no on je nekonzistentni tak nejak celej hearthstone, popisy u karet, mechaniky. kdyz se do toho clovek podiva nejak vic, tak to vetsinou zacne davat trochu smysl, ale tohle je proste efekt, ze ti lidi nejspis nemaji zkusenosti s karetnima hrama pred tim nez udelali hearthstone. (predpokladam, ze to byla jejich prvni karetni hra) a nektery veci typu konzistentni texty jim delaji problem.
mortal coil a geist se uz vysvetlil, ale stejne je to cely na levacku protoze treba zminovanej wild growth. asi kazdej novacek co si to parkrat zahral, tak pak predpokladal, ze excess manu (kartu) dostane za kazdou manu, kterou nejak vygeneruje nad 10 man. alespon tak jsem to chapal, kdyz jsem s hs zacinal. pak jsem se divil, ze to tak u jinejch karet nefunguje a dava to jen wild growth. (kterej to ma proste jako efekt karty, jen se to tam nechtelo nikomu napsat).
na druhou strany vsechny tyhle uchylnosti jsou veci co me na ty hre docela bavi. pokazdy, kdyz jsem si dal nejakou herni seanci tak jsem mel par WTF just happened? momentu kdy jsem nepobral co a proc se stalo ))