• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ROTTWEILERHearthstone : "wild hrajou zas jen loseri co nemaji na standard"
    FLAD
    FLAD --- ---
    Ten elemental, co discover jiny elementaly ma nejakej podobnej bonus na Epic/Lege jako Eliska na ten svuj pack?

    Potkal jsem ctyri priesty v rade a kazdej si pokazdy vygeneroval Lyru dvakrat za hru. Jakoze moc nevim, co s 3x Lyrou za hru...
    AZIM
    AZIM --- ---
    J4C0B1M: u me je to priest ... druhej je warrior s cca 609



    UNLEASHEDD
    UNLEASHEDD --- ---
    WOTAR: to zadna, me RNG vubec nevadi. kdyz prohraju protoze topdeck flamestrike nebo neco takovyho, neresim to. zatimco kdyz vyhraju, tak "YEAH NIGGA, YOU GOT KNOCKED THE FUCK OUT!" uplne odcizenej pocit stesti, kterej me bavi :D
    WOTAR
    WOTAR --- ---
    UNLEASHEDD: Zajímavá úvaha, nicméně tenhle pocit odměny je principem v zásadě všech karetních her a v karetních hrách určitou náhodnost budeš mít vždycky. Já naopak cítim větší pocit odměny po nějaký fakt dlouhý hře, kde jsem musel přemýšlet a fungoval mi třeba nějakej nápad. Když rychle klesám, ale s nějakym cancer deckem, dobrej pocit z toho nemám, každej to máme jinak. Blizzard se to snaží dělat zábavný pro všechny, na čemž ostrouhá ta profesionálnější část, ale jinak bych nad RNG tolik nebrečel, zase čistě o tom to neni, nikdo tě nenutí to hrát, zkus třeba Gwent, kde je ho míň
    UNLEASHEDD
    UNLEASHEDD --- ---
    WOTAR: myslim si, ze hry tohoto typu, vydelavaji na principu cim rychlejsi hra, tim rychlejsi pocitova odmena (at uz vyhra nebo prohra). rng/luck zajistuje, ze i casual/lama dostane svou davku endorfinu/serotoninu/whateveru a pokracuje v "zavislosti". takze luck = profit
    J4C0B1M
    J4C0B1M --- ---
    NAPOSPAS: a vidíš! Mohl jsi mít místo toho další 2 classy zlatý :P
    J4C0B1M
    J4C0B1M --- ---
    ELEMENT_LEAD: cca něco takovýho, ale to Flare a Deadly je moje volba a ohledně Nesting Roc, Rat packu si nejsem jistej, určitě může bejt navíc další Fiery Bat a 2x Rhino či 2x Psi
    # 2x (1) Alleycat
    # 1x (1) Fiery Bat
    # 2x (1) Jeweled Macaw
    # 2x (2) Crackling Razormaw
    # 1x (2) Flare
    # 2x (2) Kindly Grandmother
    # 2x (2) Scavenging Hyena
    # 2x (3) Animal Companion
    # 1x (3) Deadly Shot
    # 2x (3) Eaglehorn Bow
    # 2x (3) Kill Command
    # 1x (3) Rat Pack
    # 1x (3) Unleash the Hounds
    # 2x (4) Houndmaster
    # 1x (4) Infested Wolf
    # 2x (5) Nesting Roc
    # 1x (5) Stampeding Kodo
    # 1x (5) Tundra Rhino
    # 2x (6) Savannah Highmane

    WOTAR
    WOTAR --- ---
    J4C0B1M: Tak 15 neni moc reprezentativní, dej vědět, kam až si se s tim dokázal posunout:-D


    UNLEASHEDD: Mo nerozumim tomu, jak to snižuje zisky ? Jakože na postavení controlu potřebuješ víc legendárek? Kdyby to bylo čistě o locku, tak jsme tu všichni legend v závislosti na čase, co jsme do toho investovali
    ELEMENT_LEAD
    ELEMENT_LEAD --- ---
    J4C0B1M: jakej se ted hraje huntard? to bych to oprasil na vikend jestli ma neco hratelnyho
    NAPOSPAS
    NAPOSPAS --- ---
    J4C0B1M: Me zase prekvapilo, ze u 2 charu co jsem driv hral nejvic, mam bez jakehokoli mereni rozdil ve winech nejakych 8 promile :)
    UNLEASHEDD
    UNLEASHEDD --- ---
    MATHES: lol ne, me HS vyhovuje
    MATHES
    MATHES --- ---
    UNLEASHEDD: jdes hrat gwent?:D
    J4C0B1M
    J4C0B1M --- ---
    WOTAR: s timhle jsem ted došel na 15 :D
    # 1x (0) Forbidden Healing
    # 1x (2) Dirty Rat
    # 2x (2) Doomsayer
    # 2x (2) Equality
    # 1x (2) Golakka Crawler
    # 2x (2) Hydrologist
    # 2x (2) Wild Pyromancer
    # 2x (3) Aldor Peacekeeper
    # 2x (3) Stonehill Defender
    # 1x (3) Wickerflame Burnbristle
    # 2x (4) Consecration
    # 1x (4) Eater of Secrets
    # 2x (4) Truesilver Champion
    # 1x (5) Nesting Roc
    # 1x (5) Stampeding Kodo
    # 1x (6) Spikeridged Steed
    # 1x (6) Sunkeeper Tarim
    # 1x (7) The Curator
    # 2x (8) Primordial Drake
    # 1x (8) Ragnaros, Lightlord
    # 1x (8) Tirion Fordring

    UNLEASHEDD
    UNLEASHEDD --- ---
    celej control archetype je obtiznej na hrani, coz odraduje velkou cast publika, coz snizuje zisky... vubec nechapu, ze je HS eSport. je to gamesa do kapsy, kde luck > skill
    WOTAR
    WOTAR --- ---
    J4C0B1M: Nevim no jakej control se teď chytá, možná paladin ? Teoreticky ještě quest mage, ale toho už jsem teda neviděl hodně dlouho.
    Quest rogue podle mě působil dost i psychologicky, když si věděl, že s controlem se nechytneš, radši lidi zkoušeli stavět něco jinýho
    J4C0B1M
    J4C0B1M --- ---
    WOTAR: vydatně tak, že to přesahovalo poměr mágů a hunterů? Druid v tom počtku byl imho kousek za nima

    control neni ofc obecně špatnej, ale prostě jsou tu teď mnohem lepší midrange/tempo/aggro decky
    WOTAR
    WOTAR --- ---
    J4C0B1M: No každej máme asi jinou zkušenost, já po ranku 10 potkával quest rogue vydatně. Pro mě je prostě voser/nuda proti tomu hrát a ty agro decky podle mě jsou reakcí na quest rogue a případně quest wara, ale je to čistě můj názor a určitě to tak bylo po vydání Ungora, možná je to teď jinak.

    K3BAB: Myslíš jako že control se nehraje kvůli taunt warrovi nebo že taunt warr je control ? Protože myslim, že neni, řadil bych to skoro spíš do tempa.
    J4C0B1M
    J4C0B1M --- ---
    K3BAB: asi nechápeš psaný text, protože tvrdite, že se hrajou určitý decky (A), protože countrujou deck (B), kterej se hraje minimálně, což by vedlo k tomu, že by ty decky dostávali na zadek od decků (C), který jsou zas ve výhodě proti nim, což by vedlo opět k tomu, že by se přestaly (A) hrát.

    Co nechápeš na tom paladinovi? Je dobrej, obě dvě verze, ale nehraje se

    A taunt warra neni víc jak dost, je ho minimálně.

    Ty aggra nehrajou jen lamy, ale i dobrý lidi, protože když tomu decku, kterej je sám o sobě dobrej přidáš ještě dobrý pilotování, tak máš pár % wr navíc
    K3BAB
    K3BAB --- ---
    J4C0B1M: ziadna hardcore analyza, ale cisty fakt... jj a control sa nehraje preto.... oh wait, co to tam pises o control paladinovi a este nedavno sa tu spominal taunt war, ktoreho je viac ako dost.
    plus si myslim, ze metu v poslednej dobe vzdy nadstavi blizz tak, aby boli agro decky hratelne, nech mozu aj lamy ficat a mat pocit, ze s tym turborychlo vyladeruju
    J4C0B1M
    J4C0B1M --- ---
    WOTAR: tak to je hardcore analýza... Minulou sezónu od 10-5 ( a to sem tam nahrál kurva her) se Q roguna hrála minimálně, plno mágů, plno aggro druidů, plno beast hunterů, piratů už méně, ale sem tam ňákej byl. Dost Lyra priestů. Ke konci sezony se začal čím dál tim víc objevovat ten "novej" evolve šaman, kterej je teď docela častej. Paladin control bez murloků a pala s murloky celkem zmizel. Q warr a jade druid minimálně. Takže tvrdit tohle je nesmysl - Q rogue je už dávno za největším boomem a control se nehraje protože je prostě špatnej. Aggro decky se hrajou protože jsou rychlý a často i levný, rozhodně ne kvůli Q rogue. A to ještě druid se hraje absolutně jen díky living mana, mage dostal v poslední dobře hodně silný karty a to platí i pro huntera

    > http://hearthstats.net/ začátek sezony, proto tolik warriorů a ještě je vidět jak to % stoupá, jak ranky klesaj
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam