• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KRALIKlide z maringotek
    FOSSIL666
    FOSSIL666 --- ---
    Nebo trefit na strelce jako kamos, kterymu dotahli za nakladakem marinu dva borci nekxe od Brna az do Ceskyho Stredohori, bez technicky, v noci :)))
    SUOTAM
    SUOTAM --- ---
    jakmile nema technickou,tak oficialne nesmi vubec na silnici,
    auto bez technicky taky prevozky nespasej.
    ale samo to nikdo neresi. btw alianz mi dalo na prevoz i povinny ruceni na dva dny asi za 50 korun.
    NYA
    NYA --- ---
    KARAMARA: nejsem zadnej dopravní odborník, ale jsem si skoro jista, ze neexistuje žádná dočasná značka, se kterou bys mohl legálně táhnout 230km náves bez technické.
    Prevozni značky slouží na dojetí na registraci vozidla. A to holt u maringotky neodpředstíráš :)
    KARAMARA
    KARAMARA --- ---
    KARAMARA: s převozovými značkami můžeš přesouvat cokoliv jsem myslel. Viz dotažení aut, náklaďáku atd... určo to jde. Ale teda kdo to odtáhne těch 230km :)
    KARAMARA
    KARAMARA --- ---
    NYA: převozky?
    NYA
    NYA --- ---
    KARAMARA: takovouhle dálku to bez technické nikdo táhnout nebude.. musí na podval
    MIKEKT
    MIKEKT --- ---
    KARAMARA
    KARAMARA --- ---
    MIKEKT: nás před třemi lety vyšel podval na marinu 30kc / km. Lepší táhnout asi...
    PANPOSPA
    PANPOSPA --- ---
    MIKEKT: Tihle borci maji upravený atego odtahovku na převoz maringotek.. zeptej se jich

+420 702 071 444
    MIKEKT
    MIKEKT --- ---
    Ahoj máte někdo přehled kolik teď cca stojí 1km převezeni maringotky? Bylo by to Jičín - Klatovy. Jedná cesta cca 230km. Popřípadě nemáte tip koho poptat? Díky
    ANIKEVESTIFEX
    ANIKEVESTIFEX --- ---
    SMYSLOV: Dobrej punk, to teď frčí, dráhy jich teď prodávaj hafo, ale teda ne za 50k a obytný si z toho člověk musí teprve udělat :D
    HEINZZ
    HEINZZ --- ---