• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BRAMBOREENAMycelium -- Nejdůležitější věci se odehrají vskrytu...
    Auditko věnované sci-fi sérii Mycelium. Vesmír, psychotronika, náboženství, lidské oběti - a mimozemské houby.

    Planeta Össe. Svět po tisíce let neměnný... a po tisíce let svázaný s vesmírem. Z Össe pocházejí myceliální technologie i nadsvětelné Lodě, bez kterých by se Země neobešla. Jenže zatímco pozemská civilizace vítězně proniká do vesmíru, Össe jí stojí za zády.

    Co je to vůbec to Mycelium? Nejlépe podívat se na webové stránky projektu. Tam jsou všechny informace o knize (anotace, ukázky, ohlasy, trailer...).

    A dá se to někde opatřit? Třeba tady: Internetové knihkupectví Kosmas (odkaz vede přímo na záznam o knize). Další díly a formáty (včetně audioknihy) nejlépe přes mycelium.argenite.org/page-koupit (affiliate u Kosmasu, takže z každého nákupu dostane autorka pár desetníků navíc, a to se všem vyplatí!)

    A co Facebook? Nyx je přece lepší!!! Ale budiž, kdyby náhodou měli vášniví vyznavači Knihy tisíce tváří absťák, mohou navštívit tamní stránku autorky Mycelia alias Bramborýny – Legendy o argenitu na Facebooku nebo semeniště všeho mimozemského zla, doupě zlovolné Církve Akkütlixovy tamtéž.

    A co takhle spoilery? Lze použít tag, který schová odstavec pod bílou mlhu, pod kterou lze nahlédnout, když se text vezme do bloku nebo se na něj klikne:

    tajné odhalení
    – a díky tomu ti, kteří další díl ještě nečetli, nepřijdou o překvapení. Bílá mlha vznikne, když se použijí kódy
    <div class="spoiler"> tajné odhalení </div>

    Geekovské okénko
    Generátor slov v össeinu, který skvěle vymyslel a naprogramoval KAVEN. Církev Akkütlixova děkuje a OneHotBook se velmi těší! :)
    Tabulka a graf postupu psaní (2019–21)
    rozbalit záhlaví
    LIQUID_SOUND
    LIQUID_SOUND --- ---
    FIFI: Objednáno včera na Kosmasu, ale napsali mi, že v Perlovce 23. 9.
    FIFI
    FIFI --- ---
    XCHAOS:
    BRAMBOREENA:
    ATUARFIK: doporucim treba tento postup: kliknete zde:

    https://www.kosmas.cz/knihy/226662/mycelium-vi-vrstva-ticha/ a vidite tlacitko “pridat do kosiku” (zelene). Vedle nej se behem zitrka objevi tlacitko
    “Rezerovovat na prodejne” (cerne). Tam se postupne, jak to v knihkupectvich budou fyzicky mit, objevi nazvy jednotlivych prodejen v jednotlivych mestech. Vyberete tu “vasi prodejnu”, zarezervujete a do 25 minut vam prijde SMS na mobil, ze si tam muzete vyzvedout tak dlouho ocekavane houby!!

    (Byva to doby kratsi, nez je 25 minut)
    ATUARFIK
    ATUARFIK --- ---
    FIFI: Ale momentálně se dostat přes Jenerálku... má Kosmas k dispozici distrubuční vrtulník? :)
    FIFI
    FIFI --- ---
    BRAMBOREENA: Horo je uplne normal vesnice hned za hranici Maticky:)

    KASUMI
    KASUMI --- ---
    Na patek mam jiz zarizeny volno..😎
    RICARDERON
    RICARDERON --- ---
    BRAMBOREENA: Tak na Světě knihy to bude už ve čtvrtek. A v sobotu bude na stánku autogramiáda autorky. Snad přijde...:)
    BRAMBOREENA
    BRAMBOREENA --- ---
    XCHAOS: To nedělej, tam to ještě nebude, tohle je v centrálním skladu někde v horoucích horoměřicích, než to rozvezou, tak to chvíli potrvá, všichni budeme rádi, když se pár kousků dostane v sobotu na Svět knihy. Teď jsou všichni kvůli ttomu veletrhu úplně mimo, do příštího týdne se nic dít nebude.
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    BRAMBOREENA: ve středu se vrhnu na lov do nejbližšího knihkupectví :-)
    BRAMBOREENA
    BRAMBOREENA --- ---
    Tajní agenti Církve v distribuci Kosmasu fotí svůj stůl:

    NEVADA_
    NEVADA_ --- ---
    Na facebooku odpovídali z Arga, že e-book pro ně dělá Kosmas, takže nevědí.
    ROMI
    ROMI --- ---
    MHO: tak snad aspon tobe nekdo odpovi :)
    MHO
    MHO --- ---
    BRAMBOREENA: taky se preptam na ten ebook? Bude ve stejný čas?
    KAVEN
    KAVEN --- ---
    XCHAOS: No já jsem shodou okolností zrovna četl článek o technologii, která umožňuje produkt vložit do už existujícího filmu. Proto mě to taky napadlo. Analyzuje to scénu, rozezná plochy, nasvícení atd., vytvoří jednoduchý 3D model scény a pohyb kamery. No a potom už můžeš třeba na stěnu přidat plakát, který tam předtím nebyl, a ono to zajistí jeho správnou pozici vůči kameře, nasvícení, barevnost a podobně. Výsledkem je pak plakát přímo ve scéně, ne jako watermark.

    Je to vlastně něco podobného jako deepfake, akorát je to zaměřené na prostor a ne na obličeje.
    E2E4
    E2E4 --- ---
    FERRYH: oni se ale stalo psychotroniky až po vládním angažmá.. (resp se jako psychotronici ve vládě pokud vím neprojevovali, to by teprv bylo spiknutí)
    FERRYH
    FERRYH --- ---
    XCHAOS: "...že čsl. psychotronika byl fenomén..."
    me dost sokuje kolik techto "psychotroniku" se u nas dostalo do nejvyssich vladnich postu - jen namatkou ty nejznamejsi:
    ministr školství a kultury Prof. RNDr. PaedDr. František Kahuda, CSc.
    ministr národní obrany generálplukovník Milán Václavík
    ministr obrany ČR doc. Ing. Antonín Baudyš, CSc.
    ... kdybych byl zastance spikleneckych teorii, tak bych ted jeste zacal hledat kolik je/bylo "jich" namestku na ministerstvech a ruznych silovych politickych mistech... ;O)

    ... spokojim se tim, ze zkonstatuji: nasi politici odjakziva byly FAKT exoti!!! ... >;o)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    KAVEN: no ano ale ty to logo nejsi schopen dostat do scény, takže to o čem mluvíš, je spíš watermarking, než product placement. Ale pravdu máte v jistém smyslu oba. Podstatné je, že čsl. psychotronika byl fenomén. Paradoxně po revoluci proti tomu strašně vystoupil spolek Sysifos v čele s katolíkem Grygarem :-) zkrátka oni uznávají zázraky jen v režii církve - to přece nejde, aby si je dělal kdokoliv kutilsky na koleni, že jo :-)
    KAVEN
    KAVEN --- ---
    RIP: No, ale žerty stranou - když je uvnitř ve scéně filmu něčí logo jakoby se nacházelo přímo v ději, tak to je product placement, ne? I kdyby se jednalo jen o logo. Tzn. když bude hlavní hrdina popíjet pivo Pilsner Urquell, tak je to product placement, a když hlavní hrdina projde kolem plakátu s logem Pilsner Urquell, tak je to taky product placement, ne?
    RIP
    RIP --- ---
    KAVEN: Takže všechna reklama, co kdy byla, je vlastně product placement? Džjůů, hnedka volám do Ústřední redakce Velkého oxfordského :-)
    KAVEN
    KAVEN --- ---
    RIP: To teda je - je to produkt Sofie, která ho navrhla. Gotcha! :-)
    RIP
    RIP --- ---
    KAVEN: "Logo není product," řekl hnidopich :-)
    KAVEN
    KAVEN --- ---
    E2E4: V rámci product placement bych tam do pár záběrů propracoval Aš~šádovo logo :-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam