To jsem si včera dal s odvozem agregátu. Červená Iveta co nežhaví, tak pochopitelně dle očekávání vybila nabitou baterku dřív, než se nastartovala. Obvolal jsem teda kolegy z práce, jestli někdo nemá kabely, ale málokdo zůstává v práci do šesti tak, jako já, takže smolík. Chvilku jsem tam smutně koukal do sněhu v poli někde mezi Ikeou a Řeporyjema, protože blíž k civilizaci s dodávkou, co má vlek zaparkovat nešlo.
No a pak mě osvítil nápad. Rozebral jsem 380V kabely, který jsme měli pujčený k agregátu, nastartoval agregát, připojil kabely na alternátor agregátu a dotáhnul ho k baterce auta. Vykouřil jsem cigáro, který jsem neměl a po 3/4 hodině zoufalství jsem uplně vymrzlej zabouchnul dveře, abych zjistil, že nesvítí ani jedno z předních světel. Dá do toho čtyři rány a pár sprostejch slov to naštěstí opravily, aby mě pak o 300m dál vyblokovala jiná dodávka (mimochodem první auto za celou dobu, co jsem tam stál..) v kopci, do kterýho jsem se na sněhu s tim agrem a prázdnou dodávkou už nerozjel, takže couvačka po tmě z kopce na sněhu jak na saních, nic moc příjemnýho.
Navíc brzdy dělaj tak divnej zvuk, že jsem se na ně radši ani nepodíval, protože jsem se bál, že vim, co bych tam zahlíd (kotouč sjetej až na žebrování-chlazení) a to bych dál určitě nejel, kdybych to viděl, tak jsem radši celou cestu nebrzdil, naštěstí motorem to brzdí dobře.
To jsou furt samý dobrodružství, jak jsem měl červenou za celkem funkční, tak teď už si to o ní tolik nemyslim.