Jako člověka, kterej dělá v reklamě, mě napadlo nahrazovat NFC tagem QR kódy, který se sice začali používat docela hojně, ale sem hodně skeptickej k jejich bezpečnosti (každej blbeček si může vytisknout plato QR kódů, přelepit s nima plakáty alzy v celym metru a přesměrovat uživatele kamkoliv bude chtít - u toho NFC je pozitivní ta cena, která je vyšší než u QR.
Obecně ve svym oboru v tom vidim velkej potenciál v reklamě - kdo zaznamenal mall.cz kampaň v metru, že ste si mohli objednat kávovar přes QR kód. Tak si to přes NFC objednam a zároveň si to u čtečky na stejnym plakátu zaplatim. Tohle třeba u nás neni nic moc, ale kampaň, kterou udělalo tesco v korei (kde si lidi objednávali po cestě domu jídlo), tak to bylo hodně fajn..
Neni to zatim moc objevný, ale rozhodně to má velkej potenciál pro vtahování lidí do interakce s prodejcem...