• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ANNAWAPatchworkové rodiny
    Moje děti, tvoje děti, naše děti. Jaké je to v rodinách, kde se sešli partneři s dětmi z minulých vztahů? Jedno, zda spolu všichni žijete neustále nebo se vídáte jen občas. Problémy, možnosti, zkušenosti.
    rozbalit záhlaví
    EDERA
    EDERA --- ---
    ANNAWA: No jo, máš náskok. Já jsem začátečník. A občas tluču hlavou do zdi, jak jsem byla blbá a malovala si to na růžovo. Momentálně teda mám dojem, že největší problém jsou postoje nás dospělých k výchově. Máme v ledasčem dost rozdílné názory, dost odlišné metody, dost odlišný přístup a občas se nám stane, že nastavení toho druhého vnímáme jako naprosto pošahané. A ono přitom může mít (a většinou i má) svou vnitřní logiku. Naštěstí tedy jsme oba velmi komunikativní, takže si to zpravidla vyříkáme, objasníme, zamyslíme se a ... Jsem zvědavá, co z toho vzejde.:-)
    ANNAWA
    ANNAWA --- ---
    EDERA: já už mám ledacos ušito, ale stejně bych občas potřebovala nějaké kusy přešít :-)
    EDERA
    EDERA --- ---
    CHIMERA: Mně se ten výraz taky velmi líbí. A to ze stejných důvodů - sešít to dá fušku, ale když se to povede, tak je výsledek moc pěkný.
    Momentálně ale teda mám pocit, že se teprve začínám učit šít.:-)

CHIMERA
    CHIMERA --- ---
    Tak u nás přiznávám je to docela dobré.
    Já mám druhého muže a z prvního manželství mám 12-letého syna. S druhým mužem si rozumějí výborně, není tam vztah otec-syn, ale kámoš-kámoš. Bohužel biologický otec zájem nejeví. No člověk nikdy neví, na co je to dobré.
    Spolu s druhým mužem mám druhého syna (1 rok) a protože věkový rozdíl je velký, starší nežárlí, mají se oba opravdu rádi a dokonce jsou si velice podobní.
    Velice se mi líbí výraz patchworková rodina... představím si něco hezkého a hebkého :)
    TANAIS
    TANAIS --- ---