CUKI: asi zalezi jaky typ oken myslis, ale napriklad seitz nebude problem, jde o to, ze vzhledem k tloustce steny (vetsinou 50-100mm) je treba okno z jedne ci druhe strany trochu zapustit, tzn. premyslet pri rezani otvoru pro okno nejen o celkovem vyrezu ale i o sirce ramu. nasledne je treba plochu rezu zatesnit proti vlhkosti/zatekani, nejelepe laminovanim, tak jak je originalne osetrena cela konstrukce.
vetrani samozrejme zalezi na poctu a umisteni oken, a dalsich vetracich otvoru.
nevim co myslis akumulacni hmotou??
nicmene prave proto je to izotherm/chladirenska nastavba, prave proto je vyrobena a slouzi k udrzeni konstantni teploty. tzn ze pokud je uvnitr chladno a ty zbytecne nevetras, chladno zustava. naopak, kdyz se ti nastavba pres den naplni horkym vzduchem, zustava vedro dlouho do noci (coz je v lete jistou nevyhodou). tot jsou obecne vlastnosti tohoto druhu nastavby, at uz jde o nastavbu umistenou na vozidle, jako prives nebo jako naves.
pravdou je ze jezdit s privesem ci navesem neni nic pro kazdodeni jezdeni.
k cenam se vyjadrovat nebudu, vzdy zalezi jak a co kde koupis a v jakych rozmerech.
pro predstavu:
samotna pouzita nastavba bez agregatu, 7x2,2x2,1m = 35.000czk
jety chladirensky vzduchem brzdeny prives se dvema napravami bez agregatu, 7x2,4x2,3m = 50.000 czk
naves jsem nikdy neresil, tak nevim, ale verim ze pouzity pujde sehnat pod 100k v klidu:]