_KOFILA_: Ben Brodak hadam videl jak vypada future meta a sel do hajzlu
Ale dobre, kdyz to vezmu za sebe - nejvic jsem hral jeste nez zavedli sezony a rotace, bylo to takovy "rychlejsi jednodussi mtg s prijemnym klientem" - vzhledem k tomu, ze v ty dobe byla jedina moznost jak hrat MTG modo, tak jsem hral HS, kdyz jsem nemel chut se "s tim hodinu a pul klikat" ale jen si zahrat par her.
Postupem casu jsem hral min a min. Takhle zpetne za to mohl asi classic set, protoze pokud nevyslo neco vylozene "build around me and we will break the game together" (patron warr / old gods decky / jade decky), tak clovek vlastne hral porad tretinu decku stejnou bez ohledu na format a vlastne ani obdobi ve kterym hral.
Kdyz se podivam treba na vsechny druid decky, co jsem kdy hral, tak vsechny hrali stejnejch 6-8 karet, coz fakt neni malo (nez dostali nerfem).
Hrozne dlouhou dobu taky Blizz neresil "entry barrieru" - tj to, ze s kazdou expanzi je vstup do hry tezsi a tezsi a ze 3 packy novy sady je fakt jak hodis boty do chodby.
Jediny co me u ty hry realtivne udrzelo byl single player content. Za poslednich 6 mesicu jsem urcite vic nahral v SP nez na ladderu, protoze ladder je pocitove "the same shit all over and over again" - vyjde nova sada, objevi se broken shit deck - blizzu trva min 2 mesice to fixnout (bcs chceme prodat novej produkt, kde to novy op combo je - kombo je samozrejme postaveny na novy legendarce, nebo radsi vic legendarkach, at z toho mame nejakej vejvar, nez to lidem nerfnem into oblivion). Pro hrace na ladderu je to pak frustrace, protoze vidi, ze to je po kazdym setu to samy dokola (a vymluva - ze to je na moc zarizeni, takze je nerf slozitej mi prijde fakt strasne hloupa).