, zabednenci. Rano jsem tam svou blbosti, misto abych vycervikoval na pevnym podkladu chtel karu pekne otocit a dobre jsem se zahrabal. Uzili jsme Krishnovo verzi tahani z pisku na BGteku - zahaknout kurtu, vsichni lidi tahnout a po chvilce jsem byl venku jak ja, tak nasledne i zbyla auta. Matouš vyrazil napred, ze uz to daj na jeden zatah, nas cekaly este tri dny. Asi po 100km, me stopnul fyzl na dalnici. Jelikoz jsme furt tocili auta, nemel jsem u sebe ridicak. Taxem dostal prcacku, ze nemam pásy, ze mi nesvitej svetla a ze to je za 120€ za oboje a ze nemiti ridicaku je za totez, ale ze to mi odpusti a da mi jen 120€. Rikam coze takovou palku za pas, to nechci. Nasledne jsme teda kecali, ze v CZ tolik ani hovno, takze jaktoze tady taka darda a on ze to je Rumunsko. Pak nejak slevil na 60. No porad jsem se kroutil. A on at ukazu co vezu, taxem otevrel, vzadu jsem ukazal na desky a rexem, co jsme tam delali, tak zacal vyzvidat a sondovat a pak mi rika, hele jak ti muzu pomoc, rikam no tak mi dejte varovaní. On to nejde tady jsou kamery, ale vazne bych ti strasne rad pomoh. Az v ten moment jsem pochopil, jak ze mi to chce pomoc. Rikam a co kdyby jsme to udelali bez tiketky, treba za 30€ (moh jsem dat i min asi, ale nejak me to nedoslo) A on, to nebude problem, to by slo. Aha. No taxem vysmatral chechtaky a rikam, tak jsem za auto a on - ne to muzem klidne tady, to je snad u vas taky normalni ne? Rikam ze teda ne. A on co hrajem za muziku a co delame. Tak mu rikam mas fuckbook. On ze ne, ze youtube. Tak sem mu vytukal na mobilu kolotoc a uz mu tam nabehly videa z diktatu, tak rikal - ted nemuzu, ale az mi skonci smena, taxi to shlidnu, elektronickou muziku mam rad. Toho dne jsme k večeru dojeli zas k řece do Pečici, kde jsme kempili prvni noc. Paradni koupando, vecer u ohynku, uvaření. Vyspání do růžova, ráno budíček stádem békajících ovcí. Vyrážíme projet Maďarsko. Hranice vklidu a už jí šněrujem. U čobolů žádná kontrola, ale začíná chcát, dojedem do Břeclavi a bílá přestává dobíjet, zajdem na chálku a pak vymyslíme camp. Přežíračka a teda výhrot, že už to dneska dojedem. Moc jsem to nevidel, bal jsem se,ze odpadnu a jakmile jednou usinam, dokud se nevyspim, nemuzu dal, nechtel jsem spat zas vsede v aute. Ale v desti se mi taky uz moc kempit nechtelo. Zapomnel jsem ale poznamenat, ze krabici nesvitej svetla a kdyz jsem je predelal natvrdo na baterku, svitej jen dalkovy. No dost ridicu z protismeru to sralo a pekne nam to oplaceli, ackoli jsme se snazili prvnim autem aspon castecne zastinovat. Takze po celodenní jizde pridavame este pul noce tahu, Libor ridi krabici pekne z Brna, na to jak byl nervni mu to jde vcelku dobre pacholkovi. Nekdy kolem 3 hodiny ranní dojizdime na halu, ziví a zdraví, s bárkama ve stavu, jak kdyby se plavily z namorni bitvy a este schytaly divokou bouři, poniceny, plachty potrhany, zatejka voda, ale jsou zpatky v doku a muzeme opravovat. Na hale si na matrackach ustýláme a v suchu a teple spíme až do úplna, eště že to Saša hecnul. Trip zakončujem povídaním a vysvetlovanim, co nas bavilo, nebavilo, sralo.

    Auta - jsou to mrsky problemovy, mame vic stesti nez rozumu, ale jsou to milackove a nemuzou za to, ze se o ne dlouho nikdo nestaral. Nezanevřu.

    Lidi - bylo to setsakramentsky narocny. Oproti lonskym 4 kusum je 17 lidi az prilis, hodne usmernovani, hodne rozporu, do kterych je clovek namocen ikdyz se ho netykaj. Sam jsem byl dost ve stresu a vyhrocenej abychom vsade dojeli a byli vcas a nako to fungovalo. Tenzi jsem prenasel na ostatni a casto byl strujce nepohody. Za to je nutno se omluvit. Musi se zlepsit komunikace a to vsemi smery. Nadruhou stranu strasnej dík, všem kdo to někdy nějak někde táhli, zvlast Buqoi a Marcel z Opida a Matoušovi a Radanovi z Freetek Friends za nekonečný šichty za barem. Samozřejmě Jankovi, Mise a Chantal, našemu potěru, Pepemu. Liboru a Báře, Billovi a Léně, Bečvimu a Zuzce, Sašovi za ty věci co posunujou a ne vracej zpět, všem ostatním soundům a lidem co jeli s náma, djum a prispevatelum hmotnych i duchovnich statků.

    Zažitky a dobrodruzo - narocny to teda bylo až až, ale zazitku jsme neco pochytili a jiste bude na co vzpominat. Az pominou za cas naky ty negativa, jiste zustanou jen pozitivni vzpominky. Poznalo se hodne lidi, poznali jsme sebe samotny a hloubs sebe navzajem, Liborovo žena na vlastni kuzi poznala a pochopila, proc se muz furt vraci o tolik pozdeji, nez vzdy slibi. Ukazaly se chyby a ctnosti jednotlivcu a kazdej at se z teho sam pouci. Stalo to za to.
    MASOO
    MASOO --- ---
    :-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam