• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením




    Demon's Souls wiki | Dark Souls wiki | Dark Souls II wiki | Bloodborne wiki | Dark Souls 3 wiki | Sekiro wiki | Elden Ring wiki

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    Nioh wiki | Ashen wiki | Remnant wiki

    rozbalit záhlaví
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    PHOW_SAATCH: Hmm 's mi připomněl, že musím dokoupit Dark Souls 3 DLC :)
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    btw: jsem docela zvědavej na Mortal Shell aka roguelike... možná si ho koupim ještě jednou na Steamu i s tim DLC
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    JOPS: O&S na first try, to se mi teda zatim ještě nepovedlo, tam bych se zaručeně zasek, ne-li mnohem dřív, i když cestičku už mam taky slušně prošlapanou :)
    ENDER
    ENDER --- ---
    LOVE_DALI: kdyz jsem sel ds3 poprve, dancer byl jedinej kde jsem si volal pomoc... Pri druhem pruchodu to byl jedinej kde jsem vzal stit (jinak jsem to cely probehl s tou velkou kladou obouruc).

    Soucasne nejtezsi boss ve trojce pro me byl gael, kteryho jsem pri prvnim pruchodu zabijel asi 10 hodin.. Na draka jsem se na konci teda uz vykaslal :)
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    JOPS: S tím Solairem jsi mi připomněl, Dancera..
    Vyšašil jsem Ember. Hurá do boje Coop!
    Vlezu do Boss room, Dancer grabs. Shit... :D
    A samozřejmě via versa. Kolegové destanou instantně po čuni a mě zůstane nabuffovanej boss :D
    JOPS
    JOPS --- ---
    PHOW_SAATCH: tak ono to slo rychle, prece jenom DS1 jsem mel v te dobe docela v ruce a jel jsem plechovku, takze obrnenej od hlavy k pate, vsechno do sily, zdravi, staminy. A myslim, ze jsem se tam dostal behem par hodin. Nejvic stazene pulky jsem samozrejme mel v Anor Londo na rimse mezi tema dementama s luky. A samozrejme dvojka bossu v teto lokaci (a zavolal jsem si samozrejme na pomoc Solaira :) )
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    btw: hrál jste ještě někdo ten Pascal's Wager?
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    JOPS: Nezkoušel... máš někde save s časem? Kolik to cca zabralo?
    JOPS
    JOPS --- ---
    a zkouseli jste v DS1, kde poprve chcipnete? Nejdal jsem se dostal k NITOvi, kde me zrusil jak maleho fakana.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Já si jen pamatuji nějakýho japonce, který uměl přerušit combo break v nějaký mlátičce alá street fighter, protože musel něco zmáčknout při sekvenci zvuků hitů. Myslím, že se mu to povedlo ve finálním zápase. Reakce na zvuk byla přesnější než na vizuální ztvárnění. Ale do blindrunu to má daleko.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Já bych po sluchu poznal max. že jsem zrovna v Majule :)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    KOZLIKK: Jako teoreticky bych mu i věřil, když to má nahraný třeba jako Patapon
    KOZLIKK
    KOZLIKK --- ---
    NAGASAWA: ma za sebou hodne no-hit/speed/glitchless runu.. ten tu hru zna. .) je to dnes po twitteru vsude, jestli je to podvodnik, tak se to brzy dozvime.

    VESNACH: ja ten system jak pracuje s kamerou docela chapu, v tom videu je jasne videt ze to je try/error, dokud nema jasnou signalizaci pozice podle nejakych atributu zvuk, moznosti pohybu, interakce.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    NAGASAWA: to už je pátej rozměr, na druhou stranu asi má mozek vyvinutej a citlivej trochu jinym směrem a ukazuje to, jak může bejt sound design ve hrách důležitej.. dokážu si představit tituly, kde se můžeš orientovat čistě podle zvuku, když budeš mít kvalitní prostorový sluchátka... nakonec Bruce Lee a VanDamme taky bojovali občas poslepu a dali to :)
    VESNACH
    VESNACH --- ---
    KOZLIKK: relativne chapu projit cely DS na pizza kotroler, ale tohle si taky nemyslim, ze je mozny. Ten svuj system pocitani nijak extra nevysvetlil, nebylo by to jenom o tom zapamatovat si casy a podle toho casovat akce, ale i presny pozice kamery, kde mas xy promennych ve vysledku, pokud ji natocis trochu blbe ve spatnou chvili...vetsinu casu s kamerou sice nehyba, ale obcas jo a neverim, ze by to slo dohrat bez toho. Jeste bych docela chapal, kdyby mel nejakou zvukovou odezvu, ale takhle fakt ne.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    PHOW_SAATCH: Zrovna nedávno jsem poslouchal podcast s nevidomým klukem, kterej od dětství hraje hry a je to pro mě vyloženě nepredstavitelny, navíc když popisoval ze vlastně neví, co je to vizualizace, protože neví, co si pod tím pojmem představit a mluvil tam o audio designu třeba TLOU2 a bylo by zajímavý pustit mu třeba Sekiro
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    NAGASAWA: slepý mezi jednookými králem :D
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Ale chápu no

    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    KOZLIKK: ok koncim s hraním
    KOZLIKK
    KOZLIKK --- ---
    ok, wtf?

    World First Sekiro Blindfolded (Full Run)
    https://youtu.be/Xk4cFopy7Ec
    LAZARIUS
    LAZARIUS --- ---
    PHOW_SAATCH: když se na ni tlačíš zepředu tak stačí rollnout skrz první dva švihy mečem, pak bodne asi metr nad tvou hlavou tak ji můžeš začít sekat. No a zapamatovat si animaci, když se chystá explodovat, to pak musíš vzít nohy na rameny.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam