• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JANDOSZákulisí filmu - Vše co není vidět na plátně, filmové zajímavosti.


    Vše co souvisí s filmem.. Fotografie, videa a jiné zajímavosti z natáčení a zákulisí. Filmové technologie
    rozbalit záhlaví
    PUKPUK
    PUKPUK --- ---
    SPIKE411: Dokonce herci z Mandaloriana popisovali, že když pozadí jelo při scéně v lávovém tunelu a oni stáli na statické lodi, tak si při zastavení museli chytat aby nespadli. Tak reálné to na place bylo. O tom že jsou součástí prostředí a lépe zapadnou do role a atmosféry scény nemluvě.
    ARAON
    ARAON --- ---
    SPIKE411: V zásadě všechno to co jsi vyjmenoval. Realistické nasvícení přímo scénou pomáhá herce skvěle zapasovat do scény, není zapotřebí odstraňovat zelené odlesky ze všech chromovaných povrchů (speciálně u Manda celkem problém), výrazně urychluje postprodukci. A hádám, že pokud by do akce zapojili i podobný setup jako použil Scorsese u Irishmana, mohli by mít k dispozici rovnou i depth-mapu, která by výrazně pomohla s dodatečným doklíčováním věcí, které v realtime nebyly k dispozici. Ten lag je asi nepříjemný, ale u pomalejších záběrů, kde kamera nevyjádřil nějaké šílenosti, to asi nijak moc nevadí.
    SPIKE411
    SPIKE411 --- ---
    ARAON: Jestli mají lag 10-12 snímků, tak bych tomu říkal spíš near-realtime. :)

    I tak je to dost impozantní.

    Co to vlastně přináší oproti čistému zelenému pozadí (a klasicky vyrenderovanému pozadí v postprodukci), když musí mnohdy dodělat zem i oblohu a dočistit přechody?

    Realističtější nasvícení herců? Přesvědčivější herecké výkony? Je to pohodlnější pro režiséra / štáb? Zrychluje to práci a je to tudíž lacinější?

    Favreau vůbec zkouší pěkný vylomeniny…

    Disney’s New ‘Lion King’ Is the VR-Fueled Future of Cinema | WIRED
    https://www.wired.com/story/disney-new-lion-king-vr-fueled-future-cinema/
    ARAON
    ARAON --- ---
    Specialni efekty v Mandalorianovi pouzivajici Unreal engine a LED steny. Impresivni, kolik toho co jsem si myslel ze je praktickeho, je jen realtime CGI primo v kamere.
    https://www.facebook.com/groups/165380038268/permalink/10157078037478269/
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    STARSHIP TROOPERS PT.1 Creating Warrior ADI BTS 20th Anniversary
    https://www.youtube.com/watch?v=2cylNnCaUI0&feature=youtu.be
    ARAON
    ARAON --- ---
    "This scene with Luke, the X-wing, R2-D2, and the swamp monster was shot in three different locations and edited together.
    Two you would probably expect. The third, not so much.
    The first is the main scene shot on the Dagobah swamp set at Elstree Studios with the full-scale X-wing, Mark Hamill, R2-D2 and the full camera crew and divers. Divers were in position under the water to animate and control R2’s dome and periscope, as well as the swamp creature.
    The second, is for the physical launching of the R2 unit shell out from beneath the water line and into a net in order to film the swamp creature spitting R2 out through the fog into the forest underbrush. This was filmed on a stage.
    The third was a second unit pick-up shot of the swamp creature’s back rising up and breaking the foggy surface of the swamp water, and then disappearing back beneath it. This was filmed in George Lucas’ unfinished swimming pool."

    https://www.facebook.com/groups/crewstories/permalink/2780741658660369/
    ARAON
    ARAON --- ---
    "In Terminator, we pretended to build robots, but actually used stop-motion animation and puppetry and bits of animatronics. In Terminator 2, we advanced to digital animation and a full-standing animatronic with a range of motion, but we were still pretending to build robots. In Terminator 3, we actually built robots." - Stan Winston

    Enjoy this behind the scenes video from the making of the T-1 tanks at Stan Winston Studio for Terminator 3 Rise of the Machines (2003).

    https://www.facebook.com/StanWinstonSchool/videos/834476916587977/
    ASYD
    ASYD --- ---
    ASYD
    ASYD --- ---
    Halloween II
    SPIKE411
    SPIKE411 --- ---
    CHONGX: Už se na trojku těším za rok v Aeru. :)
    CHONGX
    CHONGX --- ---
    LUCIEN
    LUCIEN --- ---
    Neni to teda film, ale klip. Snad to nevadi, prijde mi to ale super...
    FRANCIK
    FRANCIK --- ---
    Nevím, jak to nalinkovat líp, tak jenom na Redditu.
    Nějaká běhací scéna z filmu 1917
    Scene from the movie, 1917. : PraiseTheCameraMan
    https://www.reddit.com/r/PraiseTheCameraMan/comments/en5s52/scene_from_the_movie_1917/
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    snad odpustíte, že to není úplně ze zákulisí. Ale zas teď víte, že je chino vždycky hladovej :)


    mobilni odkaz
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Star Wars: The Empire Strikes Back Visual Effects
    http://www.youtube.com/watch?v=ODZOSH4Gd2c
    DEVIL
    DEVIL --- ---
    Prometheus Making, Behind The Scenes Part 1 / Prometejs Uznemsana Filmesana, 1 dala
    Prometheus Making, Behind The Scenes Part 1 / Prometejs Uznemsana Filmesana, 1 dala
    https://www.youtube.com/watch?v=cBxT0zgYMQ4

    ceska tatra included 59:27
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    The Hateful Eight: Behind the Scenes Movie Broll - Quentin Tarantino, Samuel L. Jackson
    http://www.youtube.com/watch?v=ahwEErmqgy4
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    :D

    ASYD
    ASYD --- ---
    Celebrities Failed Auditions | Auditions vs. Actual Scenes
    https://www.youtube.com/watch?v=lx-dWsiG9KM
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    /Devil's Advocate (1997)
    - snad to neni moc ot. pekna fotka. nevedel jsem, kam s ni. kdyztak me smazte..

    NAPOSPAS
    NAPOSPAS --- ---
    Čeho všeho si člověk nevšimne při 20. sledování klasické vánoční pohádky:
    Die Hard 2, paní, co sedí v letadle vedle Holly (sorry jesi to všichní znáte a já zrovna objevil Ameriku)
    ARAON
    ARAON --- ---
    How 200 historic Hollywood backdrops were saved from the dumpster - Los Angeles Times
    https://www.latimes.com/entertainment-arts/story/2019-12-20/saving-the-lost-art-of-hollywood
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam