• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TETA_JELENACestujeme s detmi...kdykoli a kamkoli
    PETATA
    PETATA --- ---
    kamaradka nabizela od pulky cervna do pulky cervence mensi domecek se zahradou v Dobrichovicich, 20 minut vlakem ze Smichova
    kdyby jste meli zajem, zjistim, jestli je to jeste aktualni..
    CROSS
    CROSS --- ---
    PROMETHEA: mě právě airbnb taky nic moc nevyplivlo, resp. co jsem našel bylo too fancy, aby mi tam běhaly dvě malý děti (skleněný stoly, schody bez zábradlí, jezírko a pod.). Asi to vyřešim po staru bydlením u příbuzných, co budou tou dobou mimo město. Nicméně kdybych ještě na něco narazil, dám vědět.
    PROMETHEA
    PROMETHEA --- ---
    CROSS: hledame to same na tri tydny. kdybys neco nasel, dej vedet.
    airbnb nic moc nevyplivlo...
    HANELA
    HANELA --- ---
    KATIA: nejsem odborník, píšu, jak jsem slyšela :-)
    KATIA
    KATIA --- ---
    HANELA: jako různé to být může, ale třeba v JV Asii mi endiaron v klidu zabral. normálně bych jela vybavená zakladem odsud, ať je to po ruce a pak místně podle situace..m
    HANELA
    HANELA --- ---
    VALENTINA: ano, je tam jiná bakterie než u nás, takže něco ala endiaron nezabírá.
    VALENTINA
    VALENTINA --- ---
    LITROP: jj, jak říká Katia hlavně něco na průjem a rehydratační roztok, teď jsem se vrátila z Egypta a postihlo mě to velmi mohutně:) průvodci říkají, že kupovat místní léky, které zabírají víc, ale mně stejně nezabral.
    MEDVED007
    MEDVED007 --- ---