• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ROTTWEILERHearthstone : "wild hrajou zas jen loseri co nemaji na standard"
    MATHES
    MATHES --- ---
    PHOBOS99: ja ted taky prohral s tempo magem, ale taky tomu moc nerozumim
    PHOBOS99
    PHOBOS99 --- ---
    MATHES: já s tím zrovna prohrál. žádný fatigue se nekonal, prostě jsme jen točil spelly, dokud jsem neměl plno auctioneerů... nějak tomu nerozumím
    MATHES
    MATHES --- ---
    QUARATH: to je takovy roztomile rozbity:D da se s tim prohrat?
    WENDEL
    WENDEL --- ---
    QUARATH: To je broken :D vubec nechapu proc obcas je fatigue a obcas ne
    DANKLAR
    DANKLAR --- ---
    postavil jsem toto (wild) a baví mě to, konečně zabíjím ty hnusný combo balíky, co doteď zabíjely mě:)
    je to fakt fofr
    zatím 4, ale s prstem v nose
    ### magneticwarp
    # Class: Hunter
    # Format: Wild
    #
    # 2x (1) Mecharoo
    # 2x (2) Annoy-o-Tron
    # 2x (2) Bomb Toss
    # 2x (2) Fireworks Tech
    # 2x (2) Galvanizer
    # 2x (2) Mechwarper
    # 2x (2) Venomizer
    # 2x (3) Flying Machine
    # 2x (3) Metaltooth Leaper
    # 2x (3) Spider Bomb
    # 2x (4) Explodinator
    # 2x (4) Jeeves
    # 2x (4) Replicating Menace
    # 1x (5) Wargear
    # 1x (5) Zilliax
    # 1x (6) Deathstalker Rexxar
    # 1x (6) Missile Launcher
    #
    AAEBAR8EhtMCqPsCoIADzIEDDZQP4A+EEIUQjhDg9QLi9QLv9QK5+AKY+wL2/QLX/gKJgAMA
    #
    # To use this deck, copy it to your clipboard and create a new deck in Hearthstone
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    jo to je fakt :D ja mam rad ve svem arzenalu nadsazku :D
    VOMAJDA
    VOMAJDA --- ---
    KAJJAK: pokud tvrdíš, že ten deck nic neporazí, asi by to chtělo lepší důkaz, než dvě výhry.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    AZIM:

    mel jsem quest win any 2 games tak na co vice? :-)
    QUARATH
    QUARATH --- ---
    PHOBOS99: hele nevim, ale vim, ze s timhle deckem zabijim fatigue (zabijim si vlastni auctioneery :) ) ...a ano, jednou se mi uz i podarilo spachat sebevrazdu
    JANDOS
    JANDOS --- ---
    KOZLIKK: Meta nevim jaka je nehral jsem to uz asi rok a pul. Ale podle me je malej zazrak, ze se neco veskrze tak primitivniho a ne-interaktivniho (jeden hraje druhej cumi) drzi tak dlouho. Proste kombinace naproste pristupnosti a easy to learn kind of hard to master plus samozrejme cela WoW franchise v pozadi a marketing to neskutecne nakopla. Taky ze to udelali rychle i na mobily a proste byli prvni. Fakt to zacli hrat i lidi co v zivote nehrali zadnou karetni hru. Kudos to Ben Brode.
    PHOBOS99
    PHOBOS99 --- ---
    QUARATH: jak? jediný, co mě napadá je, že deck se obnovuje jen pokud je hráč zrovna na řadě. je to tak?
    AZIM
    AZIM --- ---
    KAJJAK: máš tam 2x win ty machře
    QUARATH
    QUARATH --- ---
    A to vite, ze se v tom Brawlu da zabijet fatigue? :)
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    brawl jednoduchy, tenhle ocesany control deck nic neporazi https://image.prntscr.com/image/yDaxLzcpSTSi3N0H-rQoMA.png
    WENDEL
    WENDEL --- ---
    Podle mě je problém v tom, že zbývá víc než 2 měsíce do nové expanze a meta je už ustálená. Čekal jsem nějakej nerfy co zase trochu zamíchá kartama, ale nevypadá to no. Na druhou stranu to není o jednom decku, ale skoro každá classa má nějaký deck, se kterým se dá obstojně hrát.

    Já osobně se strašně těším na odrotování KoFT. Hero cards vnesly svěží vítr, ale ty původní jsou moc OP.
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Mně po zkušenosti s jinejma hrama (ehm) už chybí absence "instantů" a celkově víc možností, jak rozkopat soupeři bábovičky v jeho kole. I systém útočení a (ne)blokování mi už přijde hloupej.

    A když se k tomu přidá poměrně neštědrý systém odměn a nudný limited, není moc důvodů to vůbec zapínat.
    SPAJDA02
    SPAJDA02 --- ---
    trošku umírá, sledovanost klesá, hodně lidí čeká na artefakt. Taky hraji o dost méně. A jak psal Ledofredo, serou mě naprosto neinteraktivní decky a hlavně karty, vylož a vyhraj. No uvidíme co ten artefakt udělá.
    AZIM
    AZIM --- ---
    NAPOSPAS: ja to vidim taky jako ty, porad me to bavi a lock je super killer combo decku, 2x gnomeferatu 2x project + rin ... proste super, jediny co me rozbije skoro pokazdy je agro mage jinak se da vyhrat snad vsechno, vic jak mesic jsem ten deck nezmenil a 57%
    NAPOSPAS
    NAPOSPAS --- ---
    Proc? Resp proc prave tedka? Nadavani na nejhorsi metu historie je na redditu min nez kdykoli driv imo :)
    Jasne, je zrovna takove to slepe obdobi, kdy stara expanze je uz ohrana a nova se teprve pomalu blizi, ale podle me je to docela v cajku (sam teda posledni pulrok nehraju nejak aktivne, ale daily plnim poctive a ten rank 5 taky davam kazdy mesic).
    LEDOFREDO
    LEDOFREDO --- ---
    Myslim si ze hra neumira, ze je jen porad stejna a to lidi uz tolik nebavi. Asi je po 4 letech je logicky ze lidi uz hledaj neco novyho. Osobne vlastne nechapu jak u toho muzou lidi sedet x hodin v kuse kazdej den, ale nekdo to ma asi v krvi. Ja to mam jako hru na mobil a tablet doma a to mi HS porad poskytuje.
    Me hodne vadi narust neinteraktivnich/malointeraktivnich decku - mechathun, shudder, milldruid, apod. Me bavi hra zalozena na tempu, tradovani, ne na tom jestli nekomu prijde vcas karta, kterou dokonci combo proti kterymu neni obrana. Midrange je asi to co me bavi nejvic a to mi prijde ze je v HS ted malo. + mi vadi karty jako keleseth, ktery ovlivnujou pri dobrym draw winrate o desitky procent. To je hrozne demoralizujici pro druhou stranu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam