ahoj, vratil som sa k hearstonu po dlhej dobe a Mag Conjurer mi pride broken, twinspell na kartu ktora duplikuje hodnotovo kreaturu ked su tu aj gianti (ktori boli op aj bez toho, hlavne odkedy sa daju tahat karty takmer zadarmo - v zaciatoch hearstovnu nebolo lizanie takmer zadarmo)
co mi vadi, ze na to nie je odpoved a sancu maju iba vybrane drahe rush balicky, ktore dokazu maga sundat do 4teho 5teho kola, inak ostatnu metu to zabija, lebo na to nie je ani adekvatna prevencia, ani odpoved (za niektore balicky si tam nemozete dat vobec nic proti tomu)
a to som skusal rozne poisony, tauntiky, reborny, ako tak sa s tym vedia poradit iba ti co maju destroy minion alebo nebojaky hex (cize iba mag a shaman) a aj to je slabe, lebo to zaucinkuje iba ak nestihne giantov mag rozdvojit
magic ma jednu vyhodu, ze na akokolvek silne kuzlo funguje counter, nejaky prevencny permanent alebo nejaky instant do reakcie
hearstone som hral v zaciatkoch a okolo ice bloku a aj ked mete nieco dominovalo, vzdy sa toho dalo zbavit, ale hearstone postihuje to co magiky, coraz vacsi unbalance, a tiez money to pay, kedysi som vedel s malo legendarkami postavit celkom slusny balicek, teraz je to uplne napicu (a to som rozlozil asi 12000 dustu z wild a ledva som z toho postavil 1-2 klasy)